Jump to content

Bitcoin

piet
 Share

Recommended Posts

Zou je hier misschien iets meer over kunnen zeggen? Geeft technische analyse (TA) aan wanneer je moet verkopen, of is dat ook meer geluk dan wijsheid? Ik ben hier persoonlijk sceptisch over, maar laat me graag overtuigen!

7 minuten geleden zei JackPot:

Zou je hier misschien iets meer over kunnen zeggen? Geeft technische analyse (TA) aan wanneer je moet verkopen, of is dat ook meer geluk dan wijsheid? Ik ben hier persoonlijk sceptisch over, maar laat me graag overtuigen!

Zie laatste deel van de dé grote crypto show 😇. Het is meer wijsheid dan geluk imo. Althans, als je daar in thuis bent. Andersom kun je hierdoor instapmomenten bepalen. 

Uiteraard hebben sommige crypto`s wel een goede uitleg waarom ze belangrijk zijn. Toch, als ik voor 1000 euro dogecoins koop en dat word 100 keer meer waard zal het me worst wezen. Dat is de reden dat ik in crypto zit en dat is uiteindelijk iedereen zijn motivatie. Ik zie het voor me als een grote wand met allemaal liften. Sommige gaan omhoog en daar wil je in zitten. Als de liften naar beneden vallen stap je over in tether, die lift blijft immers altijd op dezelfde etage. Zodra de liften weer omhoog gaan stap uit de tetherlift. 

• Like 2

Vanavond op NPO2 om 22:10 Stand van Nederland 'Generatie Next' een aflevering over Crypto's!

Ik heb een paar jaar geleden met Elroy die in het programma uitleg gaat geven over zijn daytrading met
crypte's en een 'Mastermind momentum' groep gezeten en toen had hij ongeveer 2 ton verdient al, en dat
was voornamelijk omdat hij vroeg in de bitcoins was gestapt. Hij was daar om het Crypto Huis op te zetten.
Een soort Universiteit voor cryptohandel. Ben benieuwd hoeveel info hij vanavond gaat geven want
toen was hij niet echt van het delen en meer alleen van het info verzamelen van andere ;-0

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Op 19-5-2021 om 22:02 zei piet:

Iemand nog Bitcoin" rel="external">Bitcoin of andere crypto gekocht vandaag?Ben vooral benieuwd naar de andere crypto😁 

Ik ben geneigd iedere keer als hij een flinke duik maakt, bij te kopen. Maar een week later staat hij nog lager! Alle youtubers zijn nog steeds positief en zeggen juist dat de whales alle verkochte btc aan het opkopen zijn, maar de koers laat wat anders zien. Desalniettemin heb ik geduld en hodl ik sowieso tot de volgende halving, maar als deze bullrun nu al klaar is..was het wel heel kort! 

• Like 1

Belangrijkste is om de youtubers of andere adviseurs niet te geloven want niemand kan de toekomst voorspellen. Koersen lijken laag. Maar 12 maanden geleden stonden de koersen op ongeveer 20 procent van huidige koersen dus mijn inziens is alles nog best prijzig.

• Like 1