Spring naar bijdragen

Bookmakers Eurovisie Songfestival


Budgetvrouw

Aanbevolen berichten

^^ nah weinig nieuwe inzichten

  • de Spotify streams kabbelen voort. Wel grote verschillen in absolute getallen maar geen plotseling verhoogde streamcounts:
     image.thumb.png.cc957948cde0b47aa3c0d5672e9ec2ab.png 
  • Youtube viewcount officiele clips:
    image.png.0a9ecabb82cbacf42255983a7a32295c.png
  • Youtube viewcount rehearsal 1+2 clips, per vandaag:
    image.png.4f5a7fc6df30c0c16c015946f85e9363.png

 

Ik denk dat deze data niet super relevant zijn, maar ik hou ze in de gaten.

De Outright winnaar odds zijn wel flink verschoven in de loop der tijd naar: (Pstars per vandaag)
 

image.png.30307292b94658c0ec657631f4a941e9.png

 

Men zegt dat Italie de grote favoriet is bij de televoting en dat bands het minder goed doen bij de jury.
Ik heb slechts sinds 2016 de scores gedifferentieerd in televoting en jury tot mijn beschikking en heb in die periode geen fatsoenlijke bands langs zien komen.
Gezien 2006 Lordi Finland en 2010 Manga Turkije (2e plaats) vermoed ik dat het wel meevalt met die slechte juryscores voor bands.

Wel grappig om te zien dat Malta reclameruimte heeft ingekocht, daar kreeg ik advertenties van op mijn scherm.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond is de eerste halve finale. 10 van de 16 entrants qualificeren zich voor de finale.
Gisteren zijn de 'dress rehearsals' geweest waar de juryscore (helft van de punten) op gebaseerd is.
Er zijn wel beelden op YT van te vinden.

imo waarschijnlijke qualifyers #1 tm 6: Malta, Cyprus, Lithouwen, Ukraine, Rusland en Croatie.
#7 #8 Noorwegen en Zweden zijn volgens mij ook goed genoeg.

Noordmacedonia, Slovenie en Australia lijken me de slechtste van de rest.

Dan zijn er nog 2 tickets voor 5 entrants.
Bij de bookies staan Belgie en Azerbaijan als degenen die het nog net zouden redden, maar ik denk zelf aan Ierland en Roemenie (hoewel erg slecht) terwijl Israel niet kansloos is.

Vandaar voor vanavond van mij de volgende bets, als ik nergens op inzet wordt het allemaal niet om aan te gluren/horen:

image.png.f13f0c2a32b7fdc1c77465096e75b0be.png

 

image.png.eb78eda60066f3da7a17eeacc9710095.png

En voor de winnaar nog een bet van twee weken geleden, de odds zijn nauwelijks verschoven (nu 1.60)
image.png.ec671b6eba2216de6561f148c38f949e.png

 

Veel plezier/succes vanavond !
 

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites




 
Veel plezier/succes vanavond !



Jij ook veel kijkplezier en moge je nog wat winnen! Ik ga nog wel een paar euro's zetten op qualifiers die op het randje zitten. Daarnaast heb ik tickets voor Ahoy die zaterdagmiddag (Family show/generale repetitie) voor de finale . Dit jaar vind ik het betere nummers dan normaal. Meestal zijn het er maar een handjevol, nu toch wel richting de helft van de inzendingen waarvan je oren of ogen niet pijn doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, rhellevo said:

Italië gaat goed.

Ik heb aardig wat Italie outright tegen 6.50 tm 7.50 (decimale odds) en later nog tegen 4.50  nu staan ze rond 2.95 

Lijkt me wel dat die odds direct na vanavond (Malta) en in mindere mate ook na donderdag iets verslechteren wegens
momentum van de halve finale winnaars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minutes ago, Budgetvrouw said:

Ik vind overigens Italië echt niet goed genoeg om te winnen hoor. Hoop eigenlijk ook niet dat ze winnen...

Ik zit goed op Italie, Malta en Frankrijk. 
Vanmiddag heb ik nog op Malta bijgezet tegen 6,75 .

Na dat optreden van vanavond gaan de odds zeker omlaag want dat is wel een erg goede zangeres. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik.hoor Malta en Italië favoriet.....
Nog andere outsiders voor de winst?
Nederland kansloos toch?
Nederland is inderdaad kansloos. We zullen misschien stemmen krijgen voor het organiseren. Maar er zijn ook vrij weinig Nederlanders die graag zouden willen dat we nu gelijk nog een keer winnen. Dus het is niet erg. Over een aantal jaar wanneer we weer genoeg geld hebben om het te organiseren, willen we weer winnen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Chuckmeister said:

Ik.hoor Malta en Italië favoriet.....

