Spring naar bijdragen

Doge


driekwart

Aanbevolen berichten

Ik ben een beginneling op het hele crypto gebied. Heb ongeveer 2 jaar geleden voor een paar maand hier mee bezig geweest op een beginnersniveau. Had toen 50 gestort (bitvavo) en door her en der (toevallig) op het juiste moment in en uitgestapt er 80 van gemaakt. Uitgecashed en eigenlijk nooit meer naar om gekeken.

Nu op het werk met een paar collega's sinds een week weer begonnen via blox dit keer (gratis 10eur actie) en hebben dit met elkaar opgepakt. Begin voor nu nog rustig, heb een storting van 25 gedaan en kijk komende tijd hoe dit gaat. Mijn 'tactiek' is om me in te lezen in de munten waar ik wat instop en kijken naar de koersen hoe die zich bewegen over 7daagse en 30 daagse gemiddelen. Uiteraard blijft het natte vinger werk en daarnaast met bepaalde hypes mee gaan.

 

Kom ik bij het volgende, de doge coin. Jullie zullen vast wel hebben meegekregen van de explosieve stijging van de doge. Ikzelf was eerst te snel met winst pakken :)

Kocht hem aan op 0.07 en verkocht op 0.12, maar bleef dus doorgaan. Opnieuw aangekocht op 0.25 en verkocht op 0.33. Nu weer opnieuw aangekocht op 0.33 vanwege het gerucht dat het wel eens superhard kon gaan, want het bleek vandaag nationale memeday te zijn (iig dat heb ik gelezen). Koers blijft nu schommelen rond de 0.30 en de vraag is wat nu te doen? Voor zover ik begrepen heb is dit een coin die ongelimiteerd gemined kan worden dus geen schaarste. Dus ik ga er vanuit dat hij wel weer in elkaar gaat klappen, maar gaat hij eerst nog verder spiken? Wat zijn jullie gedachtes?

 

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het crypto verhaal wordt steeds mooier, om mij heen zie ik mensen rijker worden en blijer 🙂.  De emotie is hoger dan de ratio op het moment en lijkt erop dat weinigen echt verkeerd kunnen doen in deze extreme bullmarkt. 

 

De Dogecoin, de nep munt als parodie die door het dak gaat, en meer dan dat, het verhaal is zo gaaf dat als je hier een film over zou uitbrengen dat de kijker denkt dat het fictie is.

Het is pure greed, mensen kopen het voor winst en nergens anders voor, speculatie to the max en is zeker niet erg als je er maar van bewust bent. Muntje kan verder weinig, behalve snel en anoniem vesturen van de ene naar de andere wallet. Maar goed dat kan ik met de ING ook maar da niet anoniem 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hotrunner Beter uit die munt stappen dus of gewoon niet te vaak naar kijken en laten gaan?
@ninoHC Zag die er niet tussen staan en ook niet op bitvavo. Ben verder niet bekend met andere exchanged, alleen deze 2 die in mijn ogen erg gebruiksvriendelijk zijn. Weet niet hoe dat werkt met aankooporders plaatsen enzo.
@TheGreatOne
Volgens mij wordt het ook alleen maar flink gehyped door in ieder geval elon musk en geloof snoop dogg. Ook gelezen dat er een al miljonair is geworden door doge (1.081.000)

Moeilijk om te kiezen om ergens in te stappen wat potentie heeft.. En idd greed doe ik het ook voor, hopen om wat moois te pakken en niet om te gebruiken zoals vele anderen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ja, het crypto verhaal wordt steeds mooier, om mij heen zie ik mensen rijker worden en blijer 🙂.  De emotie is hoger dan de ratio op het moment en lijkt erop dat weinigen echt verkeerd kunnen doen in deze extreme bullmarkt. 

 

De Dogecoin, de nep munt als parodie die door het dak gaat, en meer dan dat, het verhaal is zo gaaf dat als je hier een film over zou uitbrengen dat de kijker denkt dat het fictie is.

