Spring naar bijdragen

Nieuwe gratis crypto munt Pi


Doeka Willem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Wat leuk kan zijn voor het einde van dit jaar is de nu nog gratis Pi.
Pi is een nieuwe digitale valuta ontwikkeld door Stanford PhDs.
Om je pi te claimen volg dan onderstaande link.
Https://minepi.com


Jij kan hem dan ook weer door sturen aan een ander uit te nodigen persoon en dan krijg je nog meer gratis pi.

Hopelijk wordt deze veel waard als betaal middel. 

Groetjes allemaal.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er ook al een poosje mee bezig, niet dat ik hier vol vertrouwen in zit, maar meer baat het niet schaadt het niet. Ze zijn wel aan het ontwikkelen en dingen aan het testen en toepassen, waaronder de pi wallet, je kunt sinds een poosje pi transacties testen. Heb wel alvast de walket aangemaakt, maar nog niet mee getest. Log zo'n beetje elke dag wel in om het minen te activeren en heb nu 86 muntjes.. Gaat niet hard, maar tegen het einde van het jaar moet ik er wel een stuk of 800 hebben denk ik.. Dan maar hopen dat het live gaat en dat er een mooie waarde aan gegeven gaat worden

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ik wil heel graag cryptohandel proberen, maar lange tijd werd ik tegengehouden door de gedachte dat het erg riskant zou kunnen zijn. Ik heb nu iets gevonden, wat mij een redelijk betrouwbare optie lijkt. Ik denk dat dit voor mij, als beginner, een grote hulp zal zijn in het handelsproces, en ik zal het risico kunnen verminderen en mijn geld verstandig kunnen investeren in cryptocurrency.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minutes ago, Pepp said:

Ik wil heel graag cryptohandel proberen, maar lange tijd werd ik tegengehouden door de gedachte dat het erg riskant zou kunnen zijn. Ik heb nu iets gevonden, wat mij een redelijk betrouwbare optie lijkt. Ik denk dat dit voor mij, als beginner, een grote hulp zal zijn in het handelsproces, en ik zal het risico kunnen verminderen en mijn geld verstandig kunnen investeren in cryptocurrency.

Handelen in crypto of andere assets is en blijft risicovol, ongeacht het platform dat je zal gebruiken. Ikzelf gebruik bitvavo. Betrouwbaar en de grootste in Nederland, dus ook kleinere kans dat ze omvallen tijdens een beermarkt, wat ook erg belangrijk is! Succes met handelen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...