Spring naar bijdragen

OneTime Sports Betting Quiz


Brunsie

Aanbevolen berichten

Heb jij echt verstand van sport en zit je met je betjes vaker goed dan niet? Dan hebben we een leuke challenge voor je. 
We gaan namelijk..... quizzen!

Op zaterdagavond 21 augustus presenteren we vanuit de OneTime Studio de eerste OneTime Sports Betting Quiz! Wat dat is lees je hier. 
Vragen? Tag me in dit draadje of stuur een mail naar [email protected]

Aanmelden kan ook via [email protected]

Hopelijk tot zaterdag de 21ste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Brunsie:

Heb jij echt verstand van sport en zit je met je betjes vaker goed dan niet? Dan hebben we een leuke challenge voor je. 
We gaan namelijk..... quizzen!

Op zaterdagavond 21 augustus presenteren we vanuit de OneTime Studio de eerste OneTime Sports Betting Quiz! Wat dat is lees je hier. 
Vragen? Tag me in dit draadje of stuur een mail naar [email protected]

Aanmelden kan ook via [email protected]

Hopelijk tot zaterdag de 21ste!

De eerste 10 aanmelders die ook daadwerkelijk meedoen krijgen van mij een persoonlijk ingestraald kraslot toegestuurd 🙂 En ingestraalde loten doen het altijd goed, wat zeg ik, nooit meer werken 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei TheGallant:

Met slechts 4 deelnemers is een gratis reis naar Macau misschien iets teveel van het goede

Denk zelf dat niet alle OT leden even veel vertrouwen hebben in de ingestraalde eindprijs van de krasloten na het zien van de video: 1000 krasloten open krassen…

Weekendje CenterParcs Zandvoort zou nog kunnen, maar Macau😂😋🤭

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.