Spring naar bijdragen

Weddenschappen EK2020


osarton

Aanbevolen berichten

Op 23-5-2021 om 00:05 zei osarton:

Hebben jullie nog weddenschappen lopen voor het Ek van deze zomer 😊?

Ik heb zelf een aantal dingen lopen voor de eerste 4 dagen. Dit totaal met een waarde van 40 euro. Dus niet heel spannend. 

Ik heb nog niets ingezet voor het EK. Ik kijk van wedstrijd tot wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op voetbal wed, is dat meestal niet erg doorgecalculeerd. Morgenavond een promotie/degradatie wedstrijd  FC Koeln, daar zet ik blind op in 😎

Ik denk altijd dat er verschrikkelijk goede handicappers zijn en de markten voldoende efficient, en de odds wel kloppen.

Maar bij een EK zullen er wel aardige promo's langs komen en een sloot dom geld, daar ga ik wel naar kijken.

Enige drie voetbal weddenschappen die ik nu heb open staan zijn die uit screenshot.
Twee zijn krijgertjes van LeoVegas eind december 2020.
Op free bets met de bet niet returned moet je eigenlijk iets hogere odds pakken om je EV te maximaliseren, maar ben er toch wel happy mee.

De derde is een nieuwe promo: daar moet je precies EUR 7 inzetten op de Outright winnaar van het EK, en als je het goed hebt deel je EUR 3000 met de andere winnende promo entrants. Er van uitgaande dat de odds neutraal zijn met een vig van 7% pakt Leo 50 cent op mijn weddenschap. Als er minder dan 6000 promo entrants ook op Frankrijk zetten speel ik 0 EV. Ik heb de bet gepakt omdat Frankrijk op Pinnacle 5,50 noteert maar op LeoVegas 6,00.

 
 image.png.3b85c9948af585875a0c7d38b5ac3303.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaaa altijd!!

ik heb met alle EK en WK iedere keer 2 of 3 potentiele winnaars en dan daar 100euro op en dan blijven door zetten met de winst

ik speel wel altijd beetje vals omdat t soms zo snel oploopt en wil wel wat achter de hand houden dan haha.
Maar zo iedere keer zeker 700+ gehad en in 2010 was dat 3000 en 1000 op de finale gezet maar dat was ruk natuurlijk.

zal binnen kort gaan kiezen en schrijf ik het helemaal uit, met België bijvoorbeeld in 2018 als ze gewonnen hadden ipv 3e was mijn 100euro rond de14000!!!!geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 hours ago, Dopey said:

Het is geen combibet, maar een singlebet. Ik zie FRA en SPA bv als de 2 grote favorieten, dus pak ik FRA/Lukaku odds 67x, FRA/Mbappe 26x, SPA/Kane 67x, SPA/Mbappe 101x. Genoeg interessante opties dus.

De helft van de kunst lijkt me om een bookie te vinden die die weddenschappen aanbiedt tegen die odds. 👍

Er zijn plenty bookies te vinden met de single odds van ongeveer (Amerikaanse odds) Frankrijk +500, Spanje +900, Lukaku +800, Mbappe +800, Kane +900, 
maar standaard worden geen doe-het-zelf combinaties toernooi winnaar + topscorer geaccepteerd.

Als een bookie een dergelijke double aanbiedt, loont het om te kijken of de double odds het resultaat zijn van twee gecombineerde single odds, beter of slechter.

Op Will Hill staat bijvoorbeeld vrij verrassend een double markt op Outright + Golden Boot winnaar waarbij de samengestelde odds bij een GoldenBoot winnaar uit een ander land dan de Outright winnaar iets beter kunnen zijn dan de samengestelde single odds.
Voorbeeld: Spanje (+750) en Kane Golden Boot (+600) zou je doe-het-zelf combineren naar +5850 maar staat in de double markt genoteerd op +6600.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Rudi:

De helft van de kunst lijkt me om een bookie te vinden die die weddenschappen aanbiedt tegen die odds. 👍

Er zijn plenty bookies te vinden met de single odds van ongeveer (Amerikaanse odds) Frankrijk +500, Spanje +900, Lukaku +800, Mbappe +800, Kane +900, 
maar standaard worden geen doe-het-zelf combinaties toernooi winnaar + topscorer geaccepteerd.

Als een bookie een dergelijke double aanbiedt, loont het om te kijken of de double odds het resultaat zijn van twee gecombineerde single odds, beter of slechter.

Op Will Hill staat bijvoorbeeld vrij verrassend een double markt op Outright + Golden Boot winnaar waarbij de samengestelde odds bij een GoldenBoot winnaar uit een ander land dan de Outright winnaar iets beter kunnen zijn dan de samengestelde single odds.
Voorbeeld: Spanje (+750) en Kane Golden Boot (+600) zou je doe-het-zelf combineren naar +5850 maar staat in de double markt genoteerd op +6600.
 

die kans is erg klein, bookies zijn natuurlijk ook niet gek. Mocht je er eentje tegen komen hoor ik het graag van je.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.