Spring naar bijdragen

Gratis naar Las Vegas - het voorpret-topic


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

Is het een om nu al een soort crowdfunding te starten voor de groupspull ??
En wat zijn de.ideeen voor een groupspull?... (inzet per druk?, wanneer stoppen we?)...
Als iedereen voor zichzelf al even wat geld opzij maandelijks, zou een goed plan zijn! Ik weet niet of mensen nu al bereid zijn om geld ergens te doneren terwijl het niet zeker of ze kunnen. Althans dat heb ik. En niet vanwege de opdrachten, die ga ik natuurlijk halen ;), maar meer de onduidelijkheid van de planning tegen die tijd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het een om nu al een soort crowdfunding te starten voor de groupspull ??
En wat zijn de.ideeen voor een groupspull?... (inzet per druk?, wanneer stoppen we?)...
Tja kan het nu wel doen maar wie zegt dat we het allemaal halen

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-5-2021 om 13:24 zei Mancaas:

Deze bestaat! Heel leuk als je er nooit geweest ben, als je er wel bent geweest weet je beter.

Highway 1 tippen ze bijv van LA naar SF, die adviseer ik zoiezo andersom zodat je aan de "mooiste" kant van de weg rijdt dan.

Ik wil m je best sturen, als je m weer een x terugstuurt zegma? Geen haast, maar binnen 6 maanden ofzo🙃

16201273101104078668533806867304.jpg

Super thanx voor het aanbod, @Jvens heeft dit boekje besteld en daar kan ik hem lopend ophalen om te lenen 🤗 maar tips altijd welkom! Heb nu al het gevoel dat er teveel te doen is voor 1 bezoek 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het een om nu al een soort crowdfunding te starten voor de groupspull ??
En wat zijn de.ideeen voor een groupspull?... (inzet per druk?, wanneer stoppen we?)...
Ik denk vanaf wanneer de uiteindelijke groep bij elkaar is in september (?) we zulke dingen kunnen opzetten. Maar wil geen doemdenker zijn, kan natuurlijk altijd nog zo zijn dat vanwege de maatregelen of evt nieuwe maatregelen de reis niet door gaat he.. Maar opzich wel mooi als we van te voren al een pot hebben om een jackpot aan te vallen daar. Of die kast met die offers die ze al vaker hebben gefilmd, top dollar ofzo?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk vanaf wanneer de uiteindelijke groep bij elkaar is in september (?) we zulke dingen kunnen opzetten. Maar wil geen doemdenker zijn, kan natuurlijk altijd nog zo zijn dat vanwege de maatregelen of evt nieuwe maatregelen de reis niet door gaat he.. Maar opzich wel mooi als we van te voren al een pot hebben om een jackpot aan te vallen daar. Of die kast met die offers die ze al vaker hebben gefilmd, top dollar ofzo?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

De deelnemers die mee sparen en het uiteindelijk helaas toch niet redden kunnen toch in de pot blijven, dan kunnen ze toch nog een beetje meegenieten via een live stream

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-5-2021 om 15:13 zei Remy de rover:

Wat te doen in het vliegtuig? Ben je van plan een slaap pil te nemen, slaap je zowiezo waar dan ook, ga je films kijken of spelletjes spelen op je scherm indien die er in zit ( en werkt) of lekker rond lopen en met iedereen een gesprek voeren om elkaar beter te leren kennen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Goeie vraag! Ik ben een slechte slaper en zelfs met slaappil niet onder zeil te krijgen, dus ik kijk normaal films en tv-series. Maar als er andere wakkerblijvers zijn, dan ben ik van de partij voor een spelletje, een goed gesprek of een paar lekkere drankjes 🙂

Overigens ben ik dan de eerste dag in Vegas niet te genieten vanwege slaapgebrek, dus dan ga ik iedereen uit de weg. Dag 2 kan wat mij betreft het feest beginnen 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Budgetvrouw:

Simkaarten:
Wat als er nou een paar mensen onbeperkt kopen en die constant hun hotspot aan hebben, kosten delen door iedereen. Budgettip!

Afgelopen keer hebben we een extra telefoon meegenomen en een T-Mobiel kaart gekocht voor $50, hotspot aangezet en klaar. Probleem is wel dat tethering/hotspotgebruik vaak beperkt is op die kaarten, terwijl je denkt onbeperkt data te kopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Remy de rover:

De deelnemers die mee sparen en het uiteindelijk helaas toch niet redden kunnen toch in de pot blijven, dan kunnen ze toch nog een beetje meegenieten via een live stream

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Hoeveel zou je per maand aan de kant moeten leggen om in april 2022 een mooi bedrag te hebben dat je lekker kan spelen voor 5 Dagen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Chuckmeister:

Wow...de Pinball Hall of Fame..... daar wil.ik wel een middagje heen!

Vorig jaar nog naar het NK Flipperen geweest in de Ijsselhallen in Zwolle....was super leuk!

Ik zag hem inderdaad ook voor bijkomen op die Facebook van Las Vegas lijkt me heel vet om daar naar toe te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow...de Pinball Hall of Fame..... daar wil.ik wel een middagje heen!
Vorig jaar nog naar het NK Flipperen geweest in de Ijsselhallen in Zwolle....was super leuk!
Daar ben ik ook met een groepje geweest, prima vermaakt daar! Die hall of fame wil ik ook bezoeken, benieuwd eat ze allemaal hebben staan

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel zou je per maand aan de kant moeten leggen om in april 2022 een mooi bedrag te hebben dat je lekker kan spelen voor 5 Dagen?
Denk dat dat per persoon afhankelijk is , het is misschien makkelijker om aandelen vrij te stellen bv 1 aandeel 100 euro en daar percentages van min per 10% te doen per maand

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Remy de rover:

Denk dat dat per persoon afhankelijk is , het is misschien makkelijker om aandelen vrij te stellen bv 1 aandeel 100 euro en daar percentages van min per 10% te doen per maand

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Aaah heb je dan nog optie waar ik het beste aandelen kan kiezen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Craps4fun:

Ik heb al geld opzij staan voor deze legendarische trip 😉. Doe zeker mee met een grouppull.

Nou dan zal ik het ook maar gaan doen. Ik ga er toch alles aan doen om de opdrachten te laten slagen.

We zijn nu 8 dagen verder vinden mensen het lastig om dit te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...