Spring naar bijdragen

Ervaringen met Leo


osarton

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een leuke hit behaald op Leo Vegas. Hoe zijn jullie ervaringen met uitbetalingen. 

Het gaat om een bedrag van 2.2 k. 

Wat een hit van 3400x op Euphoria met een 0.6 inzet. 

Wat is slim om te doen? In delen uitbetalen of juist in een keer. Is mijn eerste uitbetaling daar. Normaal speel ik op Boom of Unibet

Gr

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-5-2021 om 17:15 zei osarton:

Ik heb gisteren een leuke hit behaald op Leo Vegas. Hoe zijn jullie ervaringen met uitbetalingen. 

Het gaat om een bedrag van 2.2 k. 

Wat een hit van 3400x op Euphoria met een 0.6 inzet. 

Wat is slim om te doen? In delen uitbetalen of juist in een keer. Is mijn eerste uitbetaling daar. Normaal speel ik op Boom of Unibet

Gr

 

Ik zal niet zeggen dat dit "peanuts" zijn voor Leo.....maar 2 vingers in de neus voor hun om uit te betalen.....Mits je compleet geverifieerd bent.

Oftewel, 2k....4k....5k...10k of daar een veelvoud van is geen probleem bij leo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Rmnd78:

Ik zal niet zeggen dat dit "peanuts" zijn voor Leo.....maar 2 vingers in de neus voor hun om uit te betalen.....Mits je compleet geverifieerd bent.

Oftewel, 2k....4k....5k...10k of daar een veelvoud van is geen probleem bij leo.

Ik ben nog niet geverifieerd. Kan het ook nog niet. Er staat dat het niet nodig is. Maar de eerste 800 is uitbetaald. Heb via support gevraagd of ze het konden door zetten. En dat deden ze meteen. Heel netjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-5-2021 om 17:15 zei osarton:

Ik heb gisteren een leuke hit behaald op Leo Vegas. Hoe zijn jullie ervaringen met uitbetalingen. 

Het gaat om een bedrag van 2.2 k. 

Wat een hit van 3400x op Euphoria met een 0.6 inzet. 

Wat is slim om te doen? In delen uitbetalen of juist in een keer. Is mijn eerste uitbetaling daar. Normaal speel ik op Boom of Unibet

Gr

 

Lekker hit!

En ik ben zeer te spreken over Leo Vegas. Uitbetalingen zullen geen enkel probleem zijn hoe je het ook doet. Door hun dagelijks offers stort ik elke dag wel. Aan het eind van de week doe ik dan weer een withdrawal en of dat nu 500 is of 2k, het staat binnen enkele uren op de rekening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei DeValsspeler:

Lekker hit!

En ik ben zeer te spreken over Leo Vegas. Uitbetalingen zullen geen enkel probleem zijn hoe je het ook doet. Door hun dagelijks offers stort ik elke dag wel. Aan het eind van de week doe ik dan weer een withdrawal en of dat nu 500 is of 2k, het staat binnen enkele uren op de rekening.

Ooit wel eens vragen van de belastingdienst gehad hier over? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei osarton:

Nu bij de tweede opname beginnen ze over het verifiëren. Gaan we dat even doen natuurlijk 😉. Zodra alles afgerond is laat ik het weten. 

Nou account is verified en de uitbetaling is gedaan. Staat zelfs al op de rekening. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei osarton:

Nou account is verified en de uitbetaling is gedaan. Staat zelfs al op de rekening. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. 

Dat is echt extreem snel!

Wel lekker dat het nu geverifieerd is. Toekomstige betalingen zullen dan direct doorgezet worden. Ook als je 2k of 5k doet.

Overigens 700-800-800 of 2300 ineens maakt niets uit. Ze zien de bedragen wel en willen dan toch verifieren.

bewerkt door LuukFOD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Leo heb ik mijn winst toen ook in meerdere delen uitbetaald, eigenlijk geen idee waarom. Dat voelde voor het gevoel denk ik beter. Enige waar ik tegen aanliep is dat ze hem niet gelijk deden doorzetten. Maar als je dat vroeg in de chat ging hij gelijk van pending af, zodat je ook niet meer kon cancelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...