Spring naar bijdragen

Account verwijderd geld verdwenen


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei TheGreatOne:

Dank voor de verheldering. Heb je je klacht ingediend via dit formulier bij de MGA/ https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/

 

Mijn ervaringen zijn behoorlijk positief hierin als de klacht gegrond is dan wordt die ook toegewezen. Er zijn gewoon klachten procedures die ze moeten doen en lijkt me op zijn minst dat ze kunnen communiceren waarom ze een account sluiten. Sluiten kan wel maar uitbetalen zijn ze verplicht!

Omdat het om zoveel geld gaat zou ik er meteen een advocaat op zetten die de boel full force gaat openbreken en media opzoeken, we hebben het hier over een bedrag waar Congo zijn hele staatsschuld mee kan aflossen 🙂

Heb zojuist antwoord van MGA dat ik eCOGRA moet contacten. Heb dit zojuist gedaan en krijg binnen 7 dagen antwoord. MGA zei in het verleden iets heel anders en nu verwijzen ze me door naar eCOGRA. Apart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei LuckyV:

Heb zojuist antwoord van MGA dat ik eCOGRA moet contacten. Heb dit zojuist gedaan en krijg binnen 7 dagen antwoord. MGA zei in het verleden iets heel anders en nu verwijzen ze me door naar eCOGRA. Apart.

Stel, dat alles wat je hier neergezet hebt 100% de waarheid is (kan ik natuurlijk niet inschatten achter mijn PC) dan zal dit bizar zijn en de media hier boven op springen en kunnen ze aankomende vergunning in Nederland op hun buik schrijven, en die is meer waard dat die 10M voor hun! Zie je de koppen al voor je op de Telegraaf. Speler wint 10M en krijgt niet uitbetaald bij een illegaal online casino die wel voor een vergunning gaat om te opereren in een legale Nederlandse markt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 9/8/2021 at 10:33 AM, LuckyV said:

Beste

Inmiddels ben ik hier na 2 jaar nog steeds mee bezig. Heb op 21-01-2019 een mega bedrag gewonnen van 9,983,987. Ben daarna verder gaan spelen op infinity blackjack en normale blackjack. Heb m’n screen record aangedaan, doe ik altijd bij tafelspellen. Ik wil mijn inleg plaatsen en er staat bets rejected. Ik heb live support gecontact, maken een ticket aan en het zou wordem opgelost. Vervolgens word ik uit mijn account gegooit is mijn account permanent gesloten. Ik contact opnemen, reden: management decesion. Dit is ABSURD. Heb hiervan aangifte gedaan bij de politie maar die doen niks. 
 

ik weet niet meer wat ik kan doen. Hoe kan mijn geld worden verwijderd uit mijn account, account permