Spring naar bijdragen

Ontbijten in Las Vegas - alternatieven


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Waar ontbijten jullie in Las Vegas (Strip. Downtown). Je hebt er heel veel ontbijtbuffetten maar daar wil ik niet te vaak gebruik van maken. De vorige keer een paar keer een ontbijtbuffet gedaan maar moest toen best wel lang wachten. Daarnaast betaal je relatief veel voor hetgeen je eet. Ik weet niet of dit ook geldt voor Downtown Las Vegas.

Ik ben van plan om ontbijtkoek mee te nemen naar de VS. (Voedsel dat men kan meenemen naar de V.S). Volgens mij kun je ontbijtkoek niet kopen in de VS. Wellicht zijn er andere alternatieven voor ontbijtkoek. Ik ga sowieso nog inkopen doen in een supermarkt.

Dus kom maar op met de ontbijttips voor Las Vegas :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...
Gast [Verwijderde Gebruiker]

- Starbucks koffie + klein broodje óf

- broodje Subway/Earl of Sandwich (stuk goedkoper in PH dan in Caesars overigens) óf

- ontbijtje via Walgreens/ABC Store/CVS (bewaren in koelkastje/minibar op kamer indien mogelijk) óf

- laat ontbijtbuffet ergens (als brunch) wanneer het een stuk rustiger is. óf

- ergens gewoon in een restaurant uitgebreid ontbijten/lunchen (bijvoorbeeld bij Mon Ami Gabi, Paris).óf

- wat repen vanuit Nederland meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ontbeet altijd in tropical breeze in flamingo, deze is helaas februari dit jaar gesloten, ben naar vegelijkbaar op zoek geweest laatste bezoek vlakbij maar kon niet veel soeps vinden, dus maar elke morgen bij het buffet gegeten, qua prijs maakte dat elkaar niet veel, maar aan een counter ontbijten met bediening geef ik toch de voorkeur aan....dus weet je een goed alternatief, hoor ik het graag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...