Spring naar bijdragen

Verifiëren van mijn account


Aanbevolen berichten

Hallo zou iemand me misschien kunnen helpen?
Ik hen gisteren geld gewonnen bij een online casino ( casino buck )nu wil ik dit uit betalen maar nu moet ik mijn account verifiëren.
Maar ik vind het maar lastig wat ik nu allemaal op moet sturen en mijn Engels is soms ook niet altijd het beste haha.
Dit is wat ze sturen :
In order to verify your account you still need to upload:

- Photo/screenshot of your bank account with your full name and IBAN ************524987 visible;
- Confirmation of your deposit in the amount of 100 EUR
made on May 09, 2021 15:31 with the amount, date, time and your name visible.
- Photo of the document that confirms your address (utility bill, bank statement, which has your name and address fully specified). The document should be dated within the last 90 days.

Mvg Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warm welkom op Onetime en lekker dat je gewonnen hebt en wilt uitbetalen, zo doen Onetimers dat. 

 

Heb je toevallig ook een bonus gekregen bij je storten en is die al helemaal rond gespeeld?  Casino Buck is een online casino gevestigd op Malta en dat is vaak wel een goed teken (geen onbetrouwbare partij). Wist je dat je officieel nog niet online mag gokken (op de TOTO na) in online casino's. Vanaf 1 oktober 2021 is dat wel zo (aan casino's die een online vergunning krijgen) Daar zal Casino Buck niet bij behoren.

 

  • Log even in bij je bank account waarbij je je bankrekening nummer helemaal ziet en je eigen naam (waar vandaan de storting ook gedaan is), Maak hier een screenshot van en stuur die mee als bijlage in de e-mail waar ze dit vragen. Of waarschijnlijk is het zo dat je deze kan uploaden bij een speciale pagina bij jou account (zie je dat staan ergens bij accounts in het online casino?)
  • Doe dit hetzelfde van je storting die je gemaakt hebt naar dit casino, dus een screenshot van het bedrag en datum en waar ook je naam staat bij het bankrekening nummer.
  • Maak een foto van bijvoorbeeld je telefoonrekening of waterrekening waarbij je adres en je naam op staat. (bewijs dat je woont wat je ook opgegeven hebt als adres bij dit casino) Zorg ervoor dat het een nieuwe factuur is die niet ouder is dan 3 maanden.

Casino's doen dit om te kijken of je bent wie je zegt te zijn (niet minderjarig) of een fake account. Casino's zijn dit verplicht te doen om bijvoorbeeld ook witwassen tegen te gaan.

 

Als ze alles ontvangen hebben zorgen ze ervoor dat je binnen 48 uur weer een uitbetaling kan doen en is je account helemaal vrijgegeven, dit is vaak een eenmalige iets wat je moet doen. Zeg maar net zoals bij de bank een rekening openen en geldt ook voor veel casino's.

 

Hou ons even op de hoogte @Edwinh of alles lukt en of je je geld ook gekregen hebt.

 

Succes en gefeliciteerd met je winst! Lekker er van uit eten en niet meer terugstorten 🙂

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus ik moet gewoon even een foto maken van bank account waar je mijn initialen ziet staan en mijn rekeningnummer ( overigens ook hoeveel ik op de bank heb staan)

En over de die storting refereren ze naar een een tijdstip wat eerder is dan dat ik voor het eerst geld heb gestord en ik zie hier ook niet mijn naam bij

En ik kan zo snel geen rekening vinden met alles gaat online en heb geen eigen huis of zo dus energierekening word ook lastig. Ik vroeg al of een rekening van de garage goed was maar dat was niet goed kreeg ik te horen 

Mvg Edwin

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Edwinh:

Dus ik moet gewoon even een foto maken van bank account waar je mijn initialen ziet staan en mijn rekeningnummer ( overigens ook hoeveel ik op de bank heb staan)

En over de die storting refereren ze naar een een tijdstip wat eerder is dan dat ik voor het eerst geld heb gestord en ik zie hier ook niet mijn naam bij

En ik kan zo snel geen rekening vinden met alles gaat online en heb geen eigen huis of zo dus energierekening word ook lastig. Ik vroeg al of een rekening van de garage goed was maar dat was niet goed kreeg ik te horen 

Mvg Edwin

 

Ik maak mijn saldo in deze gevallen altijd zwart, zodat ze dat niet zien. Heeft nog nooit problemen opgeleverd.

Je kunt facturen van energie of telefoon gewoon downloaden en dat opsturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Edwinh:

Het ging lang goed maar nu toch weer mail dan die weer gecanceld is. Ik zal de mail even doorsturen toch een mooi bedrag dus ja haha.

Denk dat jullie maar stap voor stap moeten uitleggen 

Screenshot_20210510-170323_Outlook.jpg

Lijkt er op alsof ze alleen nog graag een bewijs van de deposit zien die je hebt gemaakt met de Rabobank van €100 op 9 mei om 15.31. Een screenshot van je bankrekening waar deze deposit te zien is inclusief bedrag, datum, tijd en je naam zal het moeten doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.