Spring naar bijdragen

Tour de France uitvallersbingo


Brunsie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen bingo-spelers,

Gisteren ontplofte de Tour opnieuw. Tot extra uitvallers leidde het niet. Een grote bus van bijna honderd renners kwam op meer dan 35 minuten van etappewinnaar Dylan Teuns over de streep.

 

We kunnen desondanks één nummer doorstrepen. Nummer 11, Primoz Roglic,de kopman van Jumbo-Visma gaat na meerdere valpartijen vandaag niet meer van start in de negende etappe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, Bingo-spelers,

Na een hectische eerste week met valpartijen en uitvallers in de eerste en tweede etappe breekt vandaag de eerste rustdag van de Tour de France aan. Wij bingo-spelers kunnen echter vol aan de bak want gisteren waren er maar liefst 12 (!!) uitvallers te noteren.

De uitvallers van gisteren zijn:
11.   Primoz Roglic (Jumbo-Visma)
83.  Arnaud Démare (Groupama-FDJ)
84. Jacopo Guarinieri (Groupama-FDJ)
101. Mathieu van der Poel (Alpecin-Fenix)
103. Tim Merlier (Alpecin-Fenix)
126. Nans Peters (AG2R-Citroën)
133. Antony de la Place (Arkea)
152. Jasper De Buyst (Lotto-Soudal)
183. Stefan de Bod (Astana)
196. Nic Dlamini (Qhubeka-NextHash)
217. Loic Vliegen (Intermarché-Wanty)
221. Bryan Coquard (B&B)

Een flinke administratie dus. Ik ben benieuwd, nu we zo ongeveer op een derde van de tour zijn, hoeveel nummers je al weg hebt kunnen strepen. Laat je reactie hieronder achter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Brunsie:

Goedemorgen, bingo-spelers,

Na een hectische eerste week met valpartijen en uitvallers in de eerste en tweede etappe breekt vandaag de eerste rustdag van de Tour de France aan. Wij bingo-spelers kunnen echter vol aan de bak want gisteren waren er maar liefst 12 (!!) uitvallers te noteren.

De uitvallers van gisteren zijn:
11.   Primoz Roglic (Jumbo-Visma)
83.  Arnaud Démare (Groupama-FDJ)
84. Jacopo Guarinieri (Groupama-FDJ)
101. Mathieu van der Poel (Alpecin-Fenix)
103. Tim Merlier (Alpecin-Fenix)
126. Nans Peters (AG2R-Citroën)
133. Antony de la Place (Arkea)
152. Jasper De Buyst (Lotto-Soudal)
183. Stefan de Bod (Astana)
196. Nic Dlamini (Qhubeka-NextHash)
217. Loic Vliegen (Intermarché-Wanty)
221. Bryan Coquard (B&B)

Een flinke administratie dus. Ik ben benieuwd, nu we zo ongeveer op een derde van de tour zijn, hoeveel nummers je al weg hebt kunnen strepen. Laat je reactie hieronder achter. 

Op dit moment heb ik er èèn die is uitgevallen:
85.   Ignastas Konovalovas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Budgetvrouw:

Kan er misschien in de startpost een lijstje gemaakt worden die dan constant geüpdate wordt?

Hierbij het volledige overzicht tot nu toe op volgorde van rugnummer, niet van uitvallen (6 juli)
11.   Primoz Roglic (Jumbo-Visma)
13.   Robert Gesink (Jumbo-Visma)

66.  Marc Soler (Movistar)
83.  Arnaud Démare (Groupama-FDJ)

84. Jacopo Guarinieri (Groupama-FDJ)
85.   Ignastas Konovalovas (Groupama-FDJ)
101. Mathieu van der Poel (Alpecin-Fenix)

103. Tim Merlier (Alpecin-Fenix)
126. Nans Peters (AG2R-Citroën)
133. Antony de la Place (Arkea)
148. Jasha Sütterlin (DSM)
151. Caleb Ewan (Lotto-Soudal)
152. Jasper De Buyst (Lotto-Soudal)

161. Jack Haig (Bahrain-Victorious)
183. Stefan de Bod (Astana)

196. Nic Dlamini (Qhubeka-NextHash)
217. Loic Vliegen (Intermarché-Wanty)
221. Bryan Coquard (B&B)
226. Cyril Lemoine (B&B)

Ik zal deze lijst voortaan updaten op rugnummer.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bingo-spelers,

Vandaag geen uitvallersbingo administratie. De renners hebben gisteren genoten van een rustdag en stappen vandaag weer op de fiets voor het vervolg van de Tour de France 2021. Er zijn nog 165 renners in koers.

Iemand te porren voor een sidebet? 
Maandag 12 juli is de tweede rustdag. Om die te halen moeten de renners twee bergritten, één heuvelritten en drie vlakke etappes overleven. De vraag voor een TOTO freebet is: Hoeveel renners zijn er nog in koers op de tweede rustdag? Reageer onder deze post om mee te spelen voor een TOTO freebet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Brunsie:

Goedemorgen bingo-spelers,

Vandaag geen uitvallersbingo administratie. De renners hebben gisteren genoten van een rustdag en stappen vandaag weer op de fiets voor het vervolg van de Tour de France 2021. Er zijn nog 165 renners in koers.

Iemand te porren voor een sidebet? 
Maandag 12 juli is de tweede rustdag. Om die te halen moeten de renners twee bergritten, één heuvelritten en drie vlakke etappes overleven. De vraag voor een Toto freebet is: Hoeveel renners zijn er nog in koers op de tweede rustdag? Reageer onder deze post om mee te spelen voor een Toto freebet!

