Spring naar bijdragen

De Onetime EK-Pool, doe mee voor €10,- en beleef het EK voetbal met nog meer plezier!


Seabert

Aanbevolen berichten

Inmiddels formulieren ontvangen van:

* Rispetto (betaald)
* TheGreatOne (betaald)
* mountain (betaald)
* JackpotEnschede (betaald)
* Dopey (betaald)
* Rudi (betaald)
* Driekwart (betaald)
* pjong (betaald)
* Mancaas (betaald)


Alle mensen die mij een mail of een pm hebben gestuurd hebben de EK-Pool inmiddels ontvangen. 

bewerkt door Seabert (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels formulieren ontvangen van:

* Rispetto (betaald)
* TheGreatOne (betaald)
* mountain (betaald)
* JackpotEnschede (betaald)
* Dopey (betaald)
* Rudi (betaald)
* Driekwart (betaald)
* pjong (betaald)
* Mancaas (betaald)

* Reno

Ik zal hem zelf dit weekend ook even invullen en zal dan uiteraard ook meteen betalen. 

Aanmeldingen zijn nog steeds mogelijk. Stuur mij een pm of stuur een mail naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal morgen even een update geven m.b.t. ingeleverde formulieren en betalingen. Ik kreeg de vraag of er nog voorspellingen gewijzigd mogen worden. Het antwoord op die vraag is ja. Tot vrijdagavond 11 juni 20.00 uur kunnen er nog wijzigingen worden doorgegeven. Uiterlijk komende donderdag zal ik hier een voorstel doen voor de verdeling van het prijzengeld👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels formulieren ontvangen van:

* Rispetto (betaald)
* TheGreatOne (betaald)
* mountain (betaald)
* JackpotEnschede (betaald)
* Dopey (betaald)
* Rudi (betaald)
* Driekwart (betaald)
* pjong (betaald)
* Mancaas (betaald)

* Reno (betaald)
* Seabert (betaald)
* Chuckmeister (betaald)
* Ibreathepoker (betaald)
* Arthur (betaald)

Ik weet niet 100% zeker of de betalingen kloppen. Armijn kan zien of er tot nu toe 14 mensen betaald hebben.
Zou toch leuk zijn als we in ieder geval tot minimaal 15 deelnemers komen. Ik verwacht in ieder geval nog een lijst van @Budgetvrouw

Voorstel voor de verdeling van het prijzengeld:
Nummer 1   75% van de pot
Nummer 2  25% van de pot

Meningen over deze verdeling zijn welkom!

 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Seabert:

Inmiddels formulieren ontvangen van:

* Rispetto (betaald)
* TheGreatOne (betaald)
* mountain (betaald)
* JackpotEnschede (betaald)
* Dopey (betaald)
* Rudi (betaald)
* Driekwart (betaald)
* pjong (betaald)
* Mancaas (betaald)

* Reno (betaald)
* Seabert (betaald)
* Chuckmeister (betaald)
* Ibreathepoker (betaald)
* Arthur (betaald)

Ik weet niet 100% zeker of de betalingen kloppen. Armijn kan zien of er tot nu toe 14 mensen betaald hebben.
Zou toch leuk zijn als we in ieder geval tot minimaal 15 deelnemers komen. Ik verwacht in ieder geval nog een lijst van @Budgetvrouw

Voorstel voor de verdeling van het prijzengeld:
Nummer 1   75% van de pot
Nummer 2  25% van de pot

Meningen over deze verdeling zijn welkom!

