Spring naar bijdragen

FopSmurf1

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen staat op Netflix de docuserie "MONEY EXPLAINED" online. In 5 afleveringen van elk 22 minuten wordt uitgelegd hoe studentenleningen, creditcards, gokken, pensioenen en "Snel rijk worden" werken.

Leuk om te kijken ondanks dat het zich wel grotendeels op  de USA richt.

2021-05-23.png.250a608e37ec536ef9482bc33cc3b705.png
Ik zag het inderdaad langskomen, direct aan mijn lijst toegevoegd. Helaas zit er heel veel in mijn kijklijst en ben ik er nog niet aan toe gekomen. Zal van de week wel even een aflevering kijken.

Van de "Explained" serie (Netflix Original) al wel meerdere afleveringen gezien. Wel leuk, maar niet specialer dan andere docu's op Discovery/National Geographic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Goede dag! Ik hoop dat jullie allemaal en je families veilig zijn? De Covid-19-situatie wordt echt het ergste over de hele wereld, we bidden allemaal tot de almachtige god om ons te sterken, zodat we in leven kunnen blijven om te getuigen, ik heb goed nieuws gebracht waar iedereen van kan profiteren en ook het voorrecht kan helpen, als je een goed en aardig persoon zijn, die ook de wereld een betere plek willen maken om te leven, nu selecteert de vrijmetselarijvereniging de aardigste mensen die geïnteresseerd zijn om zich bij de samenleving aan te sluiten, en het goede deel is die vrijmetselarijvereniging waar ze niet bij betrokken zijn zelf in slechte dingen, ze zijn niet zoals de illuminati-samenleving, de vrijmetselarij-maatschappij gelooft in god, ze zijn een groep mensen die samenkomen om de oorspronkelijke toestand van mensen en anderen te evalueren, zodra je lid wordt van de samenleving, hebben ze een hoeveelheid voordeel die we worden aan u gegeven als het nieuwe lid, en u moet 10% van het voordeel gebruiken om het voorrecht te helpen, en de geloofsbrieven van de heerschappij te behalen, ik dring er bij u op aan als u interesse heeft, zoek het officiële contactadres hieronder, u kunt worden een van de gelukkige willekeurig, iedereen heeft een goed nieuws in zich, het goede nieuws is dat je niet weet hoe geweldig je kunt zijn! Hoeveel kun je liefhebben! Wat je kunt bereiken! En wat je potentieel is, blijf sterk, sta op, heb een stem. 


WhatsAppen; +31 687329133

Mail adres; [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...