Spring naar bijdragen

Eredivisie spel (20 deelnemers incl appgroep), iedereen is welkom, inleg 25 euro


Dopey

Aanbevolen berichten

Beste Onetimers/voetbal liefhebbers,

Aanstaande vrijdag start de Eredivisie voetbal. Ik heb op Coach van het jaar een subleague aangemaakt. Deze is open voor iedereen die mee wilt doen, dus ook voor jullie. Voor diegene die het spel niet kennen. Je maakt een team klaar met een fictief budget van 32 miljoen, daar kies je max 1 speler per team 11 basis + 4 reserve spelers. Zij zullen dus elk weekend punten voor je scoren dmv doelpunten,assist, winnen of de doelman/verdedigers die de 0 houden.

Wij organiseren dit voor de eerste keer en tot dusver hebben we 18 deelnemers, en ik verwacht er nog wel wat bij last minute. Tevens hebben we ook een gezellige groepsapp waar de meeste deelnemers ook in zitten.

Inleg is 25 euro en word onder de top 2 verdeeld (70/30) afhankelijk van het aantal deelnemers.

Mocht je interesse hebben, laat even een berichtje achter of stuur mij een PM.
Ben je al bekend met het spel en heb je al een team klaar staan, meld je aan via onderstaande linkje:

https://www.coachvanhetjaar.nl/join/32219/ff318a

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Dopey changed the title to Eredivisie spel (20 deelnemers incl appgroep), iedereen is welkom, inleg 25 euro

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.