Spring naar bijdragen

PokerCity League


Prins Flip PokerCity

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden van Onetime! Hier Pieter Salet aka Prins Flip van PokerCity. Vanavond gaan we samen met Onetime iets tofs doen. Dat heeft deels te maken met onze nieuwe pokercompetitie, waarover je hieronder meer kunt lezen. Goed om te weten is dat nieuwe spelers altijd de eerste keer gratis meespelen, stuur hiervoor een e-mail naar [email protected] en dan sturen we je alle informatie toe.

De  PokerCity League is de nieuwe online pokercompetitie van PokerCity. Word lid van onze pokerclub via de UPoker app (Club ID 107613) en doe mee! De PokerCity League draait om gezellige pokeravonden met livestream en het gaat natuurlijk ook om de competitie en onderlinge strijd op een sportieve en leuke manier. Deelnemen aan de PokerCity League kan al vanaf €4,50 per toernooi. Een los ticket kost €5 en een creditbundel of strippenkaart van tien tickets kost €45.

Bemachtig een plekje in de finale via toernooien en de ranking en strijd mee om mooie trofeeën! Speel poker tegen bekende Nederlandse spelers zoals PokerCity League-ambassadeurs Alberto Stegeman, Mark Roovers, Albert Hoekendijk en Kees Aerts! Het kan in de PokerCity League! De PokerCity League brengt het live pokergevoel online!

De vaste speeldagen van de PokerCity League zijn op dinsdag, donderdag en zondagavond (starttijd 19:30u, late reg / single re-entry tot 20:35u). Op de zaterdagavond is er altijd een freeroll (starttijd 19:30u, late reg tot 20:05u). PokerCity livestreamt de toernooien op de dinsdag- en donderdagavond met commentaar van Kees Aerts en Pieter Salet.

Meer weten over de PokerCity League? Check voor meer informatie onze website: https://www.pokercity.nl/pokercity-league/

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten er vanavond Onetimers zijn die mee willen spelen, be our guest. We gaan je volgen tot in de finale en mocht je eerste worden hebben we een leuke verrassing voor je. En doe voor de Vegas (10) challengers, mocht jij winnen, krijg je een wildcard om een opdracht te skippen 🙂

 

Tot vanavond, @TheGallant en @TheTurtle zullen er ook bij zijn om alles in goede banen te leiden.

  • Like 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten er vanavond Onetimers zijn die mee willen spelen, be our guest. We gaan je volgen tot in de finale en mocht je eerste worden hebben we een leuke verrassing voor je. En doe voor de Vegas (10) challengers, mocht jij winnen, krijg je een wildcard om een opdracht te skippen
 
Tot vanavond, [mention=62]TheGallant[/mention] en [mention=5404]TheTurtle[/mention] zullen er ook bij zijn om alles in goede banen te leiden.

Leuk die wildcard! Kun je dan zelf uitkiezen welke opdracht je mag skippen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tussen 19.00 en 21.00 is het normaal spitsuur hier, met de kinderen en ik sta er alleen voor vanavond. Maar misschien ga ik het eens proberen, zal tot 20.45 wel moeten proberen doorheen te nitten. Tot hoelaat duurt zoiets meestal?

De finale is zo rond half 11 en de winnaar iets voor half 12. Inkopen in toernooi kan zelfs tot half 9.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, TheGreatOne said:

Mochten er vanavond Onetimers zijn die mee willen spelen, be our guest. We gaan je volgen tot in de finale en mocht je eerste worden hebben we een leuke verrassing voor je. En doe voor de Vegas (10) challengers, mocht jij winnen, krijg je een wildcard om een opdracht te skippen 🙂

 

Tot vanavond, @TheGallant en @TheTurtle zullen er ook bij zijn om alles in goede banen te leiden.

Wow, ik had eerst verkeerd gelezen en dacht dat finale tafel een wildcard was 🤑. Nou dan nog maar iets beter mijn best doen een eerste worden.  Is die wildcard persoonsgebonden of mag/kun je ook iemand matsen? @TheGreatOne?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei TheGreatOne:

Mochten er vanavond Onetimers zijn die mee willen spelen, be our guest. We gaan je volgen tot in de finale en mocht je eerste worden hebben we een leuke verrassing voor je. En doe voor de Vegas (10) challengers, mocht jij winnen, krijg je een wildcard om een opdracht te skippen 🙂

 

Tot vanavond, @TheGallant en @TheTurtle zullen er ook bij zijn om alles in goede banen te leiden.

