Spring naar bijdragen

Gratis naar Las Vegas: opdracht 8 - vragen en inspiratie topic.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Die mannen van OneTime zijn me toch een partij handig, gratis acquisitie via de deelnemers van de opdr8. mega handig dit. 
Doet mij ergens denken aan een Multiplayer Prisoner’s Dilemma… (stille hint voor de deelnemers)

In ieder geval super leuk om de deelnemers te kunnen volgen via dit topic. En voor alle deelnemers Bonne Chance!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei KingAce:

Die mannen van OneTime zijn me toch een partij handig, gratis acquisitie via de deelnemers van de opdr8. mega handig dit. 
Doet mij ergens denken aan een Multiplayer Prisoner’s Dilemma… (stille hint voor de deelnemers)

In ieder geval super leuk om de deelnemers te kunnen volgen via dit topic. En voor alle deelnemers Bonne Chance!!!

Vertel eens over de multiplayer prisoners dilemma…? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ROELETTE:

Vertel eens over de multiplayer prisoners dilemma…? 

Begrijp je vraag denk ik wel, maar zoals ik al stelde doet het mij ergens denken aan het Multiplayer Prisoner’s Dilemma ofwel hetgeen dat hieruit voortvloeit/te relateren valt (Free-Riders probleem). 
Waarschijnlijk over analyseer ik de deelnemende partij en aanbiedende partij.

Maar lees maar eens na over hetgeen dat met betrekking tot dit soort situaties staat omschreven.

Zie de volgende pagina’s:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Prisoner's_dilemma

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dilemma_van_de_collectieve_actie

 

 

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei KingAce:

Begrijp je vraag denk ik wel, maar zoals ik al stelde doet het mij ergens denken aan het Multiplayer Prisoner’s Dilemma ofwel hetgeen dat hieruit voortvloeit/te relateren valt (Free-Riders probleem). 
Waarschijnlijk over analyseer ik de deelnemende partij en aanbiedende partij.

Maar lees maar is na over hetgeen dat met betrekking tot dit situaties staat omschreven.

Zie de volgende pagina’s:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Prisoner's_dilemma

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dilemma_van_de_collectieve_actie

 

 

Ah mooie idd! Even nagelezen en ik denk idd dat het collectieve belang(Onetime op de kaart zetten, waardoor ze deze reis kunnen weggeven) inderdaad het beste behaald wordt als elke individu ontzettend zijn best doet en de beste wil zijn. Daarmee kan er een prijs gewonnen worden, waardoor zij weer wat extra’s krijgen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw wat zie ik een toffe ideeën voorbij komen!

Maar ook ik sta natuurlijk voor jullie klaar!

Als er nou echt iets spectaculairs op het programma staat laat het vooral weten!!

Daar komen wij natuurlijk ook graag even een kijkje nemen met de camera in de hand!


Heb je dus echt iets waarvan je denkt, hier moet onetime bij zijn!

Mail dan vooral even:
[email protected]


Mij kun je evt ook mailen voor vragen mbt. het logo of andere grafische dingen. Wel moet de creatieve kant van jullie komen natuurlijk! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei JackPot:


Maar je komt er niet mee in de media toch?

Dat is net hoe je het ziet of hoe @TheGreatOne en de rest van onetime het ziet ik zelf werk in A'dam IJburg  heb pakeer vergunning daar en rij van a'dam naar hoorn 5x per week als zoon sticker op de auto Zou hebben trek je wel aandacht van reken maar uit hoeveel auto's er per dag rijden over A7 tussen Amsterdam en hoorn tijdens de spits tijden 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind er wel al leuke ideeën tussen zitten creatief ook je ziet de 1 die is bereid er wat voor uit te geven en de anderen probeerd het op anderen leuke manier die alleen tijd kost zo als taart maken enzo  en magneet sticker kost wel meer of het met je werk zijn maar wel leuke idee  ik zelf lokale mediain geschakeld Waar advertentie wil gaan laten plaatsen  zo heeft iedreen een idee ben benenieuwd veder 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei The-fischer:

Dat is net hoe je het ziet of hoe @TheGreatOne en de rest van onetime het ziet ik zelf werk in A'dam IJburg  heb pakeer vergunning daar en rij van a'dam naar hoorn 5x per week als zoon sticker op de auto Zou hebben trek je wel aandacht van reken maar uit hoeveel auto's er per dag rijden over A7 tussen Amsterdam en hoorn tijdens de spits tijden 

 

Het wordt wel een beetje saaaaaai als iedereen met een sticker op de auto gaat rondrijden en daarmee deze opdracht voltooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei TV78:

Het wordt wel een beetje saaaaaai als iedereen met een sticker op de auto gaat rondrijden en daarmee deze opdracht voltooit.

Werd ook creativiteit gevraagd, toch? Dus iedereen op zoek naar eigen kwaliteiten en skills 🤗 dicht bij jezelf blijven is denk ik het 

meest succesvol! Echt, je kan het 💪🏻

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei TV78:

Het wordt wel een beetje saaaaaai als iedereen met een sticker op de auto gaat rondrijden en daarmee deze opdracht voltooit.

