Spring naar bijdragen

PI versus OT - Poker dag op zaterdag 18 december in Zuidlaren.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Remco86:

Top idee! Wie zitten er allemaal in Team PI?

11 man op de reserve lijst (probleem is dat we niet meer dan 50 man in het gebouw mogen hebben) heeft iets te maken met de gemeente. En heb er al 5 afgevoerd van Onetime zodat we 25 Pi'ers hebben, fuck de gokkers 🙂

 

Oh man zoveel toppers,  o.a. Sijbrand en Mariken. Uiteraard Johan Rensink en Dr. Flugel en Arend. @DennMann Berbera, Abel (ja echt waar), Blackduck, Springvloed, Nemrah, @SmartAce @Chuckmeister MMM, @LangeRuudDansgek, @Sinister6 @DeBaron en potverdorie @Pierke en Scorpy!

 

Special guests misschien wel @rolfslotboom en @HansytheKing

 

Het hele Onetime Pokerteam komt om te proberen die oudjes te verslaan. Net zoals @driekwart en @The-fischer 

 

We hebben dealers, entertainment, chips en worst en ik een prachtige dame achter de bar en....episch!!!! 🙂

 

Ik voel al een deel 2 aankomen, de revanche 🙂

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei TheGreatOne:

11 man op de reserve lijst (probleem is dat we niet meer dan 50 man in het gebouw mogen hebben) heeft iets te maken met de gemeente. En heb er al 5 afgevoerd van Onetime zodat we 25 Pi'ers hebben, fuck de gokkers 🙂

 

Oh man zoveel toppers,  o.a. Sijbrand en Mariken. Uiteraard Johan Rensink en Dr. Flugel en Arend. @DennMann Berbera, Abel (ja echt waar), Blackduck, Springvloed, Nemrah, @SmartAce @Chuckmeister MMM, @LangeRuudDansgek, @Sinister6 @DeBaron en potverdorie @Pierke en Scorpy!

 

Special guests misschien wel @rolfslotboom en @HansytheKing

 

Het hele Onetime Pokerteam komt om te proberen die oudjes te verslaan. Net zoals @driekwart en @The-fischer 

 

We hebben dealers, entertainment, chips en worst en ik een prachtige dame achter de bar en....episch!!!! 🙂

 

Ik voel al een deel 2 aankomen, de revanche 🙂

Oef, ik zie mijn naam er niet bij als special guest. Kijk er naar uit in ieder geval!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.