Jump to content

Jackpot's crypto beleggingen

JackPot
 Share

Recommended Posts

Mijn crypto beleggingen hebben helaas ook een behoorlijke hit gehad, waardoor ik mijn portefeuille die ik hier aan t opbouwen was heb verkocht.

Was bezig met futures, en dan de dagelijkse funding oppikken. AMPL was het muntje, check de koers en je ziet het meteen :)

Even pas op de plaats.

LAMBO investments en algorithmic trading via Waves loopt overigens uitstekend. Ook mijn UST staking op Terra network en USDT staking op Swissborg lopen rustig door.

Ja was bijzonder fenomeen in ampl. Je kreeg 6000 procent funding fee als je long ging. Oftewel in minder dan 10 dagen je geld terug, per uur uitbetaald. Helaas ging koers door midden en ging funding fee ‘negatief’ waardoor ik de helft verloor. Een dikke auto kwijt helaas. Even pas op de plaats. 

4 uur geleden zei JackPot:

Mijn crypto beleggingen hebben helaas ook een behoorlijke hit gehad, waardoor ik mijn portefeuille die ik hier aan t opbouwen was heb verkocht.

Was bezig met futures, en dan de dagelijkse funding oppikken. AMPL was het muntje, check de koers en je ziet het meteen :)

Even pas op de plaats.

LAMBO investments en algorithmic trading via Waves loopt overigens uitstekend. Ook mijn UST staking op Terra network en USDT staking op Swissborg lopen rustig door.

Crypto is toch vooral lange termijn als je de top 10 coins koopt. Lekker houden tot na de volgende bull market en dan verkopen.

Je lijkt wel een wijf, die weten ook nooit wat ze willen ...

• 1 month later...
  • 2 weeks later...