Spring naar bijdragen

Moet jij je stukje nog schrijven voor de Las Vegas trip - no worries, hier komen mijn tips!


luckylady

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei DennMann:

Ik ga er binnenkort eens goed voor zitten. Hopelijk kan ik het niveau ervaren van "Dal Speaks" en Venlo in Vegas...

Toevallig vandaag het boek "creatief schrijven" binnen gekregen, misschien biedt dat nog wat soelaas;)

Het enige wat jij moet doen is The Hangover kijken, veel.zuipen.... pisvlogs maken en dan deze uittypen.....

Succes verzekerd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MrT:


Gaat die pisvlogs maken vanuit Vegas?... kan bijna niet wachten


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Is dit een retorische vraag?

De eerste zinnen staan op papier:

"Maar daarna kijk ik de kamer rond en zie dat dit niet mijn hotelkamer is. Snel kijk ik of er een lekker mokkel in het bed ligt, maar helaas, mijn vriendin zit gewoon thuis. Geld om te hoeren en snoeren heb ik trouwens toch niet meegenomen. We zijn hier godverdomme om te gokken en te zuipen. Dat laatste heb ik vannacht sowieso te veel gedaan en het eerste waarschijnlijk ook."

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit een retorische vraag?
De eerste zinnen staan op papier:
"Maar daarna kijk ik de kamer rond en zie dat dit niet mijn hotelkamer is. Snel kijk ik of er een lekker mokkel in het bed ligt, maar helaas, mijn vriendin zit gewoon thuis. Geld om te hoeren en snoeren heb ik trouwens toch niet meegenomen. We zijn hier godverdomme om te gokken en te zuipen. Dat laatste heb ik vannacht sowieso te veel gedaan en het eerste waarschijnlijk ook."

Kijk hier is die dan zo ken ik je [mention]DennMann [/mention] heerlijk gewoon schrijven wat je voelt en hoe je bent, ik wou dat ik zo kon schrijven ben er jaloers op
Wanneer komt het boek van jou uit?
De beste pis volgs from Vegas?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei DennMann:

Is dit een retorische vraag?

De eerste zinnen staan op papier:

"Maar daarna kijk ik de kamer rond en zie dat dit niet mijn hotelkamer is. Snel kijk ik of er een lekker mokkel in het bed ligt, maar helaas, mijn vriendin zit gewoon thuis. Geld om te hoeren en snoeren heb ik trouwens toch niet meegenomen. We zijn hier godverdomme om te gokken en te zuipen. Dat laatste heb ik vannacht sowieso te veel gedaan en het eerste waarschijnlijk ook."

Dit smaakt naar meer 🙂 Heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei DennMann:

Is dit een retorische vraag?

De eerste zinnen staan op papier:

"Maar daarna kijk ik de kamer rond en zie dat dit niet mijn hotelkamer is. Snel kijk ik of er een lekker mokkel in het bed ligt, maar helaas, mijn vriendin zit gewoon thuis. Geld om te hoeren en snoeren heb ik trouwens toch niet meegenomen. We zijn hier godverdomme om te gokken en te zuipen. Dat laatste heb ik vannacht sowieso te veel gedaan en het eerste waarschijnlijk ook."

Gaaf hoor. Ik ben niet zo'n begenadigd schrijver. Maar heb wel erg me best gedaan! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 4-6-2021 om 07:25 zei MrT:


Kijk hier is die dan zo ken ik je [mention]DennMann [/mention] heerlijk gewoon schrijven wat je voelt en hoe je bent, ik wou dat ik zo kon schrijven ben er jaloers op
Wanneer komt het boek van jou uit?
De beste pis volgs from Vegas?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Je hebt me geïnspireerd:

"Ik klik op de link en zie ineens dat mijn video niet op Whatsapp staat, maar op de website van CBS Las Vegas. Daarnaast duurt deze video ruim 33 minuten, in plaats van mijn gemiddelde privé vlog van anderhalve minuut. Langzaam begint het tot me door te dringen dat ik geen pisvlog heb gemaakt, maar een livestream die viraal is gegaan. Help!!"

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei DennMann:

Je hebt me geïnspireerd:

"Ik klik op de link en zie ineens dat mijn video niet op Whatsapp staat, maar op de website van CBS Las Vegas. Daarnaast duurt deze video ruim 33 minuten, in plaats van mijn gemiddelde privé vlog van anderhalve minuut. Langzaam begint het tot me door te dringen dat ik geen pisvlog heb gemaakt, maar een livestream die viraal is gegaan. Help!!"

Het zal je gebeuren…. 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt me geïnspireerd:
"Ik klik op de link en zie ineens dat mijn video niet op Whatsapp staat, maar op de website van CBS Las Vegas. Daarnaast duurt deze video ruim 33 minuten, in plaats van mijn gemiddelde privé vlog van anderhalve minuut. Langzaam begint het tot me door te dringen dat ik geen pisvlog heb gemaakt, maar een livestream die viraal is gegaan. Help!!"

[mention]DennMann [/mention] heerlijk tochen hopelijk gaat het je een hoop geld opleveren, man maak van je hobby je werk en geniet van alles


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
[mention]TheGallant [/mention] al nerveus hoeveel deelnemers er aan opdracht 8 gaan beginnen en hoeveel er doorgaan naar 9 en 10 en dan het bonusspel?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik ben reuze benieuwd. Denk dat er deze maand een aantal afvallen. En volgende maand blijven er denk ik drie over. En dat is inclusief Thegreatone
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


Ik ben reuze benieuwd. Denk dat er deze maand een aantal afvallen. En volgende maand blijven er denk ik drie over. En dat is inclusief Thegreatone

ik las gelukkig dat je wel meekon met de epische onetime maar dat moet je het zelf bekostigen dus je bent nog niet van me af [mention]TheGallant [/mention]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-6-2021 om 12:55 zei Arthur:

Deze heb ik inmiddels allang gedaan. Ik vraag me enkel nog af wat voor reis het word; vol pension, half pension of logies? Of is een XL burger op de strip genoeg om je honger te stillen voor een aantal dagen 😋

Ik zal deze en andere vragen allemaal beantwoorden op de 4e september 🙂 Aangezien jullie dan toch niks meekrijgen van wat ik ga zeggen die dag. Hoezo Armijn wat moeten we dan doen. Ik kan wel een tipje geven van de sluier maar moet ik zeker 10 likes hebben op deze post 🙂

  • Like 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal deze en andere vragen allemaal beantwoorden op de 4e september  Aangezien jullie dan toch niks meekrijgen van wat ik ga zeggen die dag. Hoezo Armijn wat moeten we dan doen. Ik kan wel een tipje geven van de sluier maar moet ik zeker 10 likes hebben op deze post

Done


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...