Nog andere outsiders voor de winst?

Nederland kansloos toch?

Malta (odds vandaag 4,75) Italie (3,40) en Frankrijk (4,00) zijn de favorieten bij de bookmakers.
Eerder stond ook Zwitserland hierbij, maar die is weggezakt. (16,00)

Outsiders zijn Ukraine (8,00) IJsland (13,00) en Bulgarije (16,00)

Te verwachten is dat de koersen van Zwitserland, Bulgarije en IJsland na de volgende halve finale van morgenavond flink verschuiven.

Over outsiders gesproken: voor de tweede halve finale staat op Betway San Marino op 40 tegen 1 genoteerd om de halve finale te winnen,
waar dat bij andere bookies 16 tegen 1 is.

San Marino heeft een nummer dat het vooral van de televoting zou moeten hebben. De troef is dat Flo Rida meedoet (Amerikaanse rapper)
Om te winnen is een perfect storm nodig. De loting is zeer ongunstig want ze moeten morgenavond als eerste.

Vandaag zijn de jury-optredens. IJsland moet het waarschijnlijk doen met een recording van eerder deze week wegens Covid.

image.png.afe0d4035df4fe13a7f739ef9f4cf417.png

^^ beter kun je op het reservegetal in de zwarte lotto zetten :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Malta (odds vandaag 4,75) Italie (3,40) en Frankrijk (4,00) zijn de favorieten bij de bookmakers.
Eerder stond ook Zwitserland hierbij, maar die is weggezakt. (16,00)

Outsiders zijn Ukraine (8,00) IJsland (13,00) en Bulgarije (16,00)
Te verwachten is dat de koersen van Zwitserland, Bulgarije en IJsland na de volgende halve finale van morgenavond flink verschuiven.
Over outsiders gesproken: voor de tweede halve finale staat op Betway San Marino op 40 tegen 1 genoteerd om de halve finale te winnen,
waar dat bij andere bookies 16 tegen 1 is.
San Marino heeft een nummer dat het vooral van de televoting zou moeten hebben. De troef is dat Flo Rida meedoet (Amerikaanse rapper)
Om te winnen is een perfect storm nodig. De loting is zeer ongunstig want ze moeten morgenavond als eerste.

Vandaag zijn de jury-optredens. IJsland moet het waarschijnlijk doen met een recording van eerder deze week wegens Covid.

image.png.afe0d4035df4fe13a7f739ef9f4cf417.png
^^ beter kun je op het reservegetal in de zwarte lotto zetten  
Ik denk dat IJsland daalt. Ze hebben nog een coronabesmetting en treden niet live op. Naar verwachting ook niet de finale zaterdag.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Budgetvrouw said:

Ik denk dat IJsland daalt. Ze hebben nog een coronabesmetting en treden niet live op. Naar verwachting ook niet de finale zaterdag.

Ja dat is enorm sneu, en zeker omdat dadi en zijn groep op een beetje nerdy kneuterige manier wél de gunfactor hebben.

Eerste rehearsal van Flo Rida zojuist geweest. 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de eerste semifinale waren mijn bets allemaal losers, kan alleen maar beter gaan voor de tweede semifinale!

Aangezien vanavond de jury-optredens zijn en de betting dan even stilgelegd wordt om de odds aan te passen, een vooruitblik. Ik heb wel de rehearsals van vanmiddag indirect gevolgd via YT.

Er qualificeren zich 10 van de 17 entrants.
Zekere qualifyers (met actuele Pstars odds)
1..5 Zwitserland (1,005) Bulgarije (1,01) IJsland (1,01) Griekenland (1,04)Finland (1,04) 
Waarschijnlijke qualifyers
6..9 San Marino (1,10) met Flo Rida Portugal (1,20) apart liedje, geen slechte zanger, goede staging. Servie (1,25) typische Balkan, goede productie. Albanie (1,47) typische Balkan, behoorlijke zangeres

Kansarm en Kansloos:
14..17 Letland (3,40) Tjechische Republiek (4,33) Polen (8,00) Georgie (8,00) sorry

Dan zijn er 4 landen voor 1 waarschijnlijke plek.
Moldavie (1,85) nog meer typische Balkan, zangeres zo-zo, staging matig.
Oostenrijk (1,91) behoorlijke zanger, geen leuke plaat geen publieksappeal
Denemarken (2,50) Retro eighties pop van enthousiast duo
Estland (2,70) voor de odds een behoorlijke zanger, geen slechte productie, knappe man

Aardige bets: Zwitserland (2,70) of Bulgarije (3,20) om de halve finale te winnen.
Denemarken (2,50) om te qualificeren, Moldavie om niet te qualificeren (1,85) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...