Spring naar bijdragen

Sportwed-dagboek


Brunsie

Aanbevolen berichten

Maandag 17  mei
Mijn strategie heeft goed uitgepakt. Door op twee golfers te wedden heb ik een leuke winst kunnen maken. Mijn inzet op Sam Burns heb ik verloren omdat Burns het toernooi niet gewonnen heeft. Mijn inzet op de Zuid-Koreaan Lee is echter verzesvoudigd omdat hij er wel met de hoofdprijs vandoor is gegaan. 

Dat betekent dat mijn €1,80 inleg €10,80 is geworden. Daar moet ik de €1,80 inzet op Burn van aftrekken en dan blijft er een mooie winst van 9 euro over. Is ook wel een mooie boost in het saldo die ik erg goed kon gebruiken. 

Ik heb me er al bij neergelegd dat ik deze maand geen megawinst ga maken. Ik vind het erg moeilijk om een goede inschatting te maken van de kwaliteiten van sporters en sportteams in sporten en competities die me niet zoveel zeggen. Daarom komt er niet echt een flow in mijn weddenschappen. 

Als deze maand me iets geleerd heeft is dat voorspellen van voetbal, Formule 1, wielrennen en de verdwaalde tenniswedstrijd toch wel mijn comfortzone zijn als het gaat om wedden op sport.

Wedden op voetbal (wederom)
In mijn zoektocht naar een nieuwe sport om op te wedden kom ik tot mijn schrik tot de ontdekking dat er vandaag geen wedstrijden op het programma staan in sporten waar ik tot nu toe nog niet op gewed heb. Stiekem vermoedde ik al dat we ergens deze maand op dit punt zouden komen. Vandaag is dus die dag. Waarschijnlijk is het ook niet de laatste dag dat we met deze situatie te maken krijgen. Er zijn immers maar een x-aantal sporten waar je bij de TOTO op kunt wedden. 

Nu kan ik dus twee dingen doen. Of inzetten op een sport waar ik al eerder op gewed heb, of een dagje overslaan. Met €9,- op het speelsaldo vind ik inzetten op een sport waar ik al eerder op gespeeld heb een beter idee. Ik kies vanzelfsprekend voor spelen op voetbal. 

Ik kom op de TOTO website een interessante weddenschap tegen. In de play-offs van het Britse Championship, de Engelse Keuken Kampioen Divisie, wordt vanavond de wedstrijd tegen Brentford en AFC Bournemouth gespeeld. Bij de laatste club staat tweevoudig international Arnaut Danjuma Groeneveld onder contract. 

TOTO heeft beide ploegen odds van 2.75 gegeven. Dat trekt mijn aandacht. Dat betekent namelijk dat ik kosteloos mijn winstkansen kan verhogen. Waar je normaal bij een dubbele kans weddenschap flink op de odds in moet leveren hoeft dat hier niet. 

Hoe doe je dat? Aangezien bij teams odds hebben die groter dan 100% op je inleg zijn, maak je winst als je op beide teams hetzelfde bedrag inzet. Wanneer ik €1 op een zege van Brentford en €1 op een zege van AFC Bournemouth inzet win ik €2,75 op een inleg van €2. Het enige dat mis kan gaan is als het een gelijkspel wordt. Dan verlies ik immers beide inzetten. Aangezien het een play-off wedstrijd betreft, ga ik er echter vanuit de dat de kans daarop kleiner is dan de 33% die het mathematisch is. Ik besluit daarom te gokken en zet op beide ploegen €8,- in. Dit levert met €22,- op als één van beide ploegen wint. 

Tot morgen!

Saldo dag 16:
Startsaldo: € 3,60
Weddenschap: € 3,60,- op twee golfers
Eindsaldo: € 9

bewerkt door Brunsie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag 17  mei
Mijn strategie heeft goed uitgepakt. Door op twee golfers te wedden heb ik een leuke winst kunnen maken. Mijn inzet op Sam Burns heb ik verloren omdat Burns het toernooi niet gewonnen heeft. Mijn inzet op de Zuid-Koreaan Lee is echter verzesvoudigd omdat hij er wel met de hoofdprijs vandoor is gegaan. 

