Spring naar bijdragen

Gratis naar Las Vegas - het voorpret-topic


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik heb de mijne hier laten zetten in 2010, ik ben dan wel geen tattoo boy maar wilde de stad en mijn leven vastleggen op een bijzonder moment daar. Als ik samen met @TheGallant 40 win rolls  op de craps gooi laat ik de tattoo aan iedere Onetimer zien 🙂

https://www.caesars.com/rio-las-vegas/things-to-do/counts-tattoo-company#.YOIS1hMzbp4

Klinkt spannend 😅🙈😳

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik heb de mijne hier laten zetten in 2010, ik ben dan wel geen tattoo boy maar wilde de stad en mijn leven vastleggen op een bijzonder moment daar. Als ik samen met @TheGallant 40 win rolls  op de craps gooi laat ik de tattoo aan iedere Onetimer zien 🙂

https://www.caesars.com/rio-las-vegas/things-to-do/counts-tattoo-company#.YOIS1hMzbp4

Bij die 40 rolls wil ik ook aan de tafel staan 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Joos-Close:

Best heftig 😅 8 dagen zonder thuisfront.. 🥺

Je mag ook opdracht 10 skippen dan zal het thuisfront helemaal happy zijn 🙂   in die 8 dagen zitten ook 2 volledige reis dagen in dus eigenlijk zit je er maar 6, waarvan je er 1 slaapt 🙂 nog 5 dagen = ca 100 uur, als je het snel uitspreekt is het niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei PE2AAB:

Voorpretters; nog even onder de aandacht brengen; er is een WhatsApp group met forumleden nog in de race voor de gratis Vegas reis (en anderen die aanhaken)

klik op https://chat.whatsapp.com/E2bXp5JDGV9KDhnToAz5bg

(met de device waar je WhatsApp op hebt geïnstalleerd)

En aankomende zaterdag komt jouw mooie stuk op de homepage! Well done...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei TheGreatOne:

Je mag ook opdracht 10 skippen dan zal het thuisfront helemaal happy zijn 🙂   in die 8 dagen zitten ook 2 volledige reis dagen in dus eigenlijk zit je er maar 6, waarvan je er 1 slaapt 🙂 nog 5 dagen = ca 100 uur, als je het snel uitspreekt is het niks.

Zo had ik het nog niet bekeken 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-7-2021 om 23:20 zei TheGreatOne:

Je mag ook opdracht 10 skippen dan zal het thuisfront helemaal happy zijn 🙂   in die 8 dagen zitten ook 2 volledige reis dagen in dus eigenlijk zit je er maar 6, waarvan je er 1 slaapt 🙂 nog 5 dagen = ca 100 uur, als je het snel uitspreekt is het niks.

24 uur, dus geen directe vlucht? Of reken je de trip met de Onetime touringcar vanuit Zuidlaren ook mee in de tijd? ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag ook opdracht 10 skippen dan zal het thuisfront helemaal happy zijn    in die 8 dagen zitten ook 2 volledige reis dagen in dus eigenlijk zit je er maar 6, waarvan je er 1 slaapt  nog 5 dagen = ca 100 uur, als je het snel uitspreekt is het niks.
Is opdracht 10 met 69 man en vrouw slapen op 1 kamer...

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...