Spring naar bijdragen

Gratis naar Las Vegas - het boekingstopic


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

Vandaag gaat opdracht 6 van start ....en als alles volgens planning gaat verlopen zitten we volgend jaar april (2022) met een groep in Lag Vegas.

Dit topic is er voor de boekingen. Zelf ga ik ervan uit dat ik de 10 opdrachten ga redden en @TheGreatOneen zijn staf mij ergens in een vliegtuig en hotel zetten ....

Maar er zijn ook mensen die zelf de reis gaan boeken en voor hotels gaan zorgen.

Om het een en ander op elkaar af te stemmen....kan er hier gediscussieerd worden over de data, de vlucht en het hotel ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gaat opdracht 6 van start ....en als alles volgens planning gaat verlopen zitten we volgend jaar april (2022) met een groep in Lag Vegas.
Dit topic is er voor de boekingen. Zelf ga ik ervan uit dat ik de 10 opdrachten ga redden en [mention=4]TheGreatOne[/mention]en zijn staf mij ergens in een vliegtuig en hotel zetten ....
Maar er zijn ook mensen die zelf de reis gaan boeken en voor hotels gaan zorgen.
Om het een en ander op elkaar af te stemmen....kan er hier gediscussieerd worden over de data, de vlucht en het hotel ......
He Chukkie het zou inderdaad super gaaf zijn dat we met een een aantal onetimers Las Vegas gaan bezoeken in 2022 is helaas onze reis vorig jaar niet doorgegaan en omdat ik zelf nog helaas nooit in vegas ben geweest zou het super zijn als het volgend jaar wel lukt ivm Corona of we gratis gaan of moeten betalen dat zien we dan wel maar gewoon weer kunnen doen wat we willen doen zou toch wel weer fijn zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een goed idee. Ik en mijn broertjes zijn in 2019 geweest en zijn al meer dan een jaar maandelijks aan het sparen (in een spaarpotje) voor V2.0. Helaas ben ik de enige van de drie die nog in de race is en als de mogelijkheid er zou zijn om alsnog te combineren: zou dat super! zijn.

Wat mij opviel (voor corona) is dat de vluchten (KLM) wel wat duurder waren geworden. Ben zeer benieuwd hoe het op dat vlak (post corona) zal gaan. Goedkoop omdat ze vluchten vol willen krijgen, of juist duur omdat iedereen op reis wil?!

Hotel(s) is natuurlijk wel erg afhankelijk van voorkeur, smaak en budget. Al zou bij een grote groep er mogelijk wel korting worden bedongen, is mijn vermoeden... Ik volg in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt het wel gezellig als we allemaal in zelfde hotel zitten. Persoonlijk heb ik liever eigen kamer (of met bekende). 
als er andere ook naar vegas willen op eigen kosten moet dat kunnen. Wellicht dat ze ook aan kunnen sluiten bij sommige groepsactviteiten.

Hotel maakt mij niet veel uit (liefst op strip). Dacht dat het vdara zou worden (dacht ik iets van gelezen te hebben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.