Spring naar bijdragen

Blackjack basic strategy vraag


Pierke

Aanbevolen berichten

Ik speel de laatste weken af een toe een blackjack bonusje op PlayOJO (€15 na 100 handjes, minbet €5).

Dit is op hun eigen tafel, aangeboden door Evolution. Ik ga dan altijd even naar wizard of odds voor een basic strategy tabelletje. Dan moet je wat regels selecteren voor de juiste tabel. 

Nou wordt bij een Aas als eerste kaart voor de bank altijd gevraagd om te verzekeren, en bij een 10 niet, kun je dan bij de optie Dealer Peek altijd gewoon 'no peak selecteren?' En ik neem aan dat verzekeren niet helemaal hetzelfde is als surrender? Nou is standaard strategie volgens mij nooit verzekeren en surrender gebruiken. 

Nou zie ik de tabel niet drastisch veranderen dus zal het volgens mij wel meevallen met RTP dat je er naast zit. Of zijn er ergens nog betere overzichten te vinden?

 

image.png.d40c0e8ded64327faef47e03584ba030.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Pierke:

Nou wordt bij een Aas als eerste kaart voor de bank altijd gevraagd om te verzekeren, en bij een 10 niet, kun je dan bij de optie Dealer Peek altijd gewoon 'no peak selecteren?'

Als je het helemaal goed wilt doen, moet je wanneer de dealer een 10 heeft de tabel met no peak gebruiken en wanneer de dealer een aas heeft de tabel met Dealer peaks for blackjack gebruiken. Gebruik je de no peak tabel, dan is het enige verschil dat je nu 88 en AA tegen een A wel splitst.

10 uur geleden zei Pierke:

Nou zie ik de tabel niet drastisch veranderen dus zal het volgens mij wel meevallen met RTP dat je er naast zit. Of zijn er ergens nog betere overzichten te vinden?

Een geheel correcte strategie voor spelen bij Evolution vind je in ons boek.

10 uur geleden zei Pierke:

En ik neem aan dat verzekeren niet helemaal hetzelfde is als surrender? Nou is standaard strategie volgens mij nooit verzekeren en surrender gebruiken.

Surrender is iets volledig anders dan verzekeren. Wat precies, dat leggen we binnenkort in de blackjack twitch uitzending helemaal uit. Bij Evolution is die optie er niet, dus je hoeft je er verder ook geen zorgen over te maken. Verzekeren doe je volgens de basis strategie inderdaad nooit, surrender zou je in slechts een paar gevallen willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...