Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 september - opdracht 9


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Lady_Diamond:

Wauw, het wordt nu echt aftellen mensen! Het s bijna 4 september. Hoeveel onetimers zijn er eigenlijk door naar opdracht 9? 🤩

27 Onetimers gaan de reis van hun leven krijgen! Alleen de voorpret zullen er een aantal niet redden 🙂  En zaterdag 4 september zijn er 25 die meespelen in de videoclip (2 afmelders @DennMann en @Craps4funmaar die hebben een vervangende opdracht gedaan.

Daarnaast komen enkele partners mee van Onetimers om te checken of ze hun partner wel mee laten gaan met onze Vegasreis (in de zin of we wel normaal zijn). Dat antwoord kan ik wel geven aangezien dat niet het geval is 🙂

 

Dan hebben we ook nog ons Onetime team en de zanger komt ook, danseressen, catering, regisseur,,  camera man en wonder woman.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei TheGreatOne:

27 Onetimers gaan de reis van hun leven krijgen! Alleen de voorpret zullen er een aantal niet redden 🙂  En zaterdag 4 september zijn er 25 die meespelen in de videoclip (2 afmelders @DennMann en @Craps4funmaar die hebben een vervangende opdracht gedaan.

Daarnaast komen enkele partners mee van Onetimers om te checken of ze hun partner wel mee laten gaan met onze Vegasreis (in de zin of we wel normaal zijn). Dat antwoord kan ik wel geven aangezien dat niet het geval is 🙂

 

Dan hebben we ook nog ons Onetime team en de zanger komt ook, danseressen, catering, regisseur,,  camera man en wonder woman.

Beter, de dansers zijn geregeld 👌🏻 Scheelt weer een hoop zorgen 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-8-2021 om 08:43 zei TheGreatOne:

27 Onetimers gaan de reis van hun leven krijgen! Alleen de voorpret zullen er een aantal niet redden 🙂  En zaterdag 4 september zijn er 25 die meespelen in de videoclip (2 afmelders @DennMann en @Craps4funmaar die hebben een vervangende opdracht gedaan.

Daarnaast komen enkele partners mee van Onetimers om te checken of ze hun partner wel mee laten gaan met onze Vegasreis (in de zin of we wel normaal zijn). Dat antwoord kan ik wel geven aangezien dat niet het geval is 🙂

 

Dan hebben we ook nog ons Onetime team en de zanger komt ook, danseressen, catering, regisseur,,  camera man en wonder woman.

😛 Mijn deelname had 'aardig wat voeten in de aarde' hier, maar het aanbod om mee te gaan, relatief snel weggewuifd.

Oftewel, Grace Jones komt naakt dansen? 1.000.000 voor die clip trouwens: jeetje. Dat kan iedere 'huis, tuin en keuken snabbelaar tegenwoordig wel' 🤣

Zeg, ik heb er zin in! Lange rit, maar een epische setting, mooie mogelijkheid, en zal vast een unieke ervaring worden. 

...alleen nog (maar) negatief testen a.s. vrijdag 😳

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Wow! Zojuist de Onetime clip gezien (ruwe versie). Fucking gaaf geworden, en zooooo trots! Binnenkort meer. Tot die tijd kunnen jullie nagenieten met de making off beelden:
 

Ik heb hem echt een paar keer zitten kijken en hij is zo onwijs cool het was hard werken maar het was het allemaal waard. En wat staan alle onetimers er fucking gaaf op zeg, echte pro’s


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.