Het is pure greed, mensen kopen het voor winst en nergens anders voor, speculatie to the max en is zeker niet erg als je er maar van bewust bent. Muntje kan verder weinig, behalve snel en anoniem vesturen van de ene naar de andere wallet. Maar goed dat kan ik met de ING ook maar da niet anoniem 🙂

Doge wordt het helemaal Armijn🤑

EzVaU7JVUAwLMtY.jpeg.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei driekwart:

@Hotrunner Beter uit die munt stappen dus of gewoon niet te vaak naar kijken en laten gaan?
@ninoHC Zag die er niet tussen staan en ook niet op bitvavo. Ben verder niet bekend met andere exchanged, alleen deze 2 die in mijn ogen erg gebruiksvriendelijk zijn. Weet niet hoe dat werkt met aankooporders plaatsen enzo.
@TheGreatOne
Volgens mij wordt het ook alleen maar flink gehyped door in ieder geval elon musk en geloof snoop dogg. Ook gelezen dat er een al miljonair is geworden door doge (1.081.000)

Moeilijk om te kiezen om ergens in te stappen wat potentie heeft.. En idd greed doe ik het ook voor, hopen om wat moois te pakken en niet om te gebruiken zoals vele anderen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Alleen al het in en uitstappen gaat je de kop kosten op lange termijn, nu loop je alleen maar achter de meute aan, en dan ben je altijd te laat.

 

Prima dat je in coins zit want daar is het moment echt wel voor , maar zoek wat coins uit voor de lange termijn, waar potentie in zit en koop en verkoop niet bij elke 3 cent omhoog dan wel omlaag.

Wat ze met poker noemen , dat is geld verbranden.

 

Safemoon is al ongeveer 6000% omhoog waarom zou je die nu nog willen kopen ?

 

Doge is niets en het word niets.

Kijk eens in het topic Crypto en Donny  of iets dergelijks, daar heeft K.Ronos nog wat zinvolle dingen geschreven en heb ik ook nog wat neergezet. Nu zeg ik niet dat ik er veel van afweet maar ik heb alle fouten al wel gemaakt in 2017/18. ( en ik maak nog steeds fouten )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn crypto voornamelijk versprijd over 8 bekende(re) munten waarvan ik denk dat er potentie in zit. Dit zodat ik niet te veel risico loop wanneer er een groot muntbezitter besluit een specifieke munt te dumpen (waardoor de waarde kelderd). Ik zet dan ook in op lange termijn en ondanks dat ik dagelijks de schommelingen wel volg, schrik ik niet als de totaalwaarde van alle munten in mijn portfolio ineens €200 minder waard is ten opzichte van de vorige dag(en). Tot nu ben ik er van overtuigd dat de cryptocoins in het algemeen nog een opwaardse trend zijn, en de komende jaren nominaal genomen we dus nog een mooie waardetoename zullen gaan zien.

Uiteraard blijft het speculatie. Natuurlijk lees ik mij wel enigszinds in over wat een munt doet, waar hij voor wordt gebruikt en welke innovaties hier in de toekomst veel meer potentie door kunnen hebben. Hier baseer ik mijn exacte inversteringsstrategie uiteindelijk op. Samen in combinatie met wat er geschreven wordt door anderen, het aantal positieve/bevestigende reacties op deze berichten en de totale marktcapaciteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hotrunner Beter uit die munt stappen dus of gewoon niet te vaak naar kijken en laten gaan?
[mention=5621]ninoHC[/mention] Zag die er niet tussen staan en ook niet op bitvavo. Ben verder niet bekend met andere exchanged, alleen deze 2 die in mijn ogen erg gebruiksvriendelijk zijn. Weet niet hoe dat werkt met aankooporders plaatsen enzo.
[mention=4]TheGreatOne[/mention]
Volgens mij wordt het ook alleen maar flink gehyped door in ieder geval elon musk en geloof snoop dogg. Ook gelezen dat er een al miljonair is geworden door doge (1.081.000)

Moeilijk om te kiezen om ergens in te stappen wat potentie heeft.. En idd greed doe ik het ook voor, hopen om wat moois te pakken en niet om te gebruiken zoals vele anderen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk



