Spring naar bijdragen

Is er animo voor een EK-pool?


Seabert

Aanbevolen berichten

Beste One-timers,

Op vrijdag 11 juni a.s. begint het EK voetbal. De vraag is simpel: is er animo voor een One-time EK voetbalpool?

Indien er voldoende animo is (laten we zeggen 20 deelnemers) dan wil ik best iets in elkaar zetten.

Ik denk dan aan het volgende:

Inleg 5 a 10 euro

Voorspellen van alle groepswedstrijden middels een TOTO voorspelling(1, 2 of 3). Voorspellen van welke landen er in de achtste finales, kwartfinales enz. zitten. 

Aantal losse vragen (topscorer, welk land scoort de snelste goal tijdens dit EK, aantal rode kaarten, aantal gegeven penalties enz.)

Voordat ik er enige verdere moeite in ga stoppen wil ik graag weten of er animo is...

Reageren maar👍

 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DennMann:

Niet heel veel verstand van voetbal maar ik doe graag mee!

Voetbalpools worden altijd gewonnen door mensen die weinig om voetval geven, het niet actief volgen en er weinig verstand van hebben... wist je dat ? Ik win zelf nooit... 😉

bewerkt door Rispetto (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om wat enthousiaste reacties te zien. Sommige reacties zijn wel erg enthousiast (een reis naar Vegas winnen😁

Als ik de pool zelf moet opzetten en dus zelf de scores moet bijhouden dan zit ik eerlijk gezegd niet op 100 deelnemers te wachten. Er zijn inderdaad kant en klare pools te vinden op internet, maar zelf iets kneuterigs in elkaar zetten heeft ook zo zijn charme....

Die EK pool gaat er komen...hoe het er precies uit gaat zien? Daar ga ik nog een nachtje over slapen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...