Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ben benieuwd wie er hier Disney+ heeft en wat ik daar van kan verwachten. Hebben ze bijvoorbeeld hun gehele database al geupload met iedere film waarvan zij de rechten hebben, zijn er veel series en komen er ook films op die bijvoorbeeld door Warner Media uitgebracht worden? Zelf heb ik nu Netflix en Prime, maar ben van plan deze ff om te ruilen voor Disney. Goed idee of Disney nu nog niet waard? Hoor graag de ervaringen van de mensen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd wie er hier Disney+ heeft en wat ik daar van kan verwachten. Hebben ze bijvoorbeeld hun gehele database al geupload met iedere film waarvan zij de rechten hebben, zijn er veel series en komen er ook films op die bijvoorbeeld door Warner Media uitgebracht worden? Zelf heb ik nu Netflix en Prime, maar ben van plan deze ff om te ruilen voor Disney. Goed idee of Disney nu nog niet waard? Hoor graag de ervaringen van de mensen hier.
Ik heb Disney+. Sinds ze een paar maanden geleden hun database flink hebben geüpdate(en prijzen) is het het zeker waard! Mocht je kinderen hebben, dan sowieso denk ik.

Overigens vind ik het wel alleen waard omdat ik de kosten met 13 andere mensen deel. €89 p/j / 13 personen is het 100% waard. Nog nooit problemen gehad dat die "vol" zat.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel kinderen maar deze zijn inmiddels 16 en bijna 15 dus voor de kinderfilms hoef ik het niet meer te doen. Zijn hier wel van de Marvel films en serie de mandalorian lijkt me ook gaaf. Het gaat me er inderdaad om of ze al hun films erin gaan zetten en dat ze dan ook blijven staan. Bij Netflix heb ik nog weleens dat een bepaalde reeks erop staat en er dan een film mist. Zo met Jurassic, American Pie en Lord of the Rings gehad. Dan staat er één deel bijvoorbeeld niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel kinderen maar deze zijn inmiddels 16 en bijna 15 dus voor de kinderfilms hoef ik het niet meer te doen. Zijn hier wel van de Marvel films en serie de mandalorian lijkt me ook gaaf. Het gaat me er inderdaad om of ze al hun films erin gaan zetten en dat ze dan ook blijven staan. Bij Netflix heb ik nog weleens dat een bepaalde reeks erop staat en er dan een film mist. Zo met Jurassic, American Pie en Lord of the Rings gehad. Dan staat er één deel bijvoorbeeld niet op.
De Marvel serie is inderdaad een van hun pareltjes zeg maar. Die gaat er niet zomaar vanaf. Ik ben ook aan de Mandalorian begonnen, leuke serie met schattige baby Yoda...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb in het begin die trial versie gedaan, maar kon er niet echt voor warm lopen en heb het al vrij snel weer stop gezet.. Maar misschien op een later moment wel weer eens een keer proberen.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


In het begin was het inderdaad wat beperkt. Inmiddels is er best een groot aanbod en voor ieder wat wils. Van horror tot komedie. Ze hebben nu ook zogeheten Star (en Disney) originals. Uit eigen productie dus. Op dit soort sites kan je zelf alvast even zoeken en dan je keuze maken: https://disneyplusser.nl/
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.