Spring naar bijdragen

Social Blox (SBLX): Nederlands initiatief. Crypto gekoppeld aan een social media 2.0 platform


Gember

Aanbevolen berichten

Mij is gevraagd om jullie op de hoogte te houden van een nieuw Nederlands initiatief! Ik ben in ieder geval super enthousiast, ik hoop jullie ook en dat we samen Social Blox groot kunnen maken! 

Begin mei kwam ik voor het eerst de term Social Blox tegen en ben ik op onderzoek uit gegaan!

Het is een nieuw Nederlands initiatief om een social media platform 2.0 te maken gekoppeld aan crypto. ''Oh Interessant!'' Het is een social media platform waar je privacy beter gewaarborgd is dan bij facebook (dat is niet zo moeilijk.. haha) en je kan SocialBlox-tokens (SBLX) verdienen door te kiezen of je reclame wilt zien, en zo ja, dan kan je zelf kiezen wat je interessant vind en  waarvan je reclame te zien wilt krijgen. Een deel van de opbrengst krijg jij dan in SBLX! Ook kan je je maten uitdagen voor een challenge en zo wat SBLX verdienen. Ze brengen 5 punten onder de aandacht:
1: Privacy First
Dit is de volgende generatie all-in-one social media platform welke toestaat dat jij je persoonlijke data beschermt en beheert, en geeft de mogelijkheid zoals eerder genoemd, om SBLX te verdienen door zelf te kiezen waarvan jij reclame wilt zien. 
2: Challenges
Door middel van Smart contracts creëren ze een nieuwe manier, waarbij vertrouwen geen issue is, om interactie te hebben met je maten en daar SLBX mee te verdienen, wat ik ook hier boven al heb benoemd. 
3: Transparant
De technologie van blockchain is transparant en verzekerd zo een veilig systeem waarbij de community kan stemmen of de challenge naar behoren is uitgevoerd en of de SBLX uitgekeerd kan worden aan de persoon die de challenge heeft geaccepteerd. 
4: Reversed Marketplace
Wil jij wat kopen? Plaats een advertentie van wat jij wilt kopen en laat verkopers contact met jou opnemen en schrijf een review over de verkoper.
5: NFT
Op Social Blox kan je NFT's creeren, uploaden en verkopen

Ze zijn er blijkbaar al zo'n 4 jaar mee bezig om dit op te zetten en voor te bereiden en ze waren toen echt net begonnen met de private sale voor 0,0008 USDT. Zonder enige marketing zegt Michiel Ipenburg (oprichter) al bijna een miljoen aan investeringen binnen te hebben gehaald. Op het moment van schrijven (14-06-21) zeggen ze dat ze nu in de afrondende fase zitten van de Private sale. Daarna start de de early adopters verkoop voor een prijs tussen de 0,0013 USDT en 0,0018 USDT en daarna de public sale voor 0,0020 USDT . 
De minimale investering in de private sale is 1000 Dollar/euro. De SBLX zal op het Ethereum netwerk draaien en is een ERC-20 token. Er worden er max. 21B tokens gemaakt. 

Hier een link voor als je je wilt inlezen want mijn korte samenvatting is niet voldoende uiteraard.
 https://www.socialblox.io/

Nog niet zo heel lang geleden hebben ze hun marketing campagne gestart met o.a. voorpagina nieuws op Coin telegraph in Spanje, Brazilië, China, Turkije, Italië en Duitsland.  Er blijkt veel animo te zijn vanuit China.

Ze Hebben ook een Telegram groep deze heet: SocialBlox (official), ik was nr 61 en met een paar dagen al gegroeid naar +200. Daar zullen de updates als eerste bekend gemaakt worden over SocialBlox.  

