Spring naar bijdragen

Wat neem je sowieso mee naar Vegas?


Joos-Close

Aanbevolen berichten

Ik heb ooit in Amsterdam bij de Exchange laten wisselen. Toendertijd de beste wisselkoers en ik was er toch weleens in de buurt. 

Ik vond het qua pinnen daar ook wel meevallen. Volgens mij betaalde ik 3 euro of dollar per transactie en er zal vast valutakosten bij zijn geweest. Ik pinde daar ook 500 per keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-5-2021 om 08:57 zei Craps4fun:

Vergeet je zwembroek niet, het is in april heerlijk warm. Daarnaast mooie Pools en indien gewenst poolparties. 

F30751BD-D464-40A8-8595-774C9BC45D8A.jpeg

Poolparty moet je zeker een keer doen. Maar niet in het zwembad gaan staan, want iedereen zuipt zich vol en gaat staan pissen in het zwembad. Zelf ben ik bij MGM geweest, Wet Republic. Afro Jack draaide daar toen. Ik dacht " nu gaat het gebeuren"... Nakko, hij was minimaal geïnteresseerd. Draaide, stond met een fles Wodka aan zijn lippen, sigaretje erbij en dat was het. Het publiek was echter ook niet geïnteresseerd in hem. Stonden volop los te gaan op drank, hahahahaha. Maar was wel gaaf om te zien. Vijfduizend Amerikanen die stonden te springen, schreeuwen en later op de middag alles stonden vol te kotsen. Ik heb er twee afgevoerd zien worden in een rolstoel...😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een powerbank, handig voor onderweg(kan dan in je heuptasje) Kleingeld(1 dollars) voor de bediening, als we weer bier bestellen... Niet teveel kleding, want er moet gekocht worden voor de terugweg. Voor in het vliegtuig wat magazines(kan je doorgeven aan de rest) Wat snoep. En voor op de strip; card, zonnebrand, goeie schoenen, en mijn leesbril tegenwoordig,, lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-5-2021 om 16:18 zei PE2AAB:

Zwembroekske inladen is inderdaad een goeie. 
Ben zelf alleen nog maar in januari geweest; dan heb je de zwembroek niet nodig (niet voor een outside pool iig) maar effe lekker plonsen is geen slecht idee!

Ja joh, neemt geen ruimte in je koffer! En anders niet. Meeste pools zijn ook gewoon gesloten hoor. In het geval van Cosmopolitan bouwen ze er een ijsbaan bovenop en kan je schaatsen, been there, done that 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Empty Wallet:

Ja joh, neemt geen ruimte in je koffer! En anders niet. Meeste pools zijn ook gewoon gesloten hoor. In het geval van Cosmopolitan bouwen ze er een ijsbaan bovenop en kan je schaatsen, been there, done that 🙂

Het doet me denken aan snowboarden in Dubai 😉
Maar goed dat is weer heeeeel iets anders.

Ik leg de zwembroek in ieder geval klaar bij mijn bagage

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-5-2021 om 11:45 zei Empty Wallet:

Een powerbank, handig voor onderweg(kan dan in je heuptasje) Kleingeld(1 dollars) voor de bediening, als we weer bier bestellen... Niet teveel kleding, want er moet gekocht worden voor de terugweg. Voor in het vliegtuig wat magazines(kan je doorgeven aan de rest) Wat snoep. En voor op de strip; card, zonnebrand, goeie schoenen, en mijn leesbril tegenwoordig,, lol

1 dollarbiljetten..... dat is het eerste wat ik doe bij aankomst in het hotel..... naar de cashier, 100 dollar coupure omwisselen voor 100 coupures van 1 dollar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad helaas versturen ze het niet meer, dit was helemaal ideaal. Nou nog maar eens een weekendje Amsterdam plannen in het najaar ofzo, en dan gelijk maar dollars bestellen 
Mochten er mensen het te ver reizen vinden ik woon in weesp das om de hoek dan wil ik wel dollars ruilen

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-5-2021 om 17:16 zei Remy de rover:

Zijn de gele zwembroeken van Dries in trek in deze groep? (Vraag ik voor een vriend)

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Jaa die zijn in trek en waarschijnlijk gaat @TheGreatOne er nog een aantal laten maken met het one time logo op de bips en dan shinen aan de Pool met heel de club ☀️👍.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.