Spring naar bijdragen

DRD resultaten PHG


dobbelsteen

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei dobbelsteen:

Misschien heb ik iets gemist,maar ik begrijp helemaal niets van de plaatjes en de tabel.

heb een fout gemaakt:
plaatsjes uit het filmpje door mij voorspelt, zijn gebaseerd op 4 nummers met 2 buren.

ipv 2 buren ga ik kijken naar 4 nummers met 3 buren , de totale inzet per beurt is dan 4X7=28 stuks.
bij winst verlies ik 27 stuks, 1 stukje is van mij zelf en krijg ik terug 27+8 geeft een winst van 8 stuks
met uitzondering van de 15e draai daar zou dan staan, 15 met 3 buren en 24 met 3 buren.
het rondje om het getal geeft de uitkomst, in dit geval nummer 1 en geeft een winst van 22 stuks
De plaatjes met rode omranding zijn foute voorspellingen
De plaatjes met groene rand zijn goed en met dubbele groene rand geeft een dubbele uitbetaling.
Voorbeeld: draai vier= 1 met 3 buren is goed en 24 met 3 buren is goed.

De winst is 74 stuks in plaat van 60 stuks.
maar bij draai 11 sta ik al weer op nul, de winst komt uit de laatste 5 draaien
 

16xspins.thumb.jpg.b3ec63a1e3df8f1fc9ea554e59781b9b.jpg

3 uur geleden zei dobbelsteen:

Er ontbreekt nog eenstrategie

Die is er wel degelijk,  afhankelijk van wat voor een roulette wiel voorbeeld : Als het 1e snijpunt uit de telling 35 is

en het 2e snijpunt is 13 ,waar beland de bal bij de 35 of 13 ,gaat hij springen of word hij geblokt. van 35 naar 13 is meer dan de halve cilinder liggen deze twee getallen in een kruis of in een ixs(x) daarvoor heb je de overkant nodig=35-8 en 13-29 enz enz zo kan je tot 1 uitkomst ook komen

word het eerste getal ingehaald door de kogel in de tweede telling enz =observeren

22 uur geleden zei dobbelsteen:

omdat jijj niet weet waarom ik vaak op 5 simpels inzet

Denk om een dubbele kans te creeren om dat je op 2 units speelt ???????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, spelen op de simpels is een onderdeel van het dobbelstenespel . Een blok van 6 getallen virmen een kantje van een dobbelsteen. de zero heeft zeer weing invloed en abstraheer ik bij de uitleg. De statistisch kans van een kantje is 1/6. De statistische kans voor een herhaling van 2 is 1/6x1/6 of 1/36 . Dit is ongeveer gelijk aan een kans van een getal. Ik durf dan  de niet gevallen kantjes  te spelen . Dat zijn dan 5  simples. In het geval van het plaatje is het blok zelfs driemaal gevallen.

Mijn maximum aantal hits achter elkaar is 32. In die speelde ik met fiches van 10 euro. 

Er zijn vele varaties mogelijk en die houd ik allemaal in de gaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn speurtocht op de site kwam ik ook het Onetime roulette speluitleg videotje tegen. In de video wordt slechts uitgelegd waarop je kan inzetten met de bijbehorende uitbetalingen. Voor een onervaren beginneling een goede video. Wil je echt iets meer leren van de roulette dan heeft deze video echt een vervolg nodig. De bijzonderheden van de roulette cilinder en de tafelindeling kwamen niet ter sprake. De getoonde inzetten waren slechts gokinzetten. Inzetschema`s zijn niet genoemd . Wel werd Het Martingale schema behandeld. Het werd zelfs winnend genoemd. Op alle roulette sites wordt Martingale sterk afgeraden. Ik word op de site afgebrand omdat ik de negatieve progressie bij mijn systemen veel gebruik.

Commentaar en voorlichting is niet altijd consistent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei dobbelsteen:

Op mijn speurtocht op de site kwam ik ook het Onetime roulette speluitleg videotje tegen. In de video wordt slechts uitgelegd waarop je kan inzetten met de bijbehorende uitbetalingen. Voor een onervaren beginneling een goede video. Wil je echt iets meer leren van de roulette dan heeft deze video echt een vervolg nodig. De bijzonderheden van de roulette cilinder en de tafelindeling kwamen niet ter sprake. De getoonde inzetten waren slechts gokinzetten. Inzetschema`s zijn niet genoemd . Wel werd Het Martingale schema behandeld. Het werd zelfs winnend genoemd. Op alle roulette sites wordt Martingale sterk afgeraden. Ik word op de site afgebrand omdat ik de negatieve progressie bij mijn systemen veel gebruik.

Commentaar en voorlichting is niet altijd consistent.

 

 

Op ons Youtube kanaal staat veel over roulette en wordt veel behandeld en zullen we mee door gaan de aankomende jaren. Dank voor je feedback gaan we wat meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.