Telegram: https://t.me/SocialBlox
Twitterhttps://twitter.com/sblxofficial
Instagram: https://www.instagram.com/socialblox_official/?utm_medium=copy_link
Reddit: https://www.reddit.com/u/SocialBlox_official

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super leuke Update!! 2 zelfs :P 

Let’s grow this community together:
Omdat de SocialBlox-Comunnity nu al op hele leuke en creatieve wijze posten over SocialBlox om meer bekendheid te vergaren, hebben ze bij SocialBlox besloten dat ze dat niet zomaar aan zich voorbij laten gaan! Vanaf 14-6-21 starten ze met een beloningssysteem. "oh cool!"  Ze geven verschillende beloningen weg aan de mensen die de meest creatieve posts/columns/youtube filmpjes/Reddit posts ect. plaatsen. 

How it works: 
Iedere 14 dagen zullen ze de prijzen verdelen. Benieuwd naar wat dat is!?  
De prijzen verschillen van een van de limited edition shirts, hoodies, caps etc. ''I Hope you like gold😉''
Of ga jij voor de jackpot?! Ja ja! Ook geven ze iedere maand 1.000.000 SBLX weg aan de meest creatieve posts!   "Lekker hoor!" 

'Let your creativity explode on SocialBlox and have #SBLX trending!'

Aandachtspuntje: vergeet je post niet de delen via Telegram, anders kan je nog wel eens naast de pot pissen. 

En nog een mooi artikel op BusinessInsider: https://www.businessinsider.nl/nederlandse-ondernemer-nieuw-social-media-platform-blockchain-socialblox/


Update 2:

Michiel Ipenburg heeft zojuist nog bekend gemaakt dat ze op het punt staan een overeenkomst te sluiten met een Nederlands bedrijf dat zal helpen met het opschalen van MVP: Minimum Viable Product.  Zodra alles rond is maken ze bekend welk bedrijf dat zal zijn. 
Minimum Viable Product

bewerkt door Gember (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update:

Daar was ik weer!

Michiel Ipenburg heeft vandaag bekend gemaakt dat de deal rond is met: Coffee IT (uit Utrecht) als app-developers, en nee.. Het is geen koffiehuis! 😋

Zij zullen de leiding nemen over de verdere ontwikkeling van de SocialBlox App! Als je op hun site kijkt hebben ze al voor grote namen apps mogen ontwikkelen dus dit lijkt een mooie samenwerking! Ze hebben al een aardige reputatie opgebouwd in de app-developer wereld. 

Hier nog een leuke Q&A interview, een kijkje achter de schermen: https://www.crypto-insiders.nl/nieuws/wat-jullie-willen-weten-over-een-crypto-start-up/

Ook zullen ze morgen waarschijnlijk een video lanceren waarin ze de reversed marketing zullen uitleggen. 

https://coffeeit.nl/

 

Screenshot_20210616-195808.png

bewerkt door Gember (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update!

Een dag later door mij gepost (excuses) maar daar is het filmpje dan! Een uitleg over de reversed marketing op Social Blox!

Social Blox is nu ook te vinden op YouTube waar ze eind van de week ook een update zullen plaatsen! Abonneer je dus op hun kanaal om niks te missen ❤️

 

Ook zegt Michiel Ipenburg dat ze nu even de tijd nemen om opnieuw te beoordelen, gezien de marktomstandigheden in de richting van de volgende sale rondes. (early adopters sale en public sale).

Hij zegt dat momentum 'de key' is in de cryptomarkt en ze hebben geen haast om dingen te versnellen.

Ook zijn er nog enkele tokens over in de private sale voor 0,0008 usdt, dus wil je nog voor dit bedrag instappen, dit is je moment!

Ze zijn zich ook bewust van dat sommige mensen/partijen wellicht bang zijn voor de huidige marktomstandigheden dus ze willen daar zo goed mogelijk op in spelen. 

Op het moment van spreken zijn ze bij CoffeeIT om te werken aan de Social Blox app! 

