Spring naar bijdragen

Twitch-uitzending met Feite Hofman


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

Vandaag was de Twitch-uitzending waarin Feite Hofman (ervaringsdeskundige op het gebied van gokverslaving) werd geïnterviewd door @TheGallant en @TheGreatOne.. 

Nu kende ik al net iets meer specifieke details van de persoonlijke situatie van Feite , dus dat maakte de uitzending wel speciaal. Al met al een mooie uitzending die het terugkijken waard is...

Heren, plaatsen jullie even de link hieronder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 7-5-2021 om 19:32 zei Chuckmeister:

Vandaag was de Twitch-uitzending waarin Feite Hofman (ervaringsdeskundige op het gebied van gokverslaving) werd geïnterviewd door @TheGallant en @TheGreatOne.. 

Nu kende ik al net iets meer specifieke details van de persoonlijke situatie van Feite , dus dat maakte de uitzending wel speciaal. Al met al een mooie uitzending die het terugkijken waard is...

Heren, plaatsen jullie even de link hieronder?

helemaal gezien .zeer interessant en leerzaam 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Vandaag was de Twitch-uitzending waarin Feite Hofman (ervaringsdeskundige op het gebied van gokverslaving) werd geïnterviewd door [mention=62]TheGallant[/mention] en [mention=4]TheGreatOne[/mention].. 
Nu kende ik al net iets meer specifieke details van de persoonlijke situatie van Feite , dus dat maakte de uitzending wel speciaal. Al met al een mooie uitzending die het terugkijken waard is...
Heren, plaatsen jullie even de link hieronder?

Vond het ook interessant de uitzending


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Weet je wat mij ergens doet verbazen, dat als je bij Google indrukt: gok forum

Het volgende in het overzicht ziet verschijnen: zie afbeeldingen 

Ook zie ik opvallend veel gelijkenis tussen beide fora.

Alleen op de 1 treden (OT) de moderators naar buiten en op de ander is er niets over terug te vinden.

Wat is jullie reactie hierop @TheGallant @TheGreatOne 

Kan natuurlijk toeval zijn, maar graag pas ik hier hoor en wederhoor toe.

Maak niet graag aannames, anders zou ik erop gokken dat het niet zo is. Dan zit je er meestal naast witte wel.

 

08F28C94-E6CD-42BB-8B72-E98CEC50F8B2.png

9DE67597-6837-4B0F-81BC-5D96F20836DA.png

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackpotEnschede:

Wil iemand iets soortgelijks oprichten? Hopelijk hebben ze in de gaten hoeveel passie je moet hebben voor een forum als deze. Dat vind ik in ieder geval het mooie aan Onetime.

Nee, gaat in Nederland niemand lukken om Onetime maar een klein beetje te evenaren vwb het forumgedeelte. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei LuukFOD:

Is het ook niet zo dat de opzet van het onetime forum een vrij standaard forum is? Niet custommade zeg maar? Dus andere fora kunnen dezelfde "template" gebruiken lijkt mij?

Dacht ik wel, maar vragen doe ik liever toch op de man af. Daarnaast is het dus een geslaagde casus die ter sprake kwam in de uitzending/podcast van OT met Feite Hofman. Je ziet dat leden van andere onafhankelijke fora hier dus ook actief gebruik van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...