Ik heb me zojuist aangemeld en ga als het goed is meespelen. Heb een toepasselijke nickname uitgekozen waardoor je me zeker kan herkennen. Aangezien er echt wat op het spel staat gaan we natuurlijk serieus ons best doen. De vorige keer heb ik wel naar Twitch zitten kijken, maar was ik niet aan het pokeren en dat kan de bedoeling natuurlijk niet zijn. Ben al klaar om het toernooi te skippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei TheGreatOne:

Mochten er vanavond Onetimers zijn die mee willen spelen, be our guest. We gaan je volgen tot in de finale en mocht je eerste worden hebben we een leuke verrassing voor je. En doe voor de Vegas (10) challengers, mocht jij winnen, krijg je een wildcard om een opdracht te skippen 🙂

 

Tot vanavond, @TheGallant en @TheTurtle zullen er ook bij zijn om alles in goede banen te leiden.

Leuke actie  mannen ik doe zelf altijd al mee aan PCL  maar dit motiveerd extra na tuurlijk  🙂

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei DennMann:

Heeft iemand gewonnen?? Gisteren kon ik helaas niet, ga zeker een keer wel aanschuiven.

Als 1 ding zeker was is dat er sowieso iemand gewonnen had. Wie weet ik niet. Ben naar de uitschakeling maar een film gaan kijken. Heb bij @Dooker en @Johan poker binkie aan tafel gezeten. Het was sowieso ff leuk om mee te doen. Helaas doordat ik gewoon snel een grote stack wil en dus gokte op een coinflip ben ik uitgeschakeld. Heb ook even naar de Twitch uitzending gekeken. Lijkt me ook leuk als we daar eens in de studio gaan kaarten. Lekker live op Twitch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er heeft inderdaad iemand gewonnen. Kingkoning of zoiets zag in de twitch stream. 

Zelf lag ik eer vrij snel kansloos uit. Was eerst de kinderen naar bed brengen met de mobiel in de hand, toen ik er eenmaal goed voor kon zitten was ik binnen 10 min 2x all in en toen waren de muntjes op.  Zat rechts naast @The-fischer geloof ik.

Ik word toch wel snel zenuwachtig als de blinds stijgen en ik heb nog maar een stack van 20BB, dan gooi ik het er iets te makkelijk in. Ik heb het nog wat gevolgd via twitch en de blinds stijgen wel rap maar je kan toch nog wel een poosje blijven spelen. Dus nog even wennen aan de structuur, maar ik ben dan ook meer een cashspeler. :) 

bewerkt door Pierke
te vroeg verstuurd (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei driekwart:

Heb een account aangemaakt en mail verzonden. Nu even afwachten. Maar wat kun je winnen bij zo'n deelname?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Het doel is bij de beste 15 te komen voor play off ticket 6 van die geven recht op de finale net als toernooi overwinning  je krijgt voor de wist een pokercity card protector  je kan geen officiële geld prijs winnen maar meer eer en Beker maar alles staat beschreven op site van pokercity dit was beetje snelle uitleg  er is 2x per week stream en word ranking bij gehouden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites



Het doel is bij de beste 15 te komen voor play off ticket 6 van die geven recht op de finale net als toernooi overwinning  je krijgt voor de wist een pokercity card protector  je kan geen officiële geld prijs winnen maar meer eer en Beker maar alles staat beschreven op site van pokercity dit was beetje snelle uitleg  er is 2x per week stream en word ranking bij gehouden 


Was iets te snel met vragen haha. Heb de mail gelezen. Ga zeker nog een keer met de gratis ticket mee doen, maar denk wel dat ik het daarbij laat dan. Wel inleggen, maar geen geldprijzen winnen trekt me niet echt.. Al snap ik het dat ze officieel dat ook niet kunnen doen. Misschien dat ze in oktober daar verandering in kunnen brengen?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.