Jump to content

Crazyfox


Recommended Posts

Geld overmaken binnen een split seconden maar geld terug krijgen, dat is een eindeloos verhaal. Ben al vanaf 14uur bezig, maar elke keer krijg je te horen: thank u for your understanding. Ga hier niet spelen mensen. Ze zeggen als iets te mooi om waar te zijn, dan liegen zij. Ht gaat nl niet om knikkers maar om echt geld en als die gasten niet je geld (withdraw) terug kunnen storten, terwijl dit mooi wordt geadverteerd, dan ga ik memsen hiervoor waarschuwen.

Link to comment
Share on other sites

59 minuten geleden zei Casinospelen:

Geld overmaken binnen een split seconden maar geld terug krijgen, dat is een eindeloos verhaal. Ben al vanaf 14uur bezig, maar elke keer krijg je te horen: thank u for your understanding. Ga hier niet spelen mensen. Ze zeggen als iets te mooi om waar te zijn, dan liegen zij. Ht gaat nl niet om knikkers maar om echt geld en als die gasten niet je geld (withdraw) terug kunnen storten, terwijl dit mooi wordt geadverteerd, dan ga ik memsen hiervoor waarschuwen.

Toevallig heb ik hier ook gespeeld afgelopen weken en heb geen enkel probleem ondervonden met uitbetalen (en ging niet om kleine bedragen), zelfde dag op mijn rekening. Ben je al wel geverifieerd?

Link to comment
Share on other sites

Hier ook geen enkel probleem met uitbetalen bij CrazyFox. En ook regelmatig bedragen boven 1k uit laten betalen. Inderdaad wel even je account laten verifieren en dat duurt soms even (misschien wat langer in het weekend). Valt mij wel altijd op hoe snel er moord en brand geschreeuwd wordt als het even wat langer duurt. Natuurlijk is geld storten makkelijker dan opnemen. Als mensen zouden moeten wachten totdat hun account is geverifieerd voordat ze het gestorte geld op het account staat, dan zijn ze meteen weg omdat mensen die willen gokken, dit meteen willen en niet na een paar dagen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hier wederom geen enkel probleem met uitbetalen. Had gisteren een account aangemaakt bij Crazy Fox, 3300 euro gewonnen en dit is keurig uitbetaald. (Na aanleveren documenten ter verificatie natuurlijk)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Your request for a withdrawal of 100 EUR has been canceled. 

In view of the fact that you are making cashout, you need to go through the verification process for security purposes. To verify your account, we kindly ask you to upload the following documents to ""My account"">""Profile"">""Verification"": -Confirmation of your deposit in the amount of 20 EUR made on August 20, 2021 22:42:44 with the amount, date, time and your name visible. In case, you provided the whole package of documents and all the rules were met, the process of verification will take about one hour. Otherwise, we can request to upload new documents that will confirm to the rules of our casino. * Please note that this notification has been compiled in English as our team provides support in this language. If you need further assistance or have any questions, feel free to contact us via live chat or email. Thank you for understanding! 

CrazyFox Casino Team

 

Link to comment
Share on other sites

Ik zou een mail terugsturen en aangeven dat je nooit op dat tijdstip een deposit gedaan hebt. En verder alles uploaden wat nodig is. Om jouw deposit te laten zien (juiste tijdstip), kun je in jouw deposit historie (via profiel) een screenshotje maken en meesturen. Mocht dat niet kloppen, kun je de daadwerkelijke transactie laten zien vanuit jouw bankaccount.

Link to comment
Share on other sites

Dank voor je reactie, dat alles heb ik gedaan, maar mocht niet baten.

ik heb alle transacties van deze avond gestuurd, maar het vreemde is dat er overal in mijn bank Lateral staat en ik heb 2x via sofort gestort Omdat trustly op dat moment even niet werkte...en die zie je dan niet terug op de afschrift, en daar vragen zij juist naar. 

Maar mn account was al geverifieerd En heb een paar maanden geleden gespeeld, en de andere documenten vN destijds zijn nog steeds goed gekeurd...

Link to comment
Share on other sites

Hoi, ik zou nooit op enig N1 casino spelen omdat daar allerlei skins onder 1 licentie zitten die ik niet vertrouw (in handen van Wit(Russen))

N1 doet wel hun best om problemen op te lossen. Met jouw probleem zou ik een pm sturen naar gebruikersnaam "N1 Casino" op de website casinomeister met het verhaal.
Die gebruiker is een officiele casino rep, goede kans dat die je probleem vlot kan trekken. 

Link to comment
Share on other sites

Forum account aanmaken op genoemde website en een pm sturen met beknopte uitleg van het issue naar gebruiker N1 casino, officiele representative van N1 casino's .

https://www.casinomeister.com/forums/members/?key=igaming_reps 

Crazyfox casino is een 'skin' van licentiehouder N1 Casino.
Het kan zijn dat je eerst enkele posts moet hebben gemaakt voor je een pm mag sturen.
Let er aub op dat je je aan de forum regels houdt, waaronder niet publiekelijk over het issue te posten voordat je dat via pm met de casino rep hebt proberen te fiksen. 

