Spring naar bijdragen

Las Vegas Onetime Reis informatie april 2022


Dooker

Aanbevolen berichten

Goede dag allemaal!

En met allemaal bedoel ik de deelnemers die nog in de race zijn voor die fantastische hoofdprijs; Een Vegas reis winnen met onetime!
Daarnaast ook voor de mensen die buiten de wedstrijd om toch ook graag mee willen met deze 'Epische reis'.
Je zult hier de komende maanden informatie kunnen vinden over deze reis.

Zoals jullie misschien nu al weten is het mijn (Dominique) werk om 'super coole Vegas vakanties samen te stellen'. 🧨 
Tijdens de onetime Vegas reis komt er een ware 'Scavenger Hunt' of te wel een puzzeltocht, maar dan een die je tot euforische momenten zal brengen en
het gaat ook nooit beter worden dan dit ;-). 👻

Om tot zo'n fantastische prestatie te komen is er veel voorwerk nodig om alles tot in de puntjes tot perfectie te dwingen. 
Zo heb ik onder andere een enquete voor jullie gemaakt om een beter beeld te krijgen van de deelnemers en de verwachtingen.
Hieronder is de link naar de enquête en er wordt gevraagd om het email adres, dit word nergens voor gebruikt maar puur om te volgen
welke (potentiële ) deelnemers deze al hebben ingevuld.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTAL0E_ERY-OAs8nnjkADIAiu2dAwHCjYo-Q6kWVe-npH-mA/viewform?usp=sf_link
 

Willen jullie de enquete alvast voor mij invullen? Alvast bedankt!!


Tip: mocht je heel fanatiek zijn en echt die mega prijs 💥die aan de Scavenger Hunt is verbonden willen winnen, let dan goed op bij mijn posts..
      Je weet nooit of er al wat informatie bij zit die je later in Vegas een voordeel kan opleveren!

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei TheGreatOne:

Voor iedereen die de 10 opdrachten goed uitvoert en deze enquete invult krijgt vanuit Onetime een super gave Onetime Las Vegas goes 2022 Hoody! Helemaal gratis! Niet invullen wel een hoody kost je €100,00 🙂

Zelden met zo weinig inspanning €100,- bespaard! Toptip weer ✔️
enquête ingevuld ✔️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minutes ago, Dooker said:

Goede dag allemaal!

En met allemaal bedoel ik de deelnemers die nog in de race zijn voor die fantastische hoofdprijs; Een Vegas reis winnen met onetime!
Daarnaast ook voor de mensen die buiten de wedstrijd om toch ook graag mee willen met deze 'Epische reis'.
Je zult hier de komende maanden informatie kunnen vinden over deze reis.

Zoals jullie misschien nu al weten is het mijn (Dominique) werk om 'super coole Vegas vakanties samen te stellen'. 🧨 
Tijdens de onetime Vegas reis komt er een ware 'Scavenger Hunt' of te wel een puzzeltocht, maar dan een die je tot euforische momenten zal brengen en
het gaat ook nooit beter worden dan dit ;-). 👻

Om tot zo'n fantastische prestatie te komen is er veel voorwerk nodig om alles tot in de puntjes tot perfectie te dwingen. 
Zo heb ik onder andere een enquete voor jullie gemaakt om een beter beeld te krijgen van de deelnemers en de verwachtingen.
Hieronder is de link naar de enquête en er wordt gevraagd om het email adres, dit word nergens voor gebruikt maar puur om te volgen
welke (potentiële ) deelnemers deze al hebben ingevuld.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTAL0E_ERY-OAs8nnjkADIAiu2dAwHCjYo-Q6kWVe-npH-mA/viewform?usp=sf_link
 

Willen jullie de enquete alvast voor mij invullen? Alvast bedankt!!


Tip: mocht je heel fanatiek zijn en echt die mega prijs 💥die aan de Scavenger Hunt is verbonden willen winnen, let dan goed op bij mijn posts..
      Je weet nooit of er al wat informatie bij zit die je later in Vegas een voordeel kan opleveren!

 

Uiteraard ingevuld super leuk en top gedaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die de 10 opdrachten goed uitvoert en deze enquete invult krijgt vanuit Onetime een super gave Onetime Las Vegas goes 2022 Hoody! Helemaal gratis! Niet invullen wel een hoody kost je €100,00

Ben bang dat niet iedereen meer post nu opdracht 6 klaar is en missen ze deze super goeie deal [mention]TheGreatOne [/mention]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede dag allemaal!

En met allemaal bedoel ik de deelnemers die nog in de race zijn voor die fantastische hoofdprijs; Een Vegas reis winnen met onetime!
Daarnaast ook voor de mensen die buiten de wedstrijd om toch ook graag mee willen met deze 'Epische reis'.
Je zult hier de komende maanden informatie kunnen vinden over deze reis.
Zoals jullie misschien nu al weten is het mijn (Dominique) werk om 'super coole Vegas vakanties samen te stellen'.  
Tijdens de onetime Vegas reis komt er een ware 'Scavenger Hunt' of te wel een puzzeltocht, maar dan een die je tot euforische momenten zal brengen en
het gaat ook nooit beter worden dan dit ;-). 

Om tot zo'n fantastische prestatie te komen is er veel voorwerk nodig om alles tot in de puntjes tot perfectie te dwingen. 
Zo heb ik onder andere een enquete voor jullie gemaakt om een beter beeld te krijgen van de deelnemers en de verwachtingen.
Hieronder is de link naar de enquête en er wordt gevraagd om het email adres, dit word nergens voor gebruikt maar puur om te volgen
welke (potentiële ) deelnemers deze al hebben ingevuld.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTAL0E_ERY-OAs8nnjkADIAiu2dAwHCjYo-Q6kWVe-npH-mA/viewform?usp=sf_link
 
Willen jullie de enquete alvast voor mij invullen? Alvast bedankt!!

Tip: mocht je heel fanatiek zijn en echt die mega prijs die aan de Scavenger Hunt is verbonden willen winnen, let dan goed op bij mijn posts..
      Je weet nooit of er al wat informatie bij zit die je later in Vegas een voordeel kan opleveren!

 

[mention]Dooker [/mention] wat Ben je ook een topper!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Already done, leuke enquête….. echter optie 1x in Vegas geweest ontbreekt, maar dat had [mention=10]DennMann[/mention]ook al aangegeven. Ik heb er maar twee keer van gemaakt…..

2x het zullen er straks wel 3, 4, 5, misschien wel 20 x worden in je leven [mention]Chuckmeister [/mention]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.