Spring naar bijdragen

Bitcoin


piet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei K. Ronos:

Laat het me dan anders zeggen. In een aandelenmarkt was dit aandeel geschorst. Een stablecoin zou dat ook moeten hebben.

Reken er maar op dat de door overheid zo gewenste strakke regulering van stablecoins door dit UST verhaal in een stroomversnelling gaat komen.

bewerkt door SpookBV (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Van 25 cent naar 50 cent. Heb er wat gekocht op 33. Let it ride

Verwacht jij dat hij weer terug gaat naar 1$ ? \
Ik ben zelf vooral een HODL-er maar heb ook flink portie ingekocht op 31 voor de short run maar twijfel wat ik nu moet doen haha. Die laatste zin zegt al genoeg over het short term traden, ik vind het niks, want ja nu mooie winst maar alstie terug gaat naar 90+ kan ik het ver3voudigen.. lastig lastig

 

@SpookBVVan die regulering denk ik ook ja ! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Holy fuck, de crypto markt is gebroken. Cash is king.

Het is juist cash/fiat dat stuk is..

Het speelkwartier is van de moonboys is voorbij. Dit is hoe slim geld een aandeel in de interessante onderdelen van deze markt probeert te nemen. Dat aandeel nemen moet je ruimer zien dan het aankopen van alleen die tokens. De echte waarde achter een project kan voor big corporate ook zitten in de data en/of de bouwers van een ten gronde gericht project.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.