Spring naar bijdragen

Remco's road to Unibet Open


Remco86

Aanbevolen berichten

Hallo Onetimers,

Zoals wellicht sommigen van jullie hebben gelezen in het topic van @Bonsjans zijn avontuur in Cannes, heb ik mij gekwalificeerd voor een qualifier voor de Unibet Open in Antwerpen. Via verschillende toernooien heb ik dit voor elkaar gebokst. Ik ben begonnen met een qualifier van € 3,- om daarmee een ticket van € 10,- te bemachtigen. Dit ticket heb ik om weten te zitten door middel van een andere satelite naar € 50,-. Eergister heb ik met dat laatste ticket een satelite gespeeld voor een ticket van € 250,- waarmee de 'wekelijkse finale' gespeeld kan worden. In deze wekelijkse finale kan een pakket voor de Unibet open in Antwerpen gewonnen worden.

Het pakket bestaat uit het spelen van het Main Event en een aantal hotelovernachtingen e.d. Waarschijnlijk ga ik komende zondag de wekelijkse finale spelen. Afgelopen week speelden hierin 62 deelnemers en waren er 6 pakketten te winnen. Buiten deze pakketten waren er opnieuw een aantal € 250,- tickets te winnen. Met andere woorden, er ligt een hoop value. Ik hou jullie tijdens de weekly final op de hoogte van de voortgang via dit topic.

Zou dit al het begin van een mooi jongensboek kunnen zijn? Gezien het niveau van de reeds gespeelde satelites kan het bijna niet meer misgaan.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Afgelopen week speelden hierin 62 deelnemers en waren er 6 pakketten te winnen. Buiten deze pakketten waren er opnieuw een aantal € 250,- tickets te winnen.

Zaeker niet slecht dit! Ik denk dat dit je wel moet gaan lukken :D . succes man en hou ons op de hoogte!

Thanks, ga ik doen!

Gaaf, kan ik mij al inkopen Remco. Mooi avontuur.

Haha, als ik mij kwalificeer zal ik niet schromen om wat procenten te verkopen. Ben dol op Belgisch speciaalbier, en die moeten tenslotte ook betaald worden... Ik zet je alvast op de lijst!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om te lezen Remco! Wat is je pokernaam bij Unibet, wellicht dat ik zondag even online meekijk.

Zelf heb ik een vriend van mij op de Unibet Open geattendeerd. Hij is de betere pokeraar van ons tweeën en ik dok dan vervolgens mee aan zijn kwalificatietoernooi in de hoop dat hij zich gaat kwalificeren. Kunnen we mooi naar Antwerpen haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik me ook inkopen voor €250?

Wat is de prijs?

Ja, je kan je ook rechtstreeks inkopen in de wekelijkse finales voor € 250,-. Je wint dus een package voor de Unibet Open Antwerpen. Volgens mij ligt de eerste prijs op de UO's meestal rond de € 50/60k.

Thanks mannen! Als ik geen kater heb zondag, speel ik 'm deze week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.