Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Zijn er op onetime.nl mensen die wel eens wedden op draf wedstrijden? Ikzelf doe zo nu en dan een gokje via Runnerz. Ik ben hiermee in aanraking gekomen door familie in Zweden, echte drafsportliefhebbers. Daar een aantal keer mee geweest naar de baan, en tot op heden nooit zonder geld thuis gekomen; noem het beginnersgeluk. Heb er niet extreem veel verstand van, maar ben me er wel steeds meer in aan het verdiepen. Wellicht aardig om wat kennis en resultaten te delen?

EDIT ONETIME: Zie ook de review van Runnerz door @thegreatone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het mooi om te zien.

Ook prachtig het commentaar hierbij.

https://youtu.be/xLGZbeC1kzc

Wat jij laat zien is de rensport, ik ben meer van de drafsport; dus de V75, V65, etc. Vanwege de fam. in Zweden die zelf wekelijks gokken en vaak langs de baan zitten leuk om te volgen.

Met hemelvaart overigens het NK Kortebaan praktisch in m'n achtertuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, bij de rensport gaat het er harder aan toe.

The fastest thoroughbreds average nearly 40mph! And an average thoroughbred runs about 36 mph.

The world record for a Thoroughbred racehorse's average speed over a mile is 43 miles per hour...but their spurts of speed can be slightly faster. Converted to kilometers per hour that equals 69.2km/h.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Had mij maar gevraagd ik had gisteren wel een paar vaste winnaars die ook echt wonnen.

En een paar leuke koppels ( die ik ook gespeeld had)

Ik volg de Zweedse drafsport op de voet.

A..s. zaterdag is de Jackpot nog niet zo hoog, dus even hopen dat die flink omhoog gaat deze week, er is zaterdag wel een mooi programma met top paarden aan de start.

Voor liefhebbers zoals ikzelf wordt dat weer genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende keer zal ik hier m'n bets wel even plaatsen. Soms als ik weinig tijd heb doe ik ook gewoon simpel de Harry Boy!

Dit was in Solänget, tegen Örnskoldsvik aan. Familie daar is er (ook) helemaal gek van. Een er van heeft ook een aantal aandelen in paarden gekocht afgelopen jaar. Nu hopen dat het goede dravers worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.