Spring naar bijdragen

Hakin


Aanbevolen berichten

Hallo

ik had laatst geld der op gezet op unibet met paysafe card leuk en fijn wat gewonnen account staat op mijn vaders naam, maar heb besloten om uit te cashen en me vader zei dat ik dat moest doen op mij moeders bank dus gedaan alles ingevuld. Ik kijk even wat er aan de hand is en er staat hold dus moest ik documenten sturen met de bankafschriften waarmee ik ga uitcashen de bank van me moeder dat ook weer gedaan. maar kan er problemen komen dat ik niet kan uitcashen omdat de account op mijn vaders naam staat want ik heb alle documenten wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou kunnen inderdaad, staat allemaal vermeld in de t&c op de website van de aanbieder en daarnaast kun je gemakkelijk vergelijkbare kwesties terugvinden op dit forum. Zou zelf de documenten van in dit geval je pa zsm nazenden, zodat je voldoet aan de t&c. Succes en laat even weten of je het voor elkaar hebt gekregen op welke manier dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Has

 

Je weet dat je officieel niet mag gokken op Unibet he en Unibet mag hun online gokwaar ook niet aanbieden aan Nederlandse spelers. Ergens medio volgend jaar krijgt Unibet een officiele online gok licentie en kan je legaal daar een gokje wagen. Wel zonder Paysafecard.

Ik denk dat je dossier lastig is aangezien er al meteen een 'red flag' in beeld komt bij spelers die storten met een Paysafecard. Ik zou gewoon open kaart spelen en alles opsturen wat ze willen hebben. Gaat het om een groot bedrag? Waar heb je het mee gewonnen? Succes en houdt ons op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Has welkom op het forum.

Het ziet er naar dat je (je vader) niet aan de kleine lettertjes van het casino hebt gehouden waar je je akkoord mee verklaart als je een spelers account aan maakt,
en dit levert problemen op.

Gelukkig heb je bij Unibet gespeeld, en dat is een van de beste en meest betrouwbare casino's.
Daar heb je in dit soort gevallen ook de beste kans dat je het geld waar je recht op hebt* uitbetaald krijgt.
* in gevallen mogelijk alleen de storting zonder winst

Een van de belangrijkste regels in elk online casino is dat er slechts één persoon per spelersaccount mag zijn. Dit geldt zowel voor spelen als het storten van geld.

Voor Unibet is het belangrijk om deze regel streng te handhaven vanuit hun missie om alleen verantwoord gokken aan te bieden, en vanuit de verplichtingen die hun worden opgelegd wegens de licenties die ze hebben. Voor Nederland is Unibet een van de eerdere partijen waarvan verwacht wordt dat ze een licentie gaan krijgen, al is dat pas volgend jaar. Nu is er nog geen enkel online casino gelicenseerd, en op 1 oktober 2021 worden de eerste licenties geactiveerd.

Jouw geval, vanuit de kleine lettertjes (Terms & Conditions) van het casino bekeken:
https://www.unibet.eu/general-info/terms

  • In sectie 3 staat dat er slechts één persoon per account mag zijn. Volgens jouw post is jouw vader de account houder.
  • In sectie 4.6 staat dat er alleen gestort en uitbetaald mag worden vanaf en naar een persoonlijke op account houder zijn naam staande (bank) rekening.

Het is belangrijk om Unibet van de gevraagde documenten en informatie te voorzien, dan krijgen jij en je vader een lezing over het breken van de Terms and Conditions en neemt Unibet een beslissing over de uitbetaling.
 
Voor wat betreft de afhandeling van de uitbetaling varieren de mogelijkheden van inbeslagname van het accountsaldo, via uitbetaling van alleen de stortingen op het account van je vader, tot aan uitbetaling van stortingen plus winsten. Voor wat betreft de Unibet spelers account(s) kan het zijn dat ze open mogen blijven of op slot worden gegooid. Dit is afhankelijk van de precieze omstandigheden en beoordeling van de kwestie. 

Als je met de uitkomst van Unibets beslissing niet tevreden bent, moet je volgens T&C afdeling 17.2 eerst een klacht indienen bij hun customer support.

Daarna kun je nog terecht bij een onafhankelijke derde partij (ADR)  dit is eCogra. De link naar een online klachten formulier staat onder Unibet T&C art 17.3  
Het indienen van een klacht bij eCogra is gratis en Unibet legt zich neer bij de uitspraak van de ADR.

Succes met de afhandeling van  deze kwestie!

p.s. ik hoop dat je niet als minderjarige op account van je vader gespeeld hebt ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei KingAce:

Zou kunnen inderdaad, staat allemaal vermeld in de t&c op de website van de aanbieder en daarnaast kun je gemakkelijk vergelijkbare kwesties terugvinden op dit forum. Zou zelf de documenten van in dit geval je pa zsm nazenden, zodat je voldoet aan de t&c. Succes en laat even weten of je het voor elkaar hebt gekregen op welke manier dan ook.

Heb zojuist een mail gekregen dat ik een mail moest sturen dat ik 'proof of owner of the bank that end with xxxxxxx' dit heb ik zojuist gedaan via unibet zelf en de mail voor de zekerheid wat is jullie verwachting van de uitkomst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-7-2021 om 16:00 zei Has:

Heb zojuist een mail gekregen dat ik een mail moest sturen dat ik 'proof of owner of the bank that end with xxxxxxx' dit heb ik zojuist gedaan via Unibet zelf en de mail voor de zekerheid wat is jullie verwachting van de uitkomst?

Daar valt niet veel zinnigs over te zeggen anders dan dat het bedrag in jouw geval nogal laag is vergeleken met sommige andere gevallen.

We kennen lang niet alle relevante details van jouw geval, (speelde je als minderjarige? is er winst gemaakt sinds laatste storting?) en het kan goed zijn dat je er ook niet bij gebaat bent om de details aan ons bekend te maken voordat de kwestie is opgelost.

Van de tientallen gevallen die ik voorbij heb zie komen op forums, daarbij zie je alleen de kant van de speler/klager omdat casino's om privacy redenen niet op individuele gevallen commentaar geven op forums, ken ik drie soorten uitkomsten. 

1) alles wordt geconfisqueerd (50% van gevallen) 
Degene die klaagt op een forum heeft bewust geprobeerd het casino te flessen, of heeft op een of ander shithole casino 
met een licentie uit Curacao of van de N1 groep gespeeld. Gelukkig heb jij bij Unibet gespeeld.
2) de stortingen worden terugbetaald aan de casino account houder.
Eventuele speelwinst wordt ofwel niet uitgekeerd, ofwel naar een nieuwe bankrekening van de speler die daar dan een account 
3) na controle wordt alles gewoon uitbetaald.

Veel succes met de afhandeling van deze kwestie.
Een correcte afhandeling van deze kwestie is voor een online casino erg belangrijk,
véél belangrijker dan het financiele belang á EUR 150 zou vermoeden, en kan daarom wat tijd in beslag nemen.
Hou aub rekening met een wachttijd van zeker een week na aanlevering van alle stukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.