1 al miljonair? Ik denk miljardair. Er zijn er denk ik duizenden miljonair geworden door doge. Zoals door vele coins trouwens. Ik denk honderd duizenden crypto miljonairs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JackPot:


Zoals door vele coins trouwens. Ik denk honderd duizenden crypto miljonairs

Velen zijn op papier en voor de Belastingdienst miljonair maar de overgrote meerderheid van deze miljonairs heeft zijn geld nog steeds grotendeels in crypto zitten. Misschien ben ik een zwartkijker maar ik kan nog steeds meerdere scenario's te verzinnen waarbij de complete marketcap binnen enkele seconden richting 0 gaat.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JackPot:

Richting 0 is beetje overdreven. Dat het kan corrigeren is een feit.

Het is nog geen uitgemaakte zaak dat Bitcoin en andere Crypto gaan overleven en evalueren tot iets dat mainstream ook ECHT bruikbaar is. Zeker van gedecentraliseerde blockchains zullen veel overheden en beleidsmakers niet heel vrolijk worden want hierdoor leveren ze macht en invloed in. Als we straks overgaan gaan naar CBDC (Central Bank Digital Currency) is Bitcoin door overheden vrij gemakkelijk buiten spel te zetten.

Ook de milieu impact van 'proof of work' en het onderstaande verhaal zouden met name Bitcoin kunnen bedreigen.
https://www.sciencemag.org/news/2020/09/ibm-promises-1000-qubit-quantum-computer-milestone-2023

Dat hele Dogecoin verhaal dat nu gaande is toont naar mijn inzien duidelijk aan dat vrijwel de enige drijvende kracht achter Crypto winstbejag is. Andere indicaties dat dit het geval is zijn het feit dat de echt innovatieve projecten niet veel meer stijgen in prijs, dat dingen in de praktijk totaal niet werken (Ethereum) voor de koers verder niet ter zake doet en belangrijk nieuws vaak nauwelijks tot geen invloed heeft op de koersen.

Als het al wat gaat worden zullen maar enkele projecten overleven dus er zal vroeg of laat nog heel wat bloed vloeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het inderdaad wel een goed idee is om wat gaan spreiden in de loop van de tijd en wat minder met de korte termijn bezig houden, al is dat nu nog wel lastig haha. Kijk nog wel even aan wat de doge gaat doen, heb er niet veel euro inzitten en vind het nu nog wel een gokje waard. En betreft de doge miljonairs. Ongetwijfeld zullen er meer zijn, maar had er maar eentje gelezen.
Ik denk verder ook wel dat de crypto's wel een blijvend iets is en dat de waarde nooit meer naar 0 zal gaan. Uiteraard flinke dalingen en stijgingen altijd mogelijk en voor de grote investeerders kan dat best wel eens voor stress en hoofdpijn zorgen lijkt me

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Volgende week (8 mei) is onze vriend Elon te gast bij Saturday Night Live, zal vast zijn woordje over Doge klaarhebben
 
Screenshot_20210501-184411_Chrome.thumb.jpg.83a338b4e07597949ffce25973d2ebbb.jpg
Heb ik ook gelezen, als hij het over de doge gaat hebben zal hij waarschijnlijk weer een grote pump krijgen denk ik.. Was van de week geloof ik ook het geval, 1 tweet erover en gelijk iets van 20% omhoog.
@TheGallant geen fan van hem?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
2 uur geleden zei K. Ronos:

Ja ik zie dat, vervolgens doge 25% up, en ik koop want fomo. Daarna drop.

WTF? 

Doge coin komt elk kwartier iets van 10 k coins bij is deflationary.

Ipv dat ie burnt komen er telkens coins bij.

Doge is alleen nog waardevol omdat musk er soms wat over twittert laatst een pump omdat ie het doge logo in twitter had gezet.

Er zijn mijn insziens veel betere coins met een usecase.

Doge gaat nooit een betaalmiddel worden voor geen enkel bedrijf behalve musk zn rotzooi misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.