Spring naar bijdragen

Pokeren tijdens live stream in combinatie met Pokercity


The-fischer

Aanbevolen berichten

Ik zat te denken a.s Donderdag 20 mei word er door onetime en pokercity samen een live stream opgezet om over poker te hebben te gelijk word op U poker een toernooi gespeeld dat door pokercity gehouden word  via hun site staat uit gelegd hoe dat werkt doen bekende poker spelers uit NL aan mee

ik zat te denken miss is het leuk als er mensen van het forum hier aan mee doen om soort last longer op te zetten van zeg maar 5€ p.p  

hoor graag of mensen hier aan mee willen doen 

is kort dag ik weet maar wie weet en ga er van uit dat als je hier zegt dat je mee doet je na afloop ook betaald zeg maar :P 

link hier staat alles uitgelegd betreft pokercity event

Wil je meedoen aan de PokerCity League? Check hier hoe je dat doet! – PokerCity – Live Reporting & Poker Nieuws

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The-fischer:

Ik zat te denken a.s Donderdag 20 mei word er door onetime en pokercity samen een live stream opgezet om over poker te hebben te gelijk word op U poker een toernooi gespeeld dat door pokercity gehouden word  via hun site staat uit gelegd hoe dat werkt doen bekende poker spelers uit NL aan mee

ik zat te denken miss is het leuk als er mensen van het forum hier aan mee doen om soort last longer op te zetten van zeg maar 5€ p.p  

hoor graag of mensen hier aan mee willen doen 

is kort dag ik weet maar wie weet en ga er van uit dat als je hier zegt dat je mee doet je na afloop ook betaald zeg maar :P 

link hier staat alles uitgelegd betreft pokercity event

Wil je meedoen aan de PokerCity League? Check hier hoe je dat doet! – PokerCity – Live Reporting & poker Nieuws

Ik kan zelf niet pokeren, omdat ik in de studio ben op dat moment. Wel leuk initiatief. Ga je het event zelf ook streamen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGallant:

Misschien kun je de stream re-streamen op jouw kanaal? OF is dat niks

zou kunnen maar wat is de meer waarde daar van het word door zo wel onetime uitgezonden als via pojkercity al uit gezonden met commentaar dan ben 3x zelfde aan het uitzenden is overbodig  naar mijn idee en vind zelf leuk om stream te volgen en kijken 😛 en eventueel side bet te doen als last longer als er mensen zijn en anders niet was idee van mij :P

  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei driekwart:

Leuk ideeBen zelf aan het werk, gaat hem niet worden en ken u-poker ook niet verder. Speel eigenlijk alleen maar op stars

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Als je het ziet is heel makkelijk spelen is alleen ff wennen aan hoe het werkt daar  🙂 Jammer dat je niet bij bent 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.