Spring naar bijdragen

Olympisch tipster


Brunsie

Aanbevolen berichten

10 minutes ago, Rudi said:

Geen verstand van athletiek, maar ik zie veel waarde in de volgende weddenschap die nu (nog?) te halen is op Pokerstars voor de 1500 meter race.
NB er moeten eerst nog halve finales gelopen worden. Ik heb hem alvast gemaxd op the Field.

image.png.fc3b7297cd3153e0f41d18476734c518.png

image.png.5d39893a0700e313881a53c82a8366ff.png

 

Betfair koers:

image.png.e35708919da389e09783d7d1d897ce64.png

Ik had hem ook al gezien wel iets bescheidener ingezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Nederlandse waterpolodames spelen aan het eind van de ochtend hun kwartfinale tegen Hongarije. met odds van 2.05 voor een Nederlandse overwinning versus 2.19 voor een Hongaarse overwinning wordt het een spannende wedstrijd die voor een sports better grote kansen op een meer dan verdubbeling van zijn of haar inleg zorgt. Een gelijkspel komt statistisch in het waterpolo niet zo snel voor en er moet vandaag een winnaar komen aangezien het een kwartfinale wedstrijd betreft. De TOTO heeft het bij deze weddenschap nergens over een uitslag na reguliere speeltijd en biedt ook geen alternatieve wedoptie voor het aanwijzen van een land dat doorgaat in het toernooi. Een van de landen met odds van boven de 2 gaat dus winnen. Ik kies, ietwat chauvinistisch, voor Nederland. Een herhaling van 2008, toen de Nederlandse vrouwen goud pakten, is nog altijd mogelijk.  

Screenshot 2021-08-03 10.18.30.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag wederom een Hollands Glorie tip in dit Olympische topic. Ferry Weertman, regerend Olympisch kampioen op de 10 kilometer open water zwemmen, verdedigt vanavond vanaf 23.30u zijn Olympische titel. Weertman is volgens is de TOTO niet de grootste favoriet voor goud. De Nederlandse zwemmer heeft een quotering van 6.00. Voormalig Olympisch kampioen Maarten van der Weijden dicht Weertman echter goede kansen toe om zijn Olympische titel succesvol te verdedigen. 

Weertman won in 2016 Olympisch goud door na 10 kilometer zwemmen de Griek Spyridon Gianniotis in een furieuze eindsprint met 0,03 seconden versloeg. Gianniotis is er deze Spelen niet bij. De bronzen medaille winnaar van vijf jaar geleden, de Fransman Marc-Antoine Olivier, wel. Aan hem worden grotere winstkansen toegedicht dan aan Weertman. 

Vanuit Nederlands perspectief is een bet op Weertman wellicht salonfähig, vanuit sports betting perspectief zijn ook de odds voor twee zwemmers boven Weertman interessant. Wanneer je een tientje inzet op Weertman, € 13,50 op Olivier en € 14,- op topfavoriet Florian Wellbrock, maak je goede kans om met een inleg van € 37,50 minimaal € 60,- te winnen. Dat is toch een mooie gemiddelde odd van 1.6 tegen een meer dan gemiddelde winstzekerheid. 

Screenshot 2021-08-04 09.49.07.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Atheletiek vrouwen 1500 meter Kipyegon vs the field heb ik voor het grootste deel gehedged á 1.55 Kipyegon (ik had 2.88 the Field) 

De halve finales zijn tegen het middaguur, de 2 favorieten lopen in verschillende races.

Behoudens uitschakeling of valpartijen van Kipyegon of Hassan verwacht ik voor geen van beiden een verbetering in odds voor de finale
omdat de odds voor de rest al zo laag waren en er nu al heel weinig marge op zit voor de bookies met 1.55 Kipyegon 2.75 Hassan, wel een verslechtering in odds Kipyegon als die haar semifinale gemakkelijk wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geĂŻntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.