Spring naar bijdragen

Voorstelllen


Mancaas

Aanbevolen berichten

 

Ik ben Kars, 33 jaar, woon In Brabant en kom uit Limburg. Heb een partner, no kiddies, en mijn hobbies zijn aquaria en crypto. Favo place op aarde: Vegas! 4x Vegas mogen bezoeken, helaas heeft Corona ook alweer 3 trips geannuleerd. 

Dol op Vegas, dol op luxe, maar wel voor de juiste prijs. Noem mezelf een echte expert in Vegas coupons. Favo hotel Wynn, favo shows; alles van CdS, behalve Zumanity! Wat een slechte show was dat haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei DeValsspeler:

Welkom @Mancaas, welke Vegas coupon vind je het best/leuks/meest waardevol?

Begin niet over coupons.. haha.. ik stop niet.

 

Om te beginnen Wynn Slots, na 2x succesvol (gratis) overnachten daar, staan zowel partner als ik met max gems klaar voor volgende trip. Bijbetalen ook 100% waard.

Dan gaan we naar de MyVegas app met ruim voldoende voor alle rewards. Ik mag er 4 per trip. Partner ook. Favo is dan: gratis naar Love, freeplays (evt Konamo freeplay) of comped naar Aria (wel fees).

Helaas is de binions app gestopt met rewards vergeven, heb er nog die ik voor oktober moet inleveren (helaas).

Vegas.com heeft met black friday prachtige actie, als die dit jaar weer is zal ik het delen op het forum. Bij elke aankoop krijg/kreeg je $50 dollar bon, als je dit slim speelt kun je onbeperkt bonnen regelen. Hoe? Vraag maar, heb ik +1 voor een zinnige comment. Door corona leverde elke gecancelse reservering ook weer een $25 giftcard op, achteraf dus dubbel genieten die deal.

Dan heb je nog Lyft en Uber coupons. Uber "altijd" wel eerste rit gratis, dat is dan de rit van het vliegveld naar de Strip. 

Vergeet ook je verjaardagacadeaus/freeplays niet mocht je toevallig daar zijn in je verjaardagsmaand. Ik ben midden april jarig, dus april zou top zijn voor mij.

Vegas doe ik het liefst super de luxe, met super veel korting, en het lukt me eigenlijk altijd, al komen er steeds meer beperkingen

 

 

bewerkt door Mancaas (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Mancaas:

Begin niet over coupons.. haha.. ik stop niet.

 

Om te beginnen Wynn Slots, na 2x succesvol (gratis) overnachten daar, staan zowel partner als ik met max gems klaar voor volgende trip. Bijbetalen ook 100% waard.

Dan gaan we naar de MyVegas app met ruim voldoende voor alle rewards. Ik mag er 4 per trip. Partner ook. Favo is dan: gratis naar Love, freeplays (evt Konamo freeplay) of comped naar Aria (wel fees).

Helaas is de binions app gestopt met rewards vergeven, heb er nog die ik voor oktober moet inleveren (helaas).

Vegas.com heeft met black friday prachtige actie, als die dit jaar weer is zal ik het delen op het forum. Bij elke aankoop krijg/kreeg je $50 dollar bon, als je dit slim speelt kun je onbeperkt bonnen regelen. Hoe? Vraag maar, heb ik +1 voor een zinnige comment. Door corona leverde elke gecancelse reservering ook weer een $25 giftcard op, achteraf dus dubbel genieten die deal.

Dan heb je nog Lyft en Uber coupons. Uber "altijd" wel eerste rit gratis, dat is dan de rit van het vliegveld naar de Strip. 

Vergeet ook je verjaardagacadeaus/freeplays niet mocht je toevallig daar zijn in je verjaardagsmaand. Ik ben midden april jarig, dus april zou top zijn voor mij.

Vegas doe ik het liefst super de luxe, met super veel korting, en het lukt me eigenlijk altijd, al komen er steeds meer beperkingen

 

 

Hier kan @TheGreatOneook wel enthousiast van worden.....and boy oh boy oh boy....als die enthousiast wordt.....berg je dan maar 🤪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-5-2021 om 10:57 zei Mancaas:

Begin niet over coupons.. haha.. ik stop niet.

 

Om te beginnen Wynn Slots, na 2x succesvol (gratis) overnachten daar, staan zowel partner als ik met max gems klaar voor volgende trip. Bijbetalen ook 100% waard.

Dan gaan we naar de MyVegas app met ruim voldoende voor alle rewards. Ik mag er 4 per trip. Partner ook. Favo is dan: gratis naar Love, freeplays (evt Konamo freeplay) of comped naar Aria (wel fees).

Helaas is de binions app gestopt met rewards vergeven, heb er nog die ik voor oktober moet inleveren (helaas).

Vegas.com heeft met black friday prachtige actie, als die dit jaar weer is zal ik het delen op het forum. Bij elke aankoop krijg/kreeg je $50 dollar bon, als je dit slim speelt kun je onbeperkt bonnen regelen. Hoe? Vraag maar, heb ik +1 voor een zinnige comment. Door corona leverde elke gecancelse reservering ook weer een $25 giftcard op, achteraf dus dubbel genieten die deal.

Dan heb je nog Lyft en Uber coupons. Uber "altijd" wel eerste rit gratis, dat is dan de rit van het vliegveld naar de Strip. 

Vergeet ook je verjaardagacadeaus/freeplays niet mocht je toevallig daar zijn in je verjaardagsmaand. Ik ben midden april jarig, dus april zou top zijn voor mij.

Vegas doe ik het liefst super de luxe, met super veel korting, en het lukt me eigenlijk altijd, al komen er steeds meer beperkingen

 

 

Ik denk dat ik de onbeperkte bonnen trick ken, maar vertel maar voor de rest van de mensen (en voor je +1 zinnige comments :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aller eerst welkom. 

Ik ga ook altijd los op de coupons 😂. Maar voornamelijk voor kleding en uitjes. Bijvoorbeeld heb je bij de outlet centers een service balie waarbij je een coupons boekje kan krijgen. Heb je bijvoorbeeld zo 10 of 20 % korting op je totaal bon bij Tommy Hilfiger. Dat soort dingen zijn juist erg leuk. Je kan je vaak online inschrijven en dan kan je uitprinten. Op die manier heb ik al enkele honderden dollars bezuinigd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Welkom @Mancaas! Haha, ik moest wel lachen bij Zumanity. Maar andere zijn idd veel beter. Ka was erg goed. 

Jaa  Zumanity. Wat een lachertje was dat, gelukkig (als ik me niet vergis) is deze show definitief gestopt. 

Mystere, Ka, Love, O allemaal top. Helaas heb ik LeReve gemist, die is dus ook gestopt. Niet een CdS, maar wel een topper moet dat zijn geweest

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-5-2021 om 23:06 zei DeValsspeler:

Ik denk dat ik de onbeperkte bonnen trick ken, maar vertel maar voor de rest van de mensen (en voor je +1 zinnige comments :) )

Hij is niet heel lastig inderdaad, ik heb het geleerd via een Vegas forum op FB. Om te beginnen is deze actie vorig jaar niet geweest (corona?), maar voorgaande jaren wel. ACTIE LOOPT NU NIET UITERAARD

Het betreft een actie van vegas.com rondom black friday ergens, het gaat ong zo;

• koop tijdens actieperiode goedkoopste iets op vegas.com (de monorail 1 dag kind bijv). Let op; je betaalt/investeert dus 1 ticketje.

• je krijgt je ticket en $50 coupon per mail. Ik geloof dat ik steeds dezelfde mail gebruikt hebt, maar dat zal ik testen wederom t.z.t.

• koop met die $50 bijv een High Roller ticket (gratis dus) of pak de open bar erbij voor enkele dollars, je krijgt voor elke losse aankoop een nieuwe $50 coupon. Plaats dus losse bestellingen

• Herhaal stap 2 totdat je gehele gezelschap HighRoller tickets heeft, elke bestelling levert je immers een nieuwe coupon op. HighRoller is zoiezo top, gratis is uitmuntend.

• Als je genoeg tickets voor je gezelschap hebt, heb je na je laatste gekochte ticket nog 1 bon van $50.

Boek iets op dezelfde manier maar dan wat je graag wilt bezoeken, bestel wederom 1 voor 1 en gebruik bij elke bestelling een $50 coupon en krijg dus zo ook weer een nieuwe.

 

Ik zorg dat elke bestelling ong 50 dollar is, liefst net iets minder. Vorig jaar zijn mijn Highroller en Le Reve tickets gecanceld achteraf, toen kreeg je ook weer een $25 giftcard ter compensatie, als je je tegoeden liet staan. Ik heb nu giftcards, tegoed op vegas.com en wacht dus op de kortingscodes. Maximaal 1 kortingscode per bestelling (zoals altijd), maar giftcards zijn stapelbaar erbij.

Uiteindelijk kun je op deze manier veel gratis bezoeken, met een hele dikke korting of gewoon 50 dollar korting op alles. Denk bijv helivlucht over de Strip, alle shows (die niet met betere korting of comped via MyVegas zijn te verkrijgen), attracties of gaan schieten. Heel veel mogelijkheden.

Of het terugkomt weet ik niet, als het terugkomt, meld ik me met een 100% correcte beschrijving

Holiday-Deals-in-Las-Vegas-Vegas-com.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.