IMG_20210622_121240_529.jpg

bewerkt door Gember (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update: Vandaag maken ze de winnaar bekend van de meest creatieve, enthousiaste, leuke ect. posts over SocialBlox! 
Ennn... We moeten 23 en 24 november noteren in onze agenda want Michiel Ipenburg zegt: We're brewing on something GOOD! meer info zal snel volgen dus ik ben super benieuwd!!  (SocialBloxBier? HAHA, geintje) 

Om ook meteen nog even terug te komen op de reactie van @JackPot . Er lijkt tot nu toe nog steeds geen paniek te zijn (het zou ook niet heel veel vertrouwen wekken bij de community, denk ik, als ze zouden laten blijken als er paniek zou zijn haha) Michiel Ipenburg heeft nog even toegelicht dat het juist een positieve lading had dat ze nu de tijd nemen om de situatie opnieuw te beoordelen. Dit is omdat verschillende nieuwe partijen contact opgenomen hebben met het team van SocialBlox wat dus juist weer nieuwe mogelijkheden creëert voor de volgende verkooprondes. (Early adopters sale en Public sale). De sfeer komt nog steeds relaxed over en de community heeft er nog steeds vertrouwen in als ik alle reacties lees. 
Ze zijn momenteel alle opties tegen elkaar aan het afwegen en kijken wat het beste is voor SocialBlox en hun investeerders om te doen voor de 2e en 3e verkoop ronde. (De eerste verkoopronde (private sale) is dus nog steeds actief en je kan dus nog steeds instappen voor 0,0008 usdt per SBLX. met een minimum van €/$ 1000,- ) Ik had het er nog niet over gehad in het eerste bericht, maar bij de 2e en 3e ronde is er geen minimaal bedrag waarmee je moet instappen. Maar als je geïnteresseerd bent en een beetje serieus, dan heb je dit natuurlijk al lang gelezen in de White paper op de site van SocialBlox  https://www.socialblox.io/ . 😜 

Overigens zal er net als bij facebook een 'Messenger' mogelijkheid komen op SocialBlox. (Ook wel fijn natuurlijk!)

En het leek mij ook handig om een paar antwoorden op een paar gestelde vragen te plaatsen:
Wanneer je de tokens ontvangt?  Na de token sale. 
Waarom zouden mensen kiezen voor SocialBlox als Facebook nog steeds het meest gebruikt is? Omdat mensen nu al van Facebook afstappen om verschillende redenen en SocialBlox biedt mensen nieuwe mogelijkheden.
 

bewerkt door Gember (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei TheGallant:

Nieuwe Hyves incoming?

Haha nou dit lijkt mij nog vele malen beter en het is de bedoeling dat dit wereldwijd gebruikt gaat worden. Het mooie is dat ze een heel breed publiek aanspreken: iedereen die gebruik maakt van Social media én mensen die gebruik maken of geïnteresseerd zijn in crypto. Ook kunnen de mensen die nog geen kennis hebben van crypto, natuurlijk via SocialBlox weer kennis maken met crypto. Dus ik vind het echt een heel interessant initiatief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Weer een super update! 

Ze gaan voor Groot, groter, grootst!! SocialBlox zal de Hoofdsponsor zijn op de world series blockchain expo in Amsterdam. (23 en 24 november 2021) SocialBlox zal de hoofdsponsor (track sponsor) zijn van de tweede dag op de europese Blockchain Expo die wordt gehost in de Rai in Amsterdam. (hoppaa, lekker hoor!) Deze dag draagt de titel; De toekomst van digitale activa. (the future of digital assets) Op alle stages zal SocialBlox zichtbaar zijn. Dit live evenement zal door enkele duizenden mensen worden bezocht. Evenals een paar duizenden die het evenement online zullen bekijken. De conferenties worden ook bezocht door grote bedrijven zoals IBM, Apple, Google, Microsoft en alle grote banken. Een enorme kans om SocialBlox naar de massa te brengen! (super goeie zet toch!?) 

