Spring naar bijdragen

De lekkerste hamburger in Las Vegas


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Waar in Vegas eet jij het liefst je hamburger? Dit was een bericht op mijn Facebook pagina Holsteins (Cosmopolitan): Prijzen 15-32$

Michael Mina's PUB 1842 (MGM Grand): Prijzen 17-19$

Lekkerste hamburger volgens Ben van de Las Vegas Sun:

1) The Frenchie,” DB Brasserie, the Venetian => 19$

2) Drive-Thru Burger,” B&B Ristorante, the Venetian => 9$

3) Buta Burger,” Fukuburger, Hawaiian Marketplace

4) Butter Burger,” Carson Kitchen, downtown => 14$

5) Peanut Butter Crunch,” Pub 1842, MGM Grand => 17$

Prijzen zijn richtprijzen want bij een flink aantal restaurants moet je extra betalen voor bijv. friet. BTW en tip-geld zit er niet bij.

En wat vinden onze OneTimers ervan. Kom er maar in met jullie commentaar, suggesties, aanbevelingen, foto's :-bd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Voor een snelle burger: In N Out Burger. Voor een heerlijke burger met perfecte people watching ga ik altijf naar Stripburger in de Fashion Show Mall tegenover Wynn. Super burgers, shakes en de fried pickles met ranch dressing zijn onweerstaanbaar. Fukuburger ga ik binnenkort uitproberen en hopelijk ook Holsteins in de Cosmopolitan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het Excalibur zit een steakhouse waar ze mijns inziens de beste burger serveren: Black Angus burger met optioneel krabsalade met gebakken gamba's er bovenop, daarbij vers gesneden friet . Voor mij niet op te krijgen.

Was op zoek naar plaatje, die lijkt van vegashighroller te zijn :)

img_0841-e1423943199822.jpg?w=346&h=260&

Klopt, dit was inderdaad een goede burger bij "The Steakhouse at Camelot". The Burger Joint bij het Flamingo vonden wij ook goed (maar die is er niet meer). In-n-Out vonden wij erg goed en Stripburger ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...