Spring naar bijdragen

Spoiler alert.......nieuw reisverslag in aantocht.....


VegasHighRoller

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Ik zal je een reeks cijfers geven:

Het aantal lekker wijven dat ik gezien heb: 648 (maar de lekkerste van allemaal had ik zelf meegebracht)

Het aantal dagen dat we gegokt hebben: 8

Het aantal calorieën dat ik ingenomen heb: 328.772

Het aantal keren dat ik tijdens deze trip aangeschoten tot dronken ben geweest: 16

Het aantal keer dat we bij een buffet hebben gegeten: 5

Het aantal items dat we in Vegas gekocht hebben om mee terug te nemen naar Nederland: 52

Het aantal shows dat we gezien hebben: 2

Het aantal vrienden dat we weer gezien hebben in Vegas: 14

Overall cijfer voor de hele trip: zeg ik lekker nog niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope Nicolay, ook daar zijn we gedurende de afgelopen jaren veel wijzer in geworden. Ik zal alvast een enorm handige, geldbesparende tip geven ten aanzien van bagage:

Bij die herkenbare "Welcome to Las Vegas souvenier shops" kun je goedkope weekendtassen kopen (ik geloof dat ze zo'n 5 dollar per stuk kosten). Koop die gerust twee als je van plan bent om veel te shoppen. Wij nemen op de heenreis twee van deze lege weekendtassen mee in onze volle koffers. Vervolgens winkelen we flink in Vegas. Alle schone kleding en alle in Vegas aangekochte kleding en schoenen toen we op de terugreis in onze koffers en we zorgen dat we ruim binnen de gewichtslimieten blijven.

De twee weekendtassen stoppen we vol met onze vuile was. Op die manier beginnen we aan de terugreis met 2 volle koffers en 2 volle weekendtassen. De twee volle koffers checken we in bij aankomst op het vliegveld. De twee weekendtassen houden we bij ons als handbagage (goed om te weten, deze weekendtassen voldoen tevens aan de afmetingsvereisten voor handbagage van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen). Aangezien de eerste vlucht op je terugreis altijd een binnenlandse vlucht is, vlieg je altijd met een relatief klein toestel (bijv Boeing 777-300). Deze binnenlandse vluchten zitten eigenlijk altijd vol is onze ervaring. Zodra je bij de gate komt (met je weekendtassen) en je wacht tot het grondpersoneel arriveert bij de gate, dan zul je merken dat ze snel genoeg omroepen dat het een volle vlucht is en dat men weinig ruimte heeft voor bagage in de bagagebakken. Direct daarna bieden ze aan om "carry-on luggage" gratis in te checken "so you can pick it up at your final destination". Et voila, zo kun je gemakkelijk 15 tot 20 kilo overgewicht meenemen zonder een dollar extra te betalen. Uiteindelijk hoef je met de weekendtassen alleen maar van de incheckbalie naar de gate te sjouwen en dan ben je er voor de rest van de reis alweer vanaf. Works EVERY TIME :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope Nicolay, ook daar zijn we gedurende de afgelopen jaren veel wijzer in geworden. Ik zal alvast een enorm handige, geldbesparende tip geven ten aanzien van bagage:

Bij die herkenbare "Welcome to Las Vegas souvenier shops" kun je goedkope weekendtassen kopen (ik geloof dat ze zo'n 5 dollar per stuk kosten). Koop die gerust twee als je van plan bent om veel te shoppen. Wij nemen op de heenreis twee van deze lege weekendtassen mee in onze volle koffers. Vervolgens winkelen we flink in Vegas. Alle schone kleding en alle in Vegas aangekochte kleding en schoenen toen we op de terugreis in onze koffers en we zorgen dat we ruim binnen de gewichtslimieten blijven.

De twee weekendtassen stoppen we vol met onze vuile was. Op die manier beginnen we aan de terugreis met 2 volle koffers en 2 volle weekendtassen. De twee volle koffers checken we in bij aankomst op het vliegveld. De twee weekendtassen houden we bij ons als handbagage (goed om te weten, deze weekendtassen voldoen tevens aan de afmetingsvereisten voor handbagage van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen). Aangezien de eerste vlucht op je terugreis altijd een binnenlandse vlucht is, vlieg je altijd met een relatief klein toestel (bijv Boeing 777-300). Deze binnenlandse vluchten zitten eigenlijk altijd vol is onze ervaring. Zodra je bij de gate komt (met je weekendtassen) en je wacht tot het grondpersoneel arriveert bij de gate, dan zul je merken dat ze snel genoeg omroepen dat het een volle vlucht is en dat men weinig ruimte heeft voor bagage in de bagagebakken. Direct daarna bieden ze aan om "carry-on luggage" gratis in te checken "so you can pick it up at your final destination". Et voila, zo kun je gemakkelijk 15 tot 20 kilo overgewicht meenemen zonder een dollar extra te betalen. Uiteindelijk hoef je met de weekendtassen alleen maar van de incheckbalie naar de gate te sjouwen en dan ben je er voor de rest van de reis alweer vanaf. Works EVERY TIME :)

Wow, geniale tip! Laat die verslagen maar komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het aantal items dat we in Vegas gekocht hebben om mee terug te nemen naar Nederland: 52

Overall cijfer voor de hele trip: zeg ik lekker nog niet

52 items???zoveel??? en dat aangeschaft tussen het gokken en zuipen door???

onvoorstelbaar!!!

Hehehe we hielden nog ruim voldoende tijd over voor de dingen die echt belangrijk zijn: drinken, eten en gokken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inmiddels ook weer een aantal dagen terug, afgelopen donderdagochtend teruggekomen na een gare vlucht met uren vertraging. American Airlines streep ik door op mijn lijstje van vliegmaatschappijen waar ik graag mee reis.

Wel een prachtige reis meegemaakt, eerste keer Vegas voor mij, maar aardig paradijs op aarde. Je moet er niet heengaan om even lekker bij te komen, want je komt er echt gesloopt van terug. Wellicht komt dat ook door ons patroon van veel stappen en drinken en weinig slaap + ongezond eten;)

In welk hotel zaten jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha tja, American Airlines... daar kan @Reno ook wat over zeggen volgens mij :P

Super om te lezen dat het je eerste keer was @LMGB024, hoe is het je bevallen overall? Hoe lang zat je er? Veel gegokt? De eerste keer kwam echt alles in één keer op mij af, was dat bij jou ook zo?

US airways.... Aantal jaren geleden..... 6 uur vast in San Francisco.

OT kom maar op met de verhalen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...