Spring naar bijdragen

Gratis naar Las Vegas - het voorpret-topic


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei osarton:

Ben bij de HD al zo vaak geweest alleen nog nooit die steiger bij lake mead. Is dat goed te doen vanaf de HD? Lijkt me namelijk fantastisch voor de Kids. 

ja prima te doen gewoon terug langs t hotel en dan aan de kant van t water aanhouden en pak je de enige afslag naar t water

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Remy de rover said:

Ik speel steeds maar 1 kast en die laat ik lopen tot de daily bonus punten voorbij zijn. Neem aan dat jij dat ook doet of speel je gewoon door?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Ja ik laat hem op de laagst mogelijke bet lopen en dan als hij niks meer geeft dan de volgende dag verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-6-2021 om 13:19 zei Remy de rover:

Hoe doen jullie dat allemaal... na een bepaalde tijd krijg je geen loyalty punten meer en moet je wachten tot de volgende dag

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Net even gekeken. Ik zit op 4.071,369. Vorige week (of eentje ervoor) nog 4.033,123 en ik heb maar minimaal de app open gehad. Als je echt je best doet gaat het heel hard:

Konami tot de max loyalty laten spinnen, daarna naar MyVegas Slots, Facebook web-app. MyVegas bingo nog niet geprobeerd en blackjack doe ik ook eigenlijk nooit. Maar sparen gaat als een speer. Je speelt volgens mij in een paar weken/maand een overnachting in Bellagio :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Dooker said:

hoe zit het met jullie budget?? die spaarpotten al bommmmmm vol? ahahah 

Als je 1 uitje moet noemen voor de trip wat zou je dan echt zeker willen doen?

50 per week dus in April schat ik zo'n 2500 te hebben sowieso 😁 en qua uitje een tattoo van deze epische reis

bewerkt door ibreathepoker (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Joos-Close:

Idd, die tattoo 😅 hopelijk geen groepsopdracht 😂

Ik heb de mijne hier laten zetten in 2010, ik ben dan wel geen tattoo boy maar wilde de stad en mijn leven vastleggen op een bijzonder moment daar. Als ik samen met @TheGallant 40 win rolls  op de craps gooi laat ik de tattoo aan iedere Onetimer zien 🙂

https://www.caesars.com/rio-las-vegas/things-to-do/counts-tattoo-company#.YOIS1hMzbp4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Dooker:

hoe zit het met jullie budget?? die spaarpotten al bommmmmm vol? ahahah 

Als je 1 uitje moet noemen voor de trip wat zou je dan echt zeker willen doen?

Hier nog 2600 dollar liggen van de vorige trip ......en ondertussen sparen we vrolijk door.... 

Wat ik eigenlijk heel graag wil.doen.... naar een ijshockeywedstrijd......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.