Dat betekent dat mijn €1,80 inleg €10,80 is geworden. Daar moet ik de €1,80 inzet op Burn van aftrekken en dan blijft er een mooie winst van 9 euro over. Is ook wel een mooie boost in het saldo die ik erg goed kon gebruiken. 

Ik heb me er al bij neergelegd dat ik deze maand geen megawinst ga maken. Ik vind het erg moeilijk om een goede inschatting te maken van de kwaliteiten van sporters en sportteams in sporten en competities die me niet zoveel zeggen. Daarom komt er niet echt een flow in mijn weddenschappen. 

Als deze maand me iets geleerd heeft is dat voorspellen van voetbal, Formule 1, wielrennen en de verdwaalde tenniswedstrijd toch wel mijn comfortzone zijn als het gaat om wedden op sport.

Wedden op voetbal (wederom)
In mijn zoektocht naar een nieuwe sport om op te wedden kom ik tot mijn schrik tot de ontdekking dat er vandaag geen wedstrijden op het programma staan in sporten waar ik tot nu toe nog niet op gewed heb. Stiekem vermoedde ik al dat we ergens deze maand op dit punt zouden komen. Vandaag is dus die dag. Waarschijnlijk is het ook niet de laatste dag dat we met deze situatie te maken krijgen. Er zijn immers maar een x-aantal sporten waar je bij de TOTO op kunt wedden. 

Nu kan ik dus twee dingen doen. Of inzetten op een sport waar ik al eerder op gewed heb, of een dagje overslaan. Met €9,- op het speelsaldo vind ik inzetten op een sport waar ik al eerder op gespeeld heb een beter idee. Ik kies vanzelfsprekend voor spelen op voetbal. 

Ik kom op de TOTO website een interessante weddenschap tegen. In de play-offs van het Britse Championship, de Engelse Keuken Kampioen Divisie, wordt vanavond de wedstrijd tegen Brentford en AFC Bournemouth gespeeld. Bij de laatste club staat tweevoudig international Arnaut Danjuma Groeneveld onder contract. 

TOTO heeft beide ploegen odds van 2.75 gegeven. Dat trekt mijn aandacht. Dat betekent namelijk dat ik kosteloos mijn winstkansen kan verhogen. Waar je normaal bij een dubbele kans weddenschap flink op de odds in moet leveren hoeft dat hier niet. 

Hoe doe je dat? Aangezien bij teams odds hebben die groter dan 100% op je inleg zijn, maak je winst als je op beide teams hetzelfde bedrag inzet. Wanneer ik €1 op een zege van Brentford en €1 op een zege van AFC Bournemouth inzet win ik €2,75 op een inleg van €2. Het enige dat mis kan gaan is als het een gelijkspel wordt. Dan verlies ik immers beide inzetten. Aangezien het een play-off wedstrijd betreft, ga ik er echter vanuit de dat de kans daarop kleiner is dan de 33% die het mathematisch is. 
Tot morgen!

Saldo dag 16:
Startsaldo: € 3,60
Weddenschap: € 3,60,- op twee golfers
Eindsaldo: € 9

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-5-2021 om 15:06 zei SmartAce:

Ik kijk nu even op Toto en zie dat de odd voor double chance 12 1.38 is. Dus je had beter daarop 2 euro kunnen zetten , scheelt toch weer 1 hele cent.

