Spring naar bijdragen

Frank naar Las Vegas


TheGallant

Aanbevolen berichten

Even in het circus circus wezen kijken op weg naar de stratosphere. Geen onaardige tent, maar daar hou ik ook bij.

Daarna naar stratosphere geweest en in wat attracties geweest. Leuke ervaringen en een mooi uitzicht.

Vervolgens naar het cosmopolitan geweest en daar wat kasten zoals de wonderwoman en superman gespeeld. Verder geen resultaat. Vond de superman ontzettend gaaf. Mooi geluid,trillende stoel. Top. Uiteindelijk mn 20 dollar opgemaakt. Wel een minijackpot gescoort en de bonus op wonderwoman.

Tot slot een cashgame gestart in montecarlo en daar was ik na 2 uur spelen klaar aangezien ik verloor op de river. Tegenstander scoorde een straat. Helaas.

Vanavond maar eens naar fremont street en daar een hapje eten.

Ps. Ben er ook achter dat dit niet de laatste keer las vegas is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna iedereen komt terug als je er eenmaal 1 keer geweest bent ;-)

Ik ga er zelf voornamelijk heen om te pokeren (en veel eten en drinken), online ben ik niet goed genoeg maar in Vegas ben ik dat op de cashgames van 1-2$ wel.

Als je op Freemont gaat eten zou ik dat binions steakhouse aanbevelen

http://topofbinionssteakhouse.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond allereerst in het ceasers geweest om een automaat te spelen. Wederom zonder resultaat, wel een unieke spelbeleving in het mooie en ruim opgezetten ceasers. Daarna naar het mandalay bay geweest en begonnen met een andere automaat.

Ook hier geen resultaat, maar wel een hoop fun. Al met al 4 tientjes besteed.

Vervolgens naar de pokerroom gelopen en me daar ingekocht voor 100 dollar. Heb me ongeveer 2 uurtjes weten te vermaken waarbij opviel dat er een hoop fiches bij enkele spelers stonden. Dit weerhield me niet te spelen. Ik grapte nog met mn vriendin dat ik de speler naast me wel zou verslaan qua aantal fiches.

Hij had er een berg staan vergelijkbaar met het MGM.

Afijn..dit is me dan ook gelukt. Sloot dus af met een knappe 620 dollar winst.

 

Nu naar de grand canyon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

menoxie wrote:

flamingo is als er actie is wel aardig te beaten met de cash games, je moet wel opletten dat er geen locals zitten die samen spannen, dit komt helaas nog wel eens voor en niet alleen in flamingo

Ja, dat moet je niet hebben. Dit had ik gisteren trouwens wel in de mirage. Heb de tafel wel doorgezet, maar uiteindelijk 100 dollar verlies. Verloor een flinke hand, welke ik twijfelde om te callen. Daarna was het ook snel klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren trouwens naar de Grand Canyon geweest. Lekker met eigen vervoer. Een mooie beleving. Zeker als je bekijkt dat je er met 2.5 uur rijden bent. Dan heb ik enkel de west rim gezien, maar zeker heel mooi.

In de avond nog een potje poker gespeeld in de mirage. Jammer genoeg deze keer niet goed gespeeld, daar ik een slechte call maakte. Het wijntje smaakte wel goed daar! 100 dollar verlies.

Heb deze avond geen automaat gespeeld. Tot nu toe ook nog niet op kunnen scoren overigens. Neemt niet weg dat het super is om sommigen te spelen,met al zn effecten. Prachtig en zo jammer dat de gokhallen in NL dit niet mogen aanbieden.

Vanavond waarschijnlijk pokeren in de aria. Dan heb ik al een stuk of wat pokerrrooms gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The_Special_One wrote:

die locals spelen allemaal hetzelfde, alleen de hoge handen want ze spelen voor de uren en de freerolls ;-)

Dit mag je me uitleggen. Heeft dat te maken met de playercards?

Locals spelen vaak (bijna dagelijks) en hebben geen haast om snel te cashen. Zij zijn er om uren te maken (grinden). Bij enkele resorts heb je een zogenaamde freeroll waarbij je na een x-aantal uren spel in de pokerroom per week een cash prijs krijgt (bijv $100) en een gratis deelname aan een dagelijks pokertoernooi. Is voor locals vaak de moeite waard omdat dit echt "gratis geld" is.

Wat betreft het buffet: Wicked Spoon bij Cosmopolitan schijnt erg goed te zijn. Verder vind ik een diner buffet eigenlijk niet echt de moeite waard als je het moet betalen. Voor het geld dat je uitgeeft kun je ook in een restaurant eten en gewoon van een menu bestellen. Het eten is bij veel buffetten vaak middelmatig tot redelijk maar zelden hoogstaand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.