Spring naar bijdragen

Bitcoin


piet

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei JackPot:

Zou je hier misschien iets meer over kunnen zeggen? Geeft technische analyse (TA) aan wanneer je moet verkopen, of is dat ook meer geluk dan wijsheid? Ik ben hier persoonlijk sceptisch over, maar laat me graag overtuigen!

Zie laatste deel van de dé grote crypto show 😇. Het is meer wijsheid dan geluk imo. Althans, als je daar in thuis bent. Andersom kun je hierdoor instapmomenten bepalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard hebben sommige crypto`s wel een goede uitleg waarom ze belangrijk zijn. Toch, als ik voor 1000 euro dogecoins koop en dat word 100 keer meer waard zal het me worst wezen. Dat is de reden dat ik in crypto zit en dat is uiteindelijk iedereen zijn motivatie. Ik zie het voor me als een grote wand met allemaal liften. Sommige gaan omhoog en daar wil je in zitten. Als de liften naar beneden vallen stap je over in tether, die lift blijft immers altijd op dezelfde etage. Zodra de liften weer omhoog gaan stap uit de tetherlift. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond op NPO2 om 22:10 Stand van Nederland 'Generatie Next' een aflevering over Crypto's!

Ik heb een paar jaar geleden met Elroy die in het programma uitleg gaat geven over zijn daytrading met
crypte's en een 'Mastermind momentum' groep gezeten en toen had hij ongeveer 2 ton verdient al, en dat
was voornamelijk omdat hij vroeg in de bitcoins was gestapt. Hij was daar om het Crypto Huis op te zetten.
Een soort Universiteit voor cryptohandel. Ben benieuwd hoeveel info hij vanavond gaat geven want
toen was hij niet echt van het delen en meer alleen van het info verzamelen van andere ;-0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Op 19-5-2021 om 22:02 zei piet:

Iemand nog Bitcoin of andere crypto gekocht vandaag?Ben vooral benieuwd naar de andere crypto😁 

Ik ben geneigd iedere keer als hij een flinke duik maakt, bij te kopen. Maar een week later staat hij nog lager! Alle youtubers zijn nog steeds positief en zeggen juist dat de whales alle verkochte btc aan het opkopen zijn, maar de koers laat wat anders zien. Desalniettemin heb ik geduld en hodl ik sowieso tot de volgende halving, maar als deze bullrun nu al klaar is..was het wel heel kort! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Bitcoin nog steeds in een dip ( april 2022 )  , maar lijkt toch stand te houden . Wel zie je nu op de lange termijn "all time " dat er een gevaarlijke schouder - kop - schouder patroon zou kunnen ontstaan ( rond 2023 )  . In de technische analyse ...

Ik wacht met bijkopen totdat de volgende "halving " in het vizier komt . Dus eind 2023. Dan weet ik ook of er daadwerkelijk sprake is van schouder- kop- schouder patroon...

Screenshot_20220424-120431_Gallery.jpg.ae1fd9401ebeec7edd841d8c94137f48.jpg

bewerkt door Satellite Boy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf wekelijks / maandelijks btc bijkopen.

 

Doel is eind van  het jaar minimaal 1 BTC te bezitten.

 

Er zijn in de wereld circa 22 miljoen miljonairs , m.a.w. niet elke miljonair kan 1 BTC bezitten. 

 

Daar komt nog bij dat er misschien wel een paar miljoen verdwenen zijn op computers e.d. en dat ze allemaal nog niet beschikbaar zijn.

 

Dus die schaarste zal BTC de komende 10 jaar naar giga hoogte stuwen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-4-2022 om 22:34 zei Hotrunner:

Ik blijf wekelijks / maandelijks btc bijkopen.

 

Doel is eind van  het jaar minimaal 1 BTC te bezitten.

 

Er zijn in de wereld circa 22 miljoen miljonairs , m.a.w. niet elke miljonair kan 1 BTC bezitten. 

 

Daar komt nog bij dat er misschien wel een paar miljoen verdwenen zijn op computers e.d. en dat ze allemaal nog niet beschikbaar zijn.

 

Dus die schaarste zal BTC de komende 10 jaar naar giga hoogte stuwen.

Bitcoin is technisch nu eigenlijk al een beetje over datum. Grote kans dat het over 10 jaar ruim over datum is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Bitcoin zal nooit over datum zijn denk ik. het heeft gewoon een hele andere functie dan Solana, Ethereum , etc.

Ik ben zelf foxwild over Solana. Wat een munt!

Ik experimenteer veel met de onderliggende blockchain techniek en de hierop draaiende praktische toepassingen. Dus kijk niet heel alleen vanuit het investeringsperspectief. 

Ethereum heb ik in het verleden veel mee gewerkt maar is door hoge transactiekosten praktisch onbruikbaar geworden. De overstap naar Proof-of-Stake is er ook niet echt op gericht om het netwerk betaalbaarder te maken.

Bitcoin is hooguit geschikt voor een stukje waarde opslag maar compleet transparant ook voor overheden en andere criminelen. De blockchain is te weinig schaalbaar en het algoritme maakt mining steeds lastiger waardoor het netwerk steeds verder zal centraliseren.

Solana kan ik weinig zeggen maar ik hoor hier vaker enthousiaste verhalen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...