Spring naar bijdragen

Is er animo voor een EK-pool?


Seabert

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels een EK pool in elkaar gezet. Ik stuur de opzet in de komende dagen even per pm naar een aantal forumleden met de vraag of zij er kritisch naar willen kijken, zodat er nog dingen aangepast kunnen worden. 

Armijn, ik wil de puntentelling en inzendingen voor mijn rekening nemen. Wil jij het financiële gedeelte regelen (escrow)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde zojuist de opzet van de EK pool naar enkele leden pm'en, maar op de een of andere manier lukt het me niet (of kan het niet) om een Excel bestand toe te voegen aan een pm. Ook hier kan ik geen Excel bestand uploaden??

Ik heb dus geen gebruik gemaakt van een online poule. Dit is nog gewoon een kneuterige, door iemand zelf opgezette pool. Ik ga zelf de tussenstand bijhouden en (bijna) dagelijks een tussenstand publiceren.

Ik stel voor dat leden die de pool kritisch willen bekijken (inhoud, puntentelling, kwaliteit van de bonusvragen enz) mij even een pm sturen met daarin hun emailadres. Dan stuur ik de pool per mail naar je toe.

Ik hoop dan na dit weekend de feedback te hebben verwerkt. Dan zal ik een nieuw topic aanmaken. Deelnemen aan deze pool is overigens alleen mogelijk als je een Onetime account hebt.

Ik hoor graag van jullie!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Budgetvrouw:

Is er ook al bepaald hoe de pot verdeeld wordt? Komt er een top 3 ofzo? Als er echt veel meedoen is misschien een top 5 leuker.

Bij 0 t/m 10 deelnemers is het winner takes it all. Bij 11 t/m 20 deelnemers is het plaats 1 (75 procent) en plaats 2 (25 procent) Bij 21 t/m 30 deelnemers is het plaats 1 (70 procent) plaats 2 (20 procent) en plaats 3 (10 procent)

Zoiets zal het wel worden

bewerkt door Seabert (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 5/31/2021 at 12:29 PM, Seabert said:

Zeker. Stuur me maar een pm of mail naar [email protected]

Misschien een gekke vraag als ik bijvoorbeeld 1-2 invul dan veranderd het programma het automatisch naar 1 februari 😂 hoe kan ik dat uitzetten

bewerkt door ibreathepoker (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minutes ago, ibreathepoker said:

Misschien een gekke vraag als ik bijvoorbeeld 1-2 invul dan veranderd het programma het automatisch naar 1 februari 😂 hoe kan ik dat uitzetten

Hier zijn meerdere oplossingen voor mogelijk.

Een van de mogelijkheden is om de gehele kolom van de cel die je wil aanpassen, te rechtermuisclicken (dat is het vakje  met de H in onderstaande screenshot, zit direct boven cel H1) en dan celeigenschappen van alle cellen uit die kolom op 'tekst' te zetten. 

Is het invullen van één losse cel van type 'tekst' nog steeds lastig, dan kun je de tekst/score laten voorafgaan door het leesteken '   (enkel aanhalingsteken)


image.png.e0a4945842e8724aef8684099d4d5303.png
 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...