Klopt. In dit geval wel.
In de praktijk is het moment van inzetten vaak belangrijk. Een dubbele kans is soms een paar cent hoger, soms een paar cent lager dan deze strategie. Vaak is hoe dichterbij de aftrap hoe meer dit soort odds naar elkaar toe kruipen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinsdag 18 mei

Mijn trucje met de inval-voetbalweddenschap van gisteren heeft gewerkt. Door op beide clubs te wedden heb ik een mooie winst weten te realiseren. Ik vind het tof om te merken dat ik steeds beter wordt in het vinden van wedstrijden met interessante odds en dat het inzetten volgens een bepaalde systematiek er langzaam maar zeker steeds beter insluipt. Dat maakt het wedden op sportwedstrijden nog leuker als hobby. 

Er zijn diverse strategieën die ik al geprobeerd heb en ik wil er zeker nog meer uitproberen. Het inzetten op wedstrijden met gelijkwaardige odds bevalt me eigenlijk wel prima. Ik vergroot daarmee dus de kans dat ik de weddenschap win. 

Wedden op voetbal (alweer)
Omdat ik vandaag gezien mijn schrijfwerk voor OneTime enigszins beperkt in mijn tijd ben, er moet immers een EK Special geschreven worden, besluit ik dezelfde strategie nogmaals toe te passen. Dat is natuurlijk de goden verzoeken, dat besef ik me terdege. Hopelijk heb ik geluk en maken Southampton en Leeds United een leuke wedstrijd van en stapt één van beide partijen als winnaar van het veld. 

Het is een weddenschap met potentie. Southampton heeft odds van 2.54, Leeds van 2.58. Op Southampton zet ik €8,- in op Leeds €7,90. Daarmee scoor ik geval één van beiden wint een uitkering van €20,38. Odds van 1.28. Hoger dan 1.23 die TOTO me biedt voor een dubbele kans. Ik ben tevreden.

Dan valt mijn oog op de wedstrijd Chelsea - Leicester City. Leicester heeft odds van 5.05 tegenover 1.79 voor Chelsea. Let wel, het gaat hier om de nummer 4 tegen de nummer 3 en die nummer 3 won vorige week de FA Cup finale van de nummer 4. Ik denk dat de TOTO hier de plank misslaat en de kansen van Leicester City veel te laag inschat. Daar wil ik ook van profiteren.

Laten we wederom hopen dat het balletje de goede kant op rolt.

Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdag 20 mei

Zoals jullie gemerkt hebben is er gisteren geen toevoeging aan het dagboek geschreven. Dat komt omdat ik naast schrijver over sports betting en sportmarketing voor OneTime en amateur sports better eerst en vooral papa ben. Gisteren was een heel drukke dag met zwemmende kinderen, cadeautjes kopen voor de vandaag jarige mama en speelafspraakjes, dus het is er simpelweg even niet van gekomen. 

Wedden op Hollandse Helden
Vanochtend heb ik al even op TOTO.nl gekeken wat voor weddenschappen er vandaag allemaal aangeboden worden. Helaas is er weer geen sport te vinden waar ik vandaag op in kan zetten, waar ik nog niet eerder op gewed heb. Ik vind het flauw om weer outright op voetbal te wedden dus ik besluit even verder te kijken. 

Ik kom een Hollandse Helden weddenschap tegen. Nieuwsgierig klik ik op de wedopties. Het is wel een voetbalweddenschap, maar dan anders. Hierbij worden er namelijk specifieke spelers benoemd die één of meer keer moeten scoren voor hun respectievelijke clubs in wedstrijden die vanavond op het programma staan. 

De eerste wedoptie is ‘Dost, Lang en De Leeuw scoren allen.’ Bas Dost en Noa Lang spelen voor het Belgische Club Brugge. Die club neemt het in de strijd om de Belgische landstitel vanavond op tegen Anderlecht. Op de eerste speeldag van de Belgische Play-offs werd het tussen deze twee ploegen 2-2. De Brugse doelpunten werden op 2 mei gemaakt door, jawel Dost en Lang. Als Club vanavond wint is het bovendien kampioen. Ik zie dit wel gebeuren. 