 


 

Ik heb even de andere post doorgelezen (is er animo voor een EK-poule op OneTime?) en zie dat er maar liefst 12 (!!!) forumleden hebben aangegeven mee te willen doen, maar kennelijk nog niet hebben aangemeld. Het gaat om:

@DennMann @Budgetvrouw @rhellevo @piet @Rmnd78 @baje54 @Brunsie @TheGallant @The-fischer @DeValsspeler @Wolfie @Hielke

Wellicht een mogelijkheid om nog een herinnering te sturen ? @Seabert @TheGreatOne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Seabert:

Inmiddels formulieren ontvangen van:

* Rispetto (betaald)
* TheGreatOne (betaald)
* mountain (betaald)
* JackpotEnschede (betaald)
* Dopey (betaald)
* Rudi (betaald)
* Driekwart (betaald)
* pjong (betaald)
* Mancaas (betaald)

* Reno (betaald)
* Seabert (betaald)
* Chuckmeister (betaald)
* Ibreathepoker (betaald)
* Arthur (betaald)

Ik weet niet 100% zeker of de betalingen kloppen. Armijn kan zien of er tot nu toe 14 mensen betaald hebben.
Zou toch leuk zijn als we in ieder geval tot minimaal 15 deelnemers komen. Ik verwacht in ieder geval nog een lijst van @Budgetvrouw

Voorstel voor de verdeling van het prijzengeld:
Nummer 1   75% van de pot
Nummer 2  25% van de pot

Meningen over deze verdeling zijn welkom!

 


 

ik zou zelf top 3 prijzen of miss leuk iets als poedel prijs ? voor de nummer laatste :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels formulieren ontvangen van:

* Rispetto (betaald)
* TheGreatOne (betaald)
* mountain (betaald)
* JackpotEnschede (betaald)
* Dopey (betaald)
* Rudi (betaald)
* Driekwart (betaald)
* pjong (betaald)
* Mancaas (betaald)

* Reno (betaald)
* Seabert (betaald)
* Chuckmeister (betaald)
* Ibreathepoker (betaald)
* Arthur (betaald)
* Wolfie
* De Valsspeler
* TheGallant

* The-fischer

Wie er allemaal wel en niet betaald hebben werk ik op een later moment even bij. The GreatOne mag me nog even een update geven wat betreft de betalingen.

Er werd door iemand geopperd om een groepsapp te maken. Dat initiatief sla ik even over, maar als er door anderen wel een groepsapp gemaakt wordt dan is dat prima. Ik kan dan aan 1 van die leden alle formulieren doorsturen, zodat jullie kunnen zien wat elke deelnemer voorspeld heeft. Ik doe dit laatste sowieso om zo transparant mogelijk te zijn. Leden die graag alle voorspellingen in hun mailbox willen moeten dat maar even laten weten.

Aanmeldingen zijn nog steeds welkom. Die 20 aanmeldingen halen moet toch lukken!

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Seabert:

Inmiddels formulieren ontvangen van:

* Rispetto (betaald)
* TheGreatOne (betaald)
* mountain (betaald)
* JackpotEnschede (betaald)
* Dopey (betaald)
* Rudi (betaald)
* Driekwart (betaald)
* pjong (betaald)
* Mancaas (betaald)

* Reno (betaald)
* Seabert (betaald)
* Chuckmeister (betaald)
* Ibreathepoker (betaald)
* Arthur (betaald)
* Wolfie
* De Valsspeler
* TheGallant

* The-fischer

Wie er allemaal wel en niet betaald hebben werk ik op een later moment even bij. The GreatOne mag me nog even een update geven wat betreft de betalingen.

Er werd door iemand geopperd om een groepsapp te maken. Dat initiatief sla ik even over, maar als er door anderen wel een groepsapp gemaakt wordt dan is dat prima. Ik kan dan aan 1 van die leden alle formulieren doorsturen, zodat jullie kunnen zien wat elke deelnemer voorspeld heeft. Ik doe dit laatste sowieso om zo transparant mogelijk te zijn. Leden die graag alle voorspellingen in hun mailbox willen moeten dat maar even laten weten.

Aanmeldingen zijn nog steeds welkom. Die 20 aanmeldingen halen moet toch lukken!

 

 

 

Groeps app Zou voor hoop makkelijker zijn en leuker om te reageren dan via hier  maar jah  neem aan dat je gewoon alles post 

Ik zelf zou wel Whatsapp groepwillen op richten hier maar dat zal dan denk praat groep worden voor hoe en wat het gaat vermoed ik is alleen je moet alle mobiele nummers hebben dan is het zo opgezet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...