Of iedereeeen moet t juist doen ;)) zeker regio Adam dan, dan komen er meer vragen denk ;) 

men je bereikt er heel veel mensen mee Miss niet degene die je persee wilt maar als de naam maar vaker voor komt. En denk dat elke inzet al goed is iedereen ontmoet andere mensen en iedereen probeert het op zijn/haar manier. En als je toevallig iemand tegen komt die of van Vegas wat meer wil weten of gek er van is of iemand die de roulette herkent in onetime dan heb je goede kans dat iemand even het Googled :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is net hoe je het ziet of hoe [mention=4]TheGreatOne[/mention] en de rest van onetime het ziet ik zelf werk in A'dam IJburg  heb pakeer vergunning daar en rij van a'dam naar hoorn 5x per week als zoon sticker op de auto Zou hebben trek je wel aandacht van reken maar uit hoeveel auto's er per dag rijden over A7 tussen Amsterdam en hoorn tijdens de spits tijden 
 

Ja hoeveel mensen het zien staat toch los van Onetime in de media brengen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de opdracht goed heb begrepen moet je zorgen dat je Onetime in de media brengt en moet het een media zijn met een bereik van 1.000 mensen.
Persoonlijk vind ik een sticker op een auto niet Onetime in de media brengen ook al maak je het zo wel zichtbaar voor meer dan 1000 mensen.
Maar goed thats me.
Denk dat het goed is dat hier wat meer duidelijkheid over komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei JackPot:

Als ik de opdracht goed heb begrepen moet je zorgen dat je Onetime in de media brengt en moet het een media zijn met een bereik van 1.000 mensen.
Persoonlijk vind ik een sticker op een auto niet Onetime in de media brengen ook al maak je het zo wel zichtbaar voor meer dan 1000 mensen.
Maar goed thats me.
Denk dat het goed is dat hier wat meer duidelijkheid over komt.

Met je autosticker op YouTube, Facebook, (lokale) krant bij het weeknieuws en op forums vloggen? In de media komen, is een ruim begrip.

Ben blij dat ik niet in de jury zit, wordt nog een lastig klusje 😅

Voor de jury, succes 🍀 

bewerkt door Joos-Close (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helderheid zou wel wat helpen, ik ben vandaag druk geweest met schrijven artikel voor op een website, Posts op instagram en Facebook (win actie) en wat mailen naar groepen op instagram en bij de radio. Ga er wel vanuit dat al die Posts een bereik hebben van minimaal 1000 mensen. De groepen hebben 1000+ volgers. zou zonde zijn als het dan niet goedgekeurd wordt 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Joos-Close:

Werd ook creativiteit gevraagd, toch? Dus iedereen op zoek naar eigen kwaliteiten en skills 🤗 dicht bij jezelf blijven is denk ik het 

meest succesvol! Echt, je kan het 💪🏻

Ik ben bezig met advertentie in lokalen dorps krantje/bad en buurt dorp dus jah iedreen zijn eigen ding maar wel leuk om dingen te zien hier ook al zou je niks weten komen hier genoeg ideenen voor bij  🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Craps4fun:

Helderheid zou wel wat helpen, ik ben vandaag druk geweest met schrijven artikel voor op een website, Posts op instagram en Facebook (win actie) en wat mailen naar groepen op instagram en bij de radio. Ga er wel vanuit dat al die Posts een bereik hebben van minimaal 1000 mensen. De groepen hebben 1000+ volgers. zou zonde zijn als het dan niet goedgekeurd wordt 😉

Sowieso mooi voor onetime toch? Dus denk dat geen 1 idee of uitvoering ‘jammer’ van inzet is ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar moet een deel en like actie aan voldoen? Zeg dat een gemiddelde fb gebruiker laag ingeschat 150 vrienden heeft. Van al die 150 vrienden is gemiddeld 1/3 actief, dus 50 mensen. Als ik mijn post door in ieder geval 20 mensen gedeeld en geliked wordt heb ik in theorie sowieso 1000 mensen bereikt. Natuurlijk wil ik een veel groter aantal bereiken dan die 20 delers en likers. En er zullen vast wat overlappende vrienden inzitten, maar die 20 moet sws wel haalbaar zijn. Uiteraard promoot ik mijn actie op meerdere plekken dan alleen mijn eigen pagina. Voordat ik een mooie winactie op touw zet ga ik zo de goede richting op?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei driekwart:

Waar moet een deel en like actie aan voldoen? Zeg dat een gemiddelde fb gebruiker laag ingeschat 150 vrienden heeft. Van al die 150 vrienden is gemiddeld 1/3 actief, dus 50 mensen. Als ik mijn post door in ieder geval 20 mensen gedeeld en geliked wordt heb ik in theorie sowieso 1000 mensen bereikt. Natuurlijk wil ik een veel groter aantal bereiken dan die 20 delers en likers. En er zullen vast wat overlappende vrienden inzitten, maar die 20 moet sws wel haalbaar zijn. Uiteraard promoot ik mijn actie op meerdere plekken dan alleen mijn eigen pagina. Voordat ik een mooie winactie op touw zet ga ik zo de goede richting op?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Ik merk dat aantal reacties en delen tegenvalt. En heb mijn actie gedeeld in groepen van meer dan 1000 leden 🤔. Daarnaast op mijn eigen netwerk 200+ leden. Aantal likes is nog laag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat aantal reacties en delen tegenvalt. En heb mijn actie gedeeld in groepen van meer dan 1000 leden . Daarnaast op mijn eigen netwerk 200+ leden. Aantal likes is nog laag. 

En nu? Wat ga je doen?
Net als mij? Als streaker bij de Tour de France lopen?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...