Spring naar bijdragen

Account bevroren


Roy123

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig in de cryptowereld en ik heb iets meer spaargeld dan gemiddeld erin gestopt. Nu vond ik de crypromarkt toch iets te spannend worden en heb ik toch alvast 2 keer kleine bedragen laten uitkeren om zo langzaam eruit te gaan stappen. Nadat ik dit had gedaan werd mijn account via de exchange (bitvavo) geblokkeerd i.v.m een onderzoek naar witwassen via crypto. Dit onderzoek zou 5 tot 10 werkdagen duren maar inmiddels zijn we al bijna 2 maanden verder en ik krijg in geen enkele mogelijkheid contact met bitvavo of een reactie. Kan iemand mij helpen hoe ik in contact kom met bitvavo want het gaat om best wel veel spaargeld en ik steeds zenuwachtiger word. Wellicht via een email of telefoonnummer. Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Roy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Roy123:

Goedemiddag,

Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig in de cryptowereld en ik heb iets meer spaargeld dan gemiddeld erin gestopt. Nu vond ik de crypromarkt toch iets te spannend worden en heb ik toch alvast 2 keer kleine bedragen laten uitkeren om zo langzaam eruit te gaan stappen. Nadat ik dit had gedaan werd mijn account via de exchange (bitvavo) geblokkeerd i.v.m een onderzoek naar witwassen via crypto. Dit onderzoek zou 5 tot 10 werkdagen duren maar inmiddels zijn we al bijna 2 maanden verder en ik krijg in geen enkele mogelijkheid contact met bitvavo of een reactie. Kan iemand mij helpen hoe ik in contact kom met bitvavo want het gaat om best wel veel spaargeld en ik steeds zenuwachtiger word. Wellicht via een email of telefoonnummer. Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Roy

Hoi Roy,

 

Dank voor je bericht. Wij handelen zelf ook bij bitvavo (tot alle tevredenheid). Ik had laatst zelfs ook een bericht over waar een x aantal ETH vandaag kwam en die kwamen van een pokersite (coinpoker) dat was niet de bedoeling (staat ook in hun voorwaarden) aangezien dat illegaal is. 

Als jij kan aantonen waar het geld vandaag komt (en je het gekocht hebt) gaat het helemaal goed kopen, ze zijn erg streng en heeft te maken met oa de AFM en de Nederlandse regelgeving, maar je geld staat er dus wel veilig. 

Heb je ze al een keer benaderd hoe de status is, ik weet dat ze super druk zijn maar mijn geval is in een paar dagen goed opgelost. (niet in je spam gekomen)? Staan de cryptos waar het overgaat nog geblokkeerd?

 

Mijn collega @JackPot heeft ook connectie bij ze dus kunnen altijd even een belletje doen als je er zelf niet uitkomt. 2 maanden slaat natuurlijk nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super hartstikke bedankt voor je reactie.Ik hoorde dat ze inderdaad erg druk zijn heb inmiddels al heel veel mails gestuurd naar hun maar krijg helaas steeds geen reactie. Fijn om te horen dat jou situatie snel opgelost was!:)

 

Helaas heb ik nog steeds geen toegang tot mijn crypto. Ik wil het ook graag laten zien door bankafschriften of iets dergelijks dat het daadwerkelijk spaargeld betreft om mijn onschuld te bewijzen.

Ik had een email gekregen op 6 april van bitvavo waarin stond dat mijn account steeksproefgewijs eruit was gekozen maar ik heb contact gehad met de belastingdienst/ wwft en de nederlandsche bank maar ze zeggen allemaal nergens van af te weten, en van bitvavo krijg ik helaas ook 0 respons.

Als u of uw collega dat voor mij zou kunnen checken hoe dat ervoor staat zou ik echt heel erg waarderen!!

 

Alvast heel erg bedankt!!

 

Met vriendelijke groet,

Roy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Roy123, leuk te zien dat je ons gevonden hebt! Hoe komt het dat je uiteindelijk bij bitvavo bent gaan investeren in crypto's? Hopelijk kun je ons verblijden hier op het forum met je tips en adviezen. 

Ik zal bitvavo wijzen op dit forum topic en hopelijk zullen ze dan sneller actie ondernemen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook enkele controles heb gehad en dat deze altijd wel sneller zijn opgelost (meestal binnen een dag). 

 

Dear customer,

Thanks for reaching out!  

Your ticket number is KHTGL4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JackPot:

Hi @Roy123, leuk te zien dat je ons gevonden hebt! Hoe komt het dat je uiteindelijk bij bitvavo bent gaan investeren in crypto's? Hopelijk kun je ons verblijden hier op het forum met je tips en adviezen. 

Ik zal bitvavo wijzen op dit forum topic en hopelijk zullen ze dan sneller actie ondernemen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook enkele controles heb gehad en dat deze altijd wel sneller zijn opgelost (meestal binnen een dag). 

 

Dear customer,

Thanks for reaching out!  

Your ticket number is KHTGL4.

Hey @JackPot,

Super bedankt voor je reactie en voor je hulp om bitvavo te vragen contact op te nemen met mij. Ik vind het vertrouwd bij een nederlandse broker te zitten en zat hiervoor bij litebit maar via diverse facebook groepen werd bitvavo als zeer goeie, overzichtelijke en betrouwbare nederlandse crypto broker aanbevelen en zodoende ben ik bij hun terecht gekomen.

Nogmaals echt heel erg bedankt! Ik hoop het want ik via de mail krijg ik helaas geen reactie. Ik hoop dat ik ook op dit forum nog veel tips kan leren m.b.t crypto en anderen ook adviezen geven:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Roy

Ik heb reactie ontvangen van bitvavo en men heeft je als het goed is ook enkele keren gemaild. Zie onderstaand. Ik denk dat het goed is dat je de emails even beantwoord aan ze en je telefoonnummer achter laat zodat je het telefonisch kunt afstemmen!