Geïnteresseerd? Kijk op: https://blockchain-expo.com/europe/

IMG_20210701_212134.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei TV78:

Ik ben wel benieuwd @Gember, ben je "gewoon" enthousiast of ben je betrokken bij de oprichting van SocialBlox? Het is in ieder geval een super goede reclame voor ze ;) Als ik weer wat meer vrije tijd heb zal ik me er eens in verdiepen.

 

Ik ben Gewoon heel enthousiast over het concept! En ik heb een afspraak met @JackPot /de heren van Onetime om een apart topic aan te maken hier op het forum om iedereen op de hoogte te houden van de ontwikkelingen 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2021 om 19:10 zei TheGallant:

Nieuwe Hyves incoming?

Meer een nieuwe hype " incoming", imo.

Riep Google in 1998 zo hoog van de toren ? Volgens mij niet . Ze stopten hun energie in een unieke manier om zoektermen te ordenen. 

Ik waardeer het enthousiasme van @Gember maar proef hier vooral een " Worldonline" manier van reclame maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Satellite Boy:

Meer een nieuwe hype " incoming", imo.

Riep Google in 1998 zo hoog van de toren ? Volgens mij niet . Ze stopten hun energie in een unieke manier om zoektermen te ordenen. 

Ik waardeer het enthousiasme van @Gember maar proef hier vooral een " Worldonline" manier van reclame maken. 

Iedereen mag zijn mening uiteraard hebben. Ik begrijp wat je zegt maar de vergelijking met Google hun marketing in 1998 vind ik een beetje misplaatst. We zijn namelijk 23 jaar verder en de tijden zijn compleet veranderd dus de situatie is in geen enkel opzicht met elkaar te vergelijken. Er zijn nu heel veel mensen/bedrijven die wat willen proberen en dus je moet iets doen om op te vallen tussen al die projecten. In mijn ogen zijn ze juist heel berekenend aan het werk. 

Maar dat is mijn mening :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Hier weer een Update! 

De private sale zal beëindig worden op 10 juli. Ze zijn bezig met het afronden van de laatste documenten van de laatste plekken die nog over waren om als investeerder in te stappen voor 0,0008 usdt per token. Het kan zijn dat er nog een paar plekken vrij komen als mensen niet optijd hun documenten voor elkaar hebben, daarna is het echt afgelopen! 

De volgende verkoop ronde is dan de Early Adopters sale. Ook in deze ronde zullen er 4,2B tokens tekoop aangeboden worden. Je kan de tokens dan kopen voor 0,0013 - 0,0015 en 0,0018 usdt per token. Hier ben je niet verbonden aan een minimum bedrag waarmee je moet instappen. 

In deze ronde houdt in dat hoe meer je betaald per token, hoe sneller je tokens vrij komen. 50% van je gekochte tokens zal namelijk worden vastgehouden nadat de public sale is geëindigd. Dit is om te voorkomen dat iedereen die vroeg heeft geïnvesteerd meteen de munten verkoopt om ff snel te cashen en de waarde daardoor instort. (Als je in de private sale voor 0,0008 hebt gekocht en kijkt naar de public sale waar je voor 0,0020 inkoopt, heb je je inzet dus eigenlijk al keer 2,5). 

Bij aankoop voor 0,0013 usdt zal 50% na 12 maanden vrij komen. 

Bij aankoop voor 0,0015 usdt zal 50% na 6 maanden vrij komen. 

Bij aankoop voor 0,0018 usdt zal 50% na 3 maanden vrij komen. 

Meer weten? Check de whitepaper op: https://www.socialblox.io/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Het was weer even stil maar ik heb een kleine update:

Social Blox heeft een deal met RTLZ. Ze komen eind van het jaar op televisie in het programma 'De nieuwe economie'. Dit is een programma waar ze een kijkje nemen bij bedrijven die iets anders doen dan anders. Het is een informatief programma en ben benieuwd hoeveel mensen ze hiermee gaan bereiken! Ik kijk er in ieder geval naar uit. Ik zal ook zeker een seintje geven wanneer de datum van de uitzending bekend is!

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...