Spring naar bijdragen

Online games


Aanbevolen berichten

Zijn er nog (die hard) gamers hier? Ik zelf heb eerder heel fanatiek Trackmania nations forever gespeeld en dit sinds een paar maanden weer op gepakt. Had een eigen team en ben weer bezig met dit op te bouwen en het is wonderlijk te zien wat corona doet. Kom zo nu en dan weer mensen tegen uit het oude tijdperk die het ook weer opgepakt hebben.

Verder speel ik af en toe nog op een van mn oude consoles (NES/SNES/oude X-box)

 

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb na zes (?) jaar DayZ weer eens opgepakt. Een zombiespel waarbij de focus erg op survival ligt. je start met niks en als je dood bent begin je weer opnieuw. Je speelt tegen de engine en tegen andere spelers. Een ontmoeting kan binnen een seconde betekenen dat je weer opnieuw bent begonnen.

Speel nu op een community server met mods, samen met een groep. Maakt het een stuk leuker. Daarnaast nog veel COD op de PS4, zowel warzone als modern warfare.

Verder heb ik alle Age of Empires edities en ook alle Command & Conquer, die ik nog regelmatig speel. Zit nu nog te wachten op de nieuwste Age of Empires.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.