 

Beste Henrik,

 

Dank voor je bericht. Ik herken deze situatie en deze persoon is meerdere malen een email gestuurd waarop de situatie is uitgelegd. Ook gisteren hebben wij deze persoon opnieuw een email gestuurd. Ik kan uiteraard niet teveel op details ingaan, maar wij proberen om telefonisch met deze persoon in contact te komen om de situatie op te lossen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei JackPot:

Hi @Roy123, leuk te zien dat je ons gevonden hebt! Hoe komt het dat je uiteindelijk bij bitvavo bent gaan investeren in crypto's? Hopelijk kun je ons verblijden hier op het forum met je tips en adviezen. 

Ik zal bitvavo wijzen op dit forum topic en hopelijk zullen ze dan sneller actie ondernemen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook enkele controles heb gehad en dat deze altijd wel sneller zijn opgelost (meestal binnen een dag). 

 

Dear customer,

Thanks for reaching out!  

Your ticket number is KHTGL4.

Hey @JackPot,

Super bedankt voor je reactie en voor je hulp om bitvavo te vragen. Blij dat hun via jou een reactie geven, er gaat waarschijnlijk iets mis omdat ik helaas geen emails ontvang van bitvavo op de een of andere manier helaas ook niet in de spam. Ik ga een email sturen met mijn nummer om zo hopelijk contact te krijgen. Nogmaals alvast heel erg bedankt!! Waardeer ik echt heel erg!:)

Met vriendelijke groet,

Roy

 

bewerkt door Roy123 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei driekwart:

Hoop voor je dat het snel opgelost wordt. Wel apart dat de emails niet door gekomen zijn. Heb je een 'apart' email adres waarbij je misschien een 't' hebt opgegeven terwijl er 2 't' in moet (noem maar wat tomgruten/tomgrutten)

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Hartelijk dank voor je reactie, helaas was dit niet het geval. Ik heb hun vandaag telefonisch gesproken en waarschijnlijk volgens hun is mijn account via mijn emailadres gehackt en zo kon een hacker bij mijn account komen. Deze hebben ze helemaal leeg gehaald kreeg ik vandaag te horen. Hoe dat heeft kunnen gebeuren snap ik helaas niet. Nu moet ik aangifte doen bij de politie. Ik hoop dat ik mijn geld nog via de politie of iets kan terugkrijgen maar ik ben er bang voor.

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Roy123:

Hartelijk dank voor je reactie, helaas was dit niet het geval. Ik heb hun vandaag telefonisch gesproken en waarschijnlijk volgens hun is mijn account via mijn emailadres gehackt en zo kon een hacker bij mijn account komen. Deze hebben ze helemaal leeg gehaald kreeg ik vandaag te horen. Hoe dat heeft kunnen gebeuren snap ik helaas niet. Nu moet ik aangifte doen bij de politie. Ik hoop dat ik mijn geld nog via de politie of iets kan terugkrijgen maar ik ben er bang voor.

Hallo Roy, wat een klotebericht zeg. Mag ik vragen om wat voor bedrag het gaat (orde van grootte)? Dit kan namelijk van belang zijn wat betreft prioritering als het gaat om onderzoek naar wie hier achter zit.

Is je gehele account bij bitvavo leeggehaald en zijn je inloggegevens van je bitvavo-account en je e-mail identiek?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rispetto:

Hallo Roy, wat een klotebericht zeg. Mag ik vragen om wat voor bedrag het gaat (orde van grootte)? Dit kan namelijk van belang zijn wat betreft prioritering als het gaat om onderzoek naar wie hier achter zit.

Is je gehele account bij bitvavo leeggehaald en zijn je inloggegevens van je bitvavo-account en je e-mail identiek?

 

Hallo Rispretto,

Ik ben helaas veel te hebberig geweest en dacht ik heel snel geld kon verdienen door bijna al mijn spaargeld erin te stoppen. Helaas bleek het tegendeel waar. Het gaat helaas om 15k... 

Mijn emailadres en mijn emailadres van bitvavo komen inderdaad overeen en ik heb helaas nog geen toegang tot mijn account maar een medewerker van bitvavo kon mij wel vertellen dat mijn hele account was leeg gehaald. Ik weet zelf niet zo goed wat ik nu het beste kan doen want volgens hun is mijn emailadres gehackt en kon zo toegang krijgen. 

Toevallig zag ik in een facebookgroep dat het meerdere mensen is overkomen met hetzelfde verhaal. Hebben jullie nog tips wat ik nu eventueel zou kunnen doen?

Met vriendelijke groet,

Roy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Roy123:

Hartelijk dank voor je reactie, helaas was dit niet het geval. Ik heb hun vandaag telefonisch gesproken en waarschijnlijk volgens hun is mijn account via mijn emailadres gehackt en zo kon een hacker bij mijn account komen. Deze hebben ze helemaal leeg gehaald kreeg ik vandaag te horen. Hoe dat heeft kunnen gebeuren snap ik helaas niet. Nu moet ik aangifte doen bij de politie. Ik hoop dat ik mijn geld nog via de politie of iets kan terugkrijgen maar ik ben er bang voor.

Maar bij het overboeken van coins moet je eerst toch een filmpje maken met het nieuwe adres erbij als extra veiligheidsmaatregel , en daarna moet Bitavo dat goedkeuren.

 

Daar gaat best nog wel wat tijd over voordat het goedgekeurd word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.