Edited by Rudi
Link to comment
Share on other sites

Hi Rudi,

nog even een update.

vandaag dacht ik weet je ik doe nog 1x een deposit via Sofort.. en op mijn afschrift verscheen een heel ander tijdstip en er stond N1 Unlimited op ipv Sofort.

heb een screenshot gemaakt en weer upgeload en een withdraw van €100 gedaan, en ik keek 10 min later in mijn mail en zag ACCOUNT VERIFIED!

ik schrok er een beetje van maar ik was wel blij, moest ik t eerder geweten hebben.

hoop dat dit een tip Is voor spelers die hier ook tegenaan lopen.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

^^ nou gelukkig maar!
Het is altijd fijn als zulke zaken rechtstreeks met het casino geregeld kunnen worden.

Vaak gaan KYC (know your customer) en SoW (source of wealth) procedures gemakkelijk, maar soms kom je in vreselijke ellende terecht.

Nog deze maand kreeg ik op Royal Panda, toch een gerenommeerd casino, een extra controleronde om de oren. 
Waarschijnlijk was dat getriggerd doordat ik eenmalig een Skrill storting had gedaan waar ik anders op andere wijze betaal.

Identificatiegegevens en skrill screenshots werden snel geaccepteerd via de HooYu upload service.
Helaas werden mijn correcte adresgegevens om diverse incorrecte redenen telkens geweigerd,
(o.a. hoeken van een gedownload bankafschrift volgens de service niet zichtbaar, en mijn naam van een utility bill volgens de service niet volledig overeenkomend)
en uiteindelijk liep ik ook tegen een limiet van te uploaden documenten aan.

Het proces was net even iets te ver geautomatiseerd en wat vlotter menselijk inzicht had me uren ellende bespaard.
Ik heb minstens tien keer contact met live support moeten opnemen en ben daar uren mee kwijt geweest, ben daarin overigens zeer geduldig. 

Uiteindelijk kreeg ik contact met een echte live support hero  die me in 5 minuutjes uit de verificatiehel getrokken heeft.

Wel is het zo dat mijn account ondanks 2 verschillende goedgekeurde ID documenten, 3 goedgekeurde betalingsmethoden en 2 goedgekeurde adresdocumenten weer op niet geverifieerd staat, met 30 dagen de tijd om dit nog geregeld te krijgen. Maar ik mag geen documenten meer uploaden :D 

p.s. fijnste vind ik altijd als de ID + adres verificatie gedaan wordt door de IDIN functionaliteit van internet bankieren, werkt als een tierelier!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ben bang dat ik weer van voor af aan kan beginnen.

na mijn withdraw vragen ze nu weer een extra controle Aan, ook nog s een deposit die ik in mijn bank account niet kan terugvinden... beetje vreemd

ondanks dat het account geverifieerd is.

weet t even niet meer

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Missi said:

Ben bang dat ik weer van voor af aan kan beginnen.

na mijn withdraw vragen ze nu weer een extra controle Aan, ook nog s een deposit die ik in mijn bank account niet kan terugvinden... beetje vreemd

ondanks dat het account geverifieerd is.

weet t even niet meer

Gegevens van die nieuwe deposit kunnen (vooral) relevant zijn als ze uit een andere bron komen dan die andere deposit.
Bij een andere betaling uit dezelfde bron lijkt dit meer een pesterijtje.

Dubieuze casino's weten dat als ze uitbetalingen rekken, een percentage van de spelers alsnog het saldo verspeelt. Dat moet je vooral niet doen.

In je bank zoeken/filteren op het precieze bedrag en zoeken op alle betalingen naar het casino, dan krijg je de precieze betaling vast gevonden.

Alle gevraagde documenten weer opsturen.

Als je het gevoel hebt lang genoeg aan het lijntje gehouden te zijn, kun je support met je laatste documenten meegeven dat je het belangrijk vindt dat KYC controles plaatsvinden en dat je daar ruimhartig aan hebt meegewerkt, maar dat je vindt dat de vragen van casino te ver gaan.

En dat je bij verder uitstel van KYC voltooiing en uitbetaling, je de zaak escaleert. Ik zou aangeven dat de gekozen route wordt: --> contact met N1 Casino Rep  conform eerder in deze thread gemeld -> issue posten op 1 groot internationaal forum -> issue melden bij de zogenaamde 'ADR' ThePogg conform de Terms & Conditions van Crazyfox.

Thepogg is overigens een prima ADR (alternative dispute resolution) service.

P.S. nog 1 ding vind ik wel belangrijk om te vermelden: op forums zien we altijd alleen de spelerskant van het verhaal.
Die verhalen zijn lang niet altijd compleet en er zijn ook spelers die niet helemaal eerlijk zijn. Ik ga hier uit van een eerlijke melding van een echt issue.

Edited by Rudi
Link to comment
Share on other sites

Dankje Rudi voor je reactie.

ik heb vanmorgen een maik naar [email protected] gestuurd en ze reageerden meteen met het onderstaande

Hey there,
Thank you for contacting our customer service. This is the confirmation of case creation. We will get in touch as soon as possible.

 

ps geen reden om mijn tijd te verspillen aan leugens op deze site, ik ben superblij met alle reacties en tools.

inmiddels gaat t om een significant bedrag, maar iik blijf rustig communiceren... hoop dat t gaat lukken...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...