Spring naar bijdragen

Na verlopen limit verkooporder kan ik niets meer...


Kees01

Aanbevolen berichten

Vannacht is mijn limit verkooporder verlopen en bij mijn openstaande orders staat nu niets meer, er valt dus niets meer te annuleren. In mijn ordergeschiedenis staat dat hij verlopen is. Vanochtend dacht ik dus zelf alsnog te verkopen maar dat ging niet. Kijk ik in mijn portfolio, zie ik dat de order nog loopt. Ik heb dus een order die verlopen is en aan de andere kant zegt hij dat nog loopt. Heb ik nou een order of niet? Ik kan in ieder geval niets verkopen en zit helemaal vast in dit verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.