Leuk, ik doe mee. Op dit moment is Kluge de rode lantaarndrager, hij is nummer 165. Ik zeg dat er 165 deze rustdag halen, want er zijn er al een hoop uit!

Daarbij heb ik trouwens het idee dat die sprinters er laatst uit zijn gehaald (te laat binnen) om Cavendish die zege`s te gunnen! Nog 2 en hij heeft er net zoveel als Merckx! Normaal krijgen ze wel clementie, zeker gezien het Fransen waren, maar nu is dit marketing technisch gezien belangrijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Arthur:

Leuk, ik doe mee. Op dit moment is Kluge de rode lantaarndrager, hij is nummer 165. Ik zeg dat er 165 deze rustdag halen, want er zijn er al een hoop uit!

Daarbij heb ik trouwens het idee dat die sprinters er laatst uit zijn gehaald (te laat binnen) om Cavendish die zege`s te gunnen! Nog 2 en hij heeft er net zoveel als Merckx! Normaal krijgen ze wel clementie, zeker gezien het Fransen waren, maar nu is dit marketing technisch gezien belangrijker.

Helaas Arthur. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bingo-spelers.

Gisteren is Jonas Koch, Duitser van Intermarché Wanty Gobert niet meer van start gegaan in de Tour. Zijn nummer 213 mag weggestreept worden op je bingokaart. 

Hierbij het volledige overzicht tot nu toe op volgorde van rugnummer, niet van uitvallen (7 juli)
11.   Primoz Roglic (Jumbo-Visma)
13.   Robert Gesink (Jumbo-Visma)

66.  Marc Soler (Movistar)
83.  Arnaud Démare (Groupama-FDJ)

84. Jacopo Guarinieri (Groupama-FDJ)
85.   Ignastas Konovalovas (Groupama-FDJ)
101. Mathieu van der Poel (Alpecin-Fenix)

103. Tim Merlier (Alpecin-Fenix)
126. Nans Peters (AG2R-Citroën)
133. Antony de la Place (Arkea)
148. Jasha Sütterlin (DSM)
151. Caleb Ewan (Lotto-Soudal)
152. Jasper De Buyst (Lotto-Soudal)

161. Jack Haig (Bahrain-Victorious)
183. Stefan de Bod (Astana)

196. Nic Dlamini (Qhubeka-NextHash)
213. Jonas Koch (Intermarché-Wanty)

217. Loic Vliegen (Intermarché-Wanty)
221. Bryan Coquard (B&B)
226. Cyril Lemoine (B&B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bingo-spelers,

Het was wederom bijltjesdag in de Tour gisteren. Waar Wout van Aert en Jonas Vingegaard de Tour voor Jumbo-Visma weer wat kleur gaven, moest wegkapitein Tony Martin na een nieuwe valpartij de strijd staken.

Dat gold ook voor zeven andere renners. De uitvallers van gisteren zijn:

16. Tony Martin (Jumbo-Visma)

27. Luke Rowe (Ineos)

88. Miles Scotson (Groupama)

135. Dan McLay (Arkea)

137. Clement Russo (Arkea)

142. Tiesj Benoot (DSM)

157. Tosh van der Sande (Lotto-Soudal)

194. Victor Campenaerts (Qhubeka-NextHash)

 

Het totaal aantal renners dat de Tour inmiddels verlaten heeft staat na de etappe van gisteren op 27.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bingo-spelers,

In de etappe waarin Mark Cavendish geschiedenis schreef (en dat waarschijnlijk niet voor het laatst deze Tour deed), haalden voor een vreemde valpartij in de etappe naar Carcassonne vier renners de eindstreep niet. Dit zijn:

155. Roger Kluge (Lotto-Soudal)
174. Lucas Hamilton (Team Bike Exchange)
178. Simon Yates (Team Bike Exchange)
197. Michael Gogl (Team Qhubeka-NextHash)

Er zijn nog 151 renners in koers na etappe 13.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Arthur:

Ik heb er ook pas èèn. Uiteindelijk had ik toch verwacht dat er meer renners zouden afstappen wegens de OS!

We mogen wel blij zijn dat er iemand zijn opa en oma de groeten deed, dat heeft wel geholpen😁 

Herstel, nu heb ik er twee 🙂 Bij mijn tour pooltje zijn er al genoeg uit, ik had het liever andersom gezien🤪

Screenshot 2021-07-10 11.36.14 AM.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bingo-spelers,

We mogen weer strepen! 
Gisteren zijn nummer 131. Warren Barguil van Arkea en nummer 141. Soren Kragh Andersen van Team DSM niet meer van start gegaan. Dat betekent dat er nog 149 renners in koers zijn. Opvallend is het aantal kopmannen, de startnummers 1 van elke ploeg, dat al naar huis is. Acht renners zijn hun kopman al kwijt geraakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bingo-spelers,

We hebben na de etappe van gisteren weer twee nummers die doorgestreept mogen worden. Dit zijn de nummers 132, Nacer Bouhanni van Arkea en nummer 202, Edvald Boasson Hagen van Total Energies. Dat betekent dat er vandaag, op de tweede rustdag in deze Tour, nog 147 renners in koers zijn. 
Dat betekent dat @Dookereen free bet gewonnen heeft! 

De nieuwe vraag voor a.s. zondag in Parijs is de volgende:
Er zijn van de 184 gestarte renners nog 147 renners in de koers. 37 renners zijn dus al naar huis. Er zijn ploegen nog compleet, terwijl andere ploegen al de nodige renners zijn kwijtgeraakt. Welke ploeg gaat met de minste renners Parijs halen?
 

bewerkt door Brunsie (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...