Spring naar bijdragen

kwizzler


coinflippers

Aanbevolen berichten

ik heb met een aantal onetimers mee gedaan aan de app kwizzler
het was een erg leuke kwizz show en leuk om samen wat te verdienen echter nu is de show voor 2 maanden gestopt
nu hebben wij al bijna 2 maanden een uitbetaling aangevraagd en iedere keer word ons beloofd dat het geld komt zelfs met een datum in de zin van een bepaalde week

maar de uitbetaling blijft uit en niet alleen de uitbetaling blijft uit er word nu zelfs 0,0 reactie gegeven op vragen dit vind ik rond uit schandalig en onbeschoft zijn er meer mensen die zo behandeld worden en geld tegoed hebben

@SmartAce
@Budgetvrouw
@Dooker

@MarAlkmaar

 

kunnen dit bevestigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JA ik wacht op nog 100 euro en zou nog 7 euro op de account blijven staan , heb contact gehad via de kwizzzler messenger toen werd er beloofd dat er de 2e week van april betaald zou worden. Dat is nooit gekomen en toen ook zelfs via messenger naar Steven Brunswijk privé nog gevraagd of ze wat kunnen laten weten, dit bericht werd nooit bekeken.
Toen weer van de week op de Kwizzzler app zelf weer gevraagd om uitleg maar daar wordt nu ook niet meer naar gekeken.
Heel raar en heel jammer dit ook omdat ze eerst gewoon netjes betaalden en zich voor doen als professionele quiz met BNR's als Steven zelf en reclames met oa Roy Donders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had net niet genoeg voor een uitbetaling. Ik had gevraagd via facebook toen ze hun tijdeiljke stop afkondigen, of het niet mogelijk zou zijn om een uitbetaling zonder minimum van 25 euro aan te vragen. Daar heb ik ook nooit een reactie op gekregen. Die 2 maanden zijn nu volgens mij ook wel voorbij toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...