De Leeuw is Michael de Leeuw. Hij neemt het vanavond met zijn club FC Emmen op tegen NAC Breda in de halve finale van de promotie/degradatie play-offs voor een plek in de Eredivisie 2021/22. Emmen begint gezien de recente vorm in de Eredivisie als favoriet aan de wedstrijd en De Leeuw is een speler die de laatste weken gemakkelijk scoort. Ik zie ook De Leeuw wel scoren vanavond. 

Met odds van 13 besluit ik € 2,- in te zetten op deze weddenschap. De overige Hollandse Helden specials vind ik minder realistisch. Ik zie Michael de Leeuw en Bas Dost geen hattrick scoren. Ik zie Sidney van Hooijdonk van NAC Breda geen hattrick scoren tegen FC Emmen. Ik zie NEC-spits Janga geen twee doelpunten maken. Ik zie Roda JC’s Erik Falkenburg niet het eerste doelpunt maken tegen NEC en vervolgens ook de wedstrijd winnen. Dus ik houd het bij de eerste aanbieding en hoop op een doelpuntrijke avond. 

Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag 21 mei

Helaas scoorde gisterenavond alleen Noa Lang namens Club Brugge en was de Hollandse Helden special niet voor mij. Geen enkele van de aangeboden weddenschappen is overigens gehaald. Een goede avond voor de TOTO dus.

Soms worden boosts en specials vooral uitgeschreven te worden om de zakken van de bookmaker te spekken. Je doet er goed aan om met het aangaan van deze weddenschappen te wachten tot vlak voor de sluitingstijd. Vaak kun je dan al een indicatie van een opstelling links op rechts krijgen. 

Had ik gisteren wat langer gewacht dan had ik kunnen weten dat Bas Dost op de bank zou zitten bij Brugge. Dan had ik de weddenschap misschien wel heel anders ingestoken.

Als ik deze maand iets over mezelf geleerd heb, is het dat ik systemen met een foutmarge de leukste weddenschap vind om te spelen.

Flink wat resultaten voorspellen op basis van research en niet blind de odds van de bookmakers volgen en dan inzetten volgens een fold-systeem dat twee lager ligt dan het aantal voorspellingen. Dat is mijn manier van sportwedden. Altijd een aantal combinaties overhouden die uitbetalen. Vandaag speel ik bij gebrek aan een sport die we nog niet gespeeld hebben in op Zwitsers voetbal. Ik kies vier wedstrijden uit de Super League. Nee, niet die van Real Madrid, Barcelona en Juventus, maar die van Young Boys, Basel en Sankt Gallen, niet toevallig drie winnaars voor vanavond. Ik speel dubbels, dus kan me er een missertje tussen veroorloven om alsnog winnende combinaties te maken.

Wat is jou favoriete strategie?

Ik lees het graag in de comments. 

Tot morgen

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag 22 mei

Ik heb bij de weddenschap van gisterenavond natuurlijk onvoldoende rekening gehouden met het feit dat het de laatste speelronde van de Zwitserse Super League betrof. Daardoor waren er nogal wat resultaten die tegen de odds en de stand op de ranglijst vielen. Helaas hebben we onze doubles verloren. 

Jammer, maar het geeft me wel een idee voor de komende weddenschappen. Ik ga alleen wedden op clubs in wedstrijden waar nog wat op het spel staat. Vanmiddag staat bijvoorbeeld de laatste speeldag in de Bundesliga op het programma. Er zijn in de Duitse competitie al de nodige beslissingen gevallen. Bayern München is natuurlijk al lang en breed kampioen en dat betekent dat het team van Hansi Flick vanuit een weddenschap-oogpunt een risico is. Ondanks de quoteting van 1.17 versus de 13.45 voor tegenstander FC Augsburg durf ik niet te voorspellen wie er gaan winnen. Het zou zomaar kunnen dat Bayern met een B-elftal aantreedt en de wedstrijd laat lopen, maar het zou ook zomaar kunnen dat ze de laatste wedstrijd in eigen huis juist aan willen grijpen voor een ouderwetse voetbalshow. 

Omdat er ook vandaag geen wedstrijden op het programma staan in sporten waar ik nog niet eerder op gewed heb, besluit ik een combinatie te gaan maken van voetbalclubs die nog ergens voor spelen. Ik begin daarbij in de Spaanse voetbalcompetitie. Daar staat vanavond de titel op het spel. Atlético Madrid en Real Madrid kunnen beiden nog kampioen worden. Real heeft op papier de moeilijkste wedstrijd. Waar Atlético het in een uitduel opneemt tegen het als negentiende geklasseerde Real Valladolid, speelt Real Madrid thuis tegen Villarreal. 

Zowel Valladolid als Villarreal heeft echter nog hun eigen belangen. Valladolid heeft nog een hele kleine kans om bij winst tegen Atlético aan degradatie te ontsnappen, terwijl Villarreal de punten keihard nodig heeft om kwalificatie voor Europees voetbal af te dwingen. Beide Madrileense voetbalclubs spelen dus geen gewonnen wedstrijden en met de druk vol erop kunnen er rare dingen gebeuren vanavond. 

Spelen tegen de odds in
Natuurlijk ligt het in de lijn van de verwachting dat op zijn minst één van de Madrileense ploegen gaat winnen. Maar wat als dat nu niet gebeurd? Dan liggen er serieuze munten voor het grijpen. Eén euro inzet op een zege van Valladolid en een zege van Villarreal levert in een double €52,50 op. Dat is een gokje, maar een lucratief gokje.

Ik besluit deze weddenschap tegen mijn natuur in te spelen en ga straks met extra interesse de ontknoping van de Spaanse titelstrijd volgen. 
Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

3 minuten geleden zei Brunsie:

Zaterdag 22 mei

Ik heb bij de weddenschap van gisterenavond natuurlijk onvoldoende rekening gehouden met het feit dat het de laatste speelronde van de Zwitserse Super League betrof. Daardoor waren er nogal wat resultaten die tegen de odds en de stand op de ranglijst vielen. Helaas hebben we onze doubles verloren. 

Jammer, maar het geeft me wel een idee voor de komende weddenschappen. Ik ga alleen wedden op clubs in wedstrijden waar nog wat op het spel staat. Vanmiddag staat bijvoorbeeld de laatste speeldag in de Bundesliga op het programma. Er zijn in de Duitse competitie al de nodige beslissingen gevallen. Bayern München is natuurlijk al lang en breed kampioen en dat betekent dat het team van Hansi Flick vanuit een weddenschap-oogpunt een risico is. Ondanks de quoteting van 1.17 versus de 13.45 voor tegenstander FC Augsburg durf ik niet te voorspellen wie er gaan winnen. Het zou zomaar kunnen dat Bayern met een B-elftal aantreedt en de wedstrijd laat lopen, maar het zou ook zomaar kunnen dat ze de laatste wedstrijd in eigen huis juist aan willen grijpen voor een ouderwetse voetbalshow. 

Omdat er ook vandaag geen wedstrijden op het programma staan in sporten waar ik nog niet eerder op gewed heb, besluit ik een combinatie te gaan maken van voetbalclubs die nog ergens voor spelen. Ik begin daarbij in de Spaanse voetbalcompetitie. Daar staat vanavond de titel op het spel. Atlético Madrid en Real Madrid kunnen beiden nog kampioen worden. Real heeft op papier de moeilijkste wedstrijd. Waar Atlético het in een uitduel opneemt tegen het als negentiende geklasseerde Real Valladolid, speelt Real Madrid thuis tegen Villarreal. 

Zowel Valladolid als Villarreal heeft echter nog hun eigen belangen. Valladolid heeft nog een hele kleine kans om bij winst tegen Atlético aan degradatie te ontsnappen, terwijl Villarreal de punten keihard nodig heeft om kwalificatie voor Europees voetbal af te dwingen. Beide Madrileense voetbalclubs spelen dus geen gewonnen wedstrijden en met de druk vol erop kunnen er rare dingen gebeuren vanavond. 

Spelen tegen de odds in
Natuurlijk ligt het in de lijn van de verwachting dat op zijn minst één van de Madrileense ploegen gaat winnen. Maar wat als dat nu niet gebeurd? Dan liggen er serieuze munten voor het grijpen. Eén euro inzet op een zege van Valladolid en een zege van Villarreal levert in een double €52,50 op. Dat is een gokje, maar een lucratief gokje.

Ik besluit deze weddenschap tegen mijn natuur in te spelen en ga straks met extra interesse de ontknoping van de Spaanse titelstrijd volgen. 
Tot morgen!

Wellicht heb je er niet aan gedacht dat Villarreal komende woensdag de finale van de Europa League speelt tegen Man. United. Mochten ze die winnen dan spelen ze volgend seizoen Champions League. Ik vermoed dat er wat spelers gespaard gaan worden. Succes met de bet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag 24 mei

Het sportwed dagboek gaat zijn laatste week in. Volgende week maandag zetten we er een punt achter. Aankomende zondag eindigt ook de Giro d’Italia en zoals het er nu naar uitziet gaan we daar wel iets op verdienen, maar gaat de grote winst (eindwinst van Simon Yates) niet vallen. De Colombiaanse wielrenner lijkt te sterk voor de Brit. Dat betekent automatisch wel dat hij het jongerenklassement gaat winnen. 

Het waren gokjes. Gecalculeerde gokjes, maar wel gokjes. Zoals ook mijn voorspelling tegen de Spaanse titelkandidaten een gokje was. Ook die waren redelijk beredeneerd en zaterdagavond leek het er best even op dat ik het gelijk aan mijn zijde zou krijgen. Dat maakt wedden op sport zo leuk. Je denkt ergens over na, trekt een conclusie en volgt de wedstrijden waarop je gewed hebt met enorm veel interesse. Als je dan gelijk krijgt, of lijkt te krijgen, dan ben je daar blij mee. Ik ga er niet over jokken: Ik heb zaterdagavond wel even mijn lief aangestoten om haar er op te wijzen dat die kampioensdruk die ik bij zowel Atlético als Real voorspeld had terug zag komen in de tussenstanden. Niet dat zij ook maar iets om voetballen en/of wedden op sportwedstrijden geeft, maar dat ik er lol in had, vond ze wel heel leuk. 

Wedden op multi-mix
Ik zit wat dat betreft wel een leuke flow. De betjes van gisteren, die ik vanwege een leuke dag in Zoo Parc Overloon met de kinderen niet gecommuniceerd heb (sorry!), zijn allemaal gevallen. Max won Monaco, Feyenoord versloeg Utrecht en NEC nekte NAC. Vooral die laatste was odds-technisch goud.
Zelfs de Songfestival winst van Italië voorspelde ik zaterdagavond goed. Het moet niet gekker worden.

Voor vanavond ga ik iets doen dat ik deze maand nog niet eerder gedaan heb. Ik ga een multi-mix van sporten maken. Er wordt vanavond gedart, er wordt geijshockeyd op het wereldkampioenschap, er wordt gehandbald in Denemarken en IJsland en getennist op Roland Garros. 

Het toernooi Roland Garros begint pas volgende week zondag. Vandaag beginnen echter al wel de kwalificatiewedstrijden voor de mindere goden. Wanneer je niet in de top-104 van de wereldranglijst staat ben je veroordeeld tot het spelen van kwalificatiewedstrijden. Wanneer je drie rondes aan kwalificatiewedstrijden overleefd mag je meedoen aan het hoofdtoernooi. 

Voor deze weddenschap richt ik me op het vrouwentoernooi. Daar zijn de krachtsverschillen over het algemeen net wat groter dan in het mannentennis. Dat betekent dat de odds van de bookmakers betrouwbaarder zijn. Tennis is een populaire sport om op te wedden. Dat betekent dat bookmakers veel onderzoek doen naar spelers, wedstrijden en toernooien. De odds zijn dus wel doordacht. Omdat vrouwentennis voorspelbaarder is, kun je wat gemakkelijker met de odds mee gaan zonder zelf veel onderzoek te doen. 

Ik kies voor de wedstrijd tussen Mayer Sherif uit Egypte en Maja Chawalinska uit Polen. Sherif heeft odds van 1.27 en dat vind ik betrouwbaar genoeg én lucratief genoeg om in mee te gaan. Qua darten kies ik voor de wedstrijd van Michael van Gerwen. Hij speelt vanavond in de Premier League Darts tegen Nathan Aspinall en is met odds van 1,81 de favoriet om de wedstrijd te winnen. Op 180’ers, uitgooien en 9-darters speel ik niet. Dat hij wint is prima. 

Op het WK ijshockey staan vandaag de wedstrijden tussen Duitsland en Canada en Tsjechië - Wit-Rusland op het programma. Ik weet voldoende van internationaal ijshockey om te weten dat Canada en Tsjechië favoriet zijn en op een WK laat je niets liggen. De odds bevestigen mijn gevoel. Canada staat op 1.36, Tsjechië zelfs op 1.15. 

Mijn lijstje wordt afgemaakt door een drietal handbal voorspellingen. In de Deense handbal competitie voorspel ik een overwinning van Aalborg tegen GOG. Aalborg is met odds van 1.92 licht favoriet in die wedstrijd en dit is een risicovolle voorspelling. 

In de IJslandse competitie zijn de krachtsverhoudingen duidelijker. Alle wedstrijden daar kennen een duidelijke favoriet. Ik besluit met de odds mee in te zetten op FH Hafnarfjördur (1.03) en UMF Stjarnan (1.09).

Deze zeven voorspellingen kan ik als een 7-fold spelen, maar ik heb bij de Deense wedstrijd voor mijn gevoel een risico genomen. Daarom kies ik ervoor om een klein beetje zekerheid in te bouwen en voor een 6-fold (7x) te spelen, waarbij er dus ook een winnende combinatie ontstaat zonder die wedstrijd.

Tot morgen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinsdag 25 mei

Het moment is daar, jongens. Met de finishvlag al een beetje in zicht zal ik moeten bijstorten. 24 dagen lang heb ik kunnen spelen met een inleg van een tientje en de plussen en minnen die dat tientje werden in de weddenschappen. De 6-fold (x7) van gisteren is ‘m niet geworden. 

Niet het handbal waarmee ik dacht een risico te nemen, maar de ijshockeyers van Canada en good old Michael van Gerwen deden me gisteren de dag om. Michael was even niet zo mighty en de Duitse degelijkheid op de ijsbaan won het van Canadees talent. Ik heb het vaker gezegd deze maand: Sport blijft verdomd lastig om te voorspellen. 

Wedden op multi-mix deel 2
Ik blijf echter positief gestemd. Ik wed op sport omdat ik het leuk vind. Omdat het mijn bestaande interesse in sport verder uitdiept en het het volgens van wedstrijden gewoon leuker maakt. Ik stort tien euro bij op mijn TOTO account en beslis dat ik vandaag wederom een fold op verschillende sporten ga spelen. 

Ik zie dat Robin Haase moet tennissen op Roland Garros. Het Nederlandse tennis, vooral het mannentennis, blijft anno 2021 een zorgenkindje. De generatie Krajicek-Haarhuis-Eltingh heeft nooit echt navolging gekregen. Martin Verkerk haalde eens de finale van Roland Garros, maar dat is ook alweer bijna achttien jaar geleden. 

Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt dat heel dichtbij een sponsorovereenkomst met Haasse was. Hij stond toen aan het begin van zijn carrière en leek de top van de ATP ranglijst te kunnen bestormen. Zo ver is het nooit gekomen, maar vanuit nostalgisch oogpunt besluit ik in te zetten op Haasse. Ik gun hem nog wel een Grand Slam deelname. Haasse is de underdog met 2.05 tegen Renzo Olivo uit Argentinië.

Mijn tweede keuze is wederom Michael van Gerwen. Vanavond neemt Neerlands beste darter aller tijden het op tegen Gary Anderson. Het zal Van Gerwen toch niet gebeuren dat hij twee avonden op rij met een nederlaag het podium afgestuurd wordt? Ik gok erop van niet. 

Mijn derde keuze moet een zekerheidje zijn. Die vind ik in het Franse rugby waar Bordeaux met 1.02 is gequoteerd tegen Montpellier. De uitspelende ploeg heeft odds van 12, dus een zege lijkt me onwaarschijnlijk. Ik speel vandaag dubbels en ga er vanuit dat Haasse 50-50 wordt. Hopelijk kan ik mijn verlies van gisteren goed maken.

Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woensdag 26 mei

Helaas heeft Robin Haase de kwalificaties voor Roland Garros niet overleefd. Doordat Michael van Gerwen gisterenavond wel winnende pijltjes gooide en de rugbyers van Bordeaux inderdaad wonnen van Montpellier, was niet alles verloren en hebben we speeltegoed over om vandaag mee in te zetten. 

Wedden op Hollands Glorie
Ik besluit gebruik te maken van de selectie die TOTO voor me gemaakt heeft onder de noemer ‘Hollands Glorie’.  Dit betreft wederom een dartswedstrijd van Michael van Gerwen, die vanavond voor de derde avond op rij een wedstrijd in de Premier League speelt. Daarnaast komen we drie Nederlandse tennissers in actie in het kwalificatietoernooi voor Roland Garros.

Anders dan Robin Haase zijn deze drie tennissers, te weten het aanstormende talent Body van de Zandschulp, Tallon Griekspoor en bij de dames Arantxa Rus, wél favoriet in hun wedstrijd om door te gaan naar de volgende ronde. 

Nu zegt dat bij Tennis niet altijd alles, maar het is een leuk uitgangspunt om eens op te wedden in combinatie met de dartswedstrijd van Van Gerwen. Met een beetje geluk brengt deze Hollands Glorie weddenschap me weer wat speeltegoed om de aankomende dagen nog een paar leuke weddenschappen mee te kunnen plaatsen.

Vier weddenschappen en een 4-fold die met odds van 7.54 oplevert. Ik besluit het niet te doen. Om de een of andere reden vindt ik folds spelen waar geen veiligheidsmarge in zit oncomfortabel. Ik kies dan ook nu weer voor een treble (x4) en zet op elke combinatie €1,25 in. Dat kost me in het totaal € 5,- en mochten alle voorspellingen juist zijn, dan levert het met € 22,88 op. Een leuk bedrag voor de woensdag. 

Oh ja, mochten er nog mensen in willen zetten op de Europa League vanavond, voor velen in Manchester United de gedoodverfde winnaar. Houd er bij het inzetten echter wel rekening mee dat de trainer van tegenstander Villarreal Unai Emery is. Emery won met Sevilla drie keer de Europa League en bereikte ook met Arsenal de finale. Deze man mag dus met recht ‘Mr. Europa League’ worden genoemd en zal ongetwijfeld weten hoe hij zijn team moet voorbereiden op deze finale. Voor mij is het geen vanzelfsprekendheid dat Man Utd gaat winnen vanavond, al zou het voor PSV bijzonder gunstig zijn als de beker mee naar Manchester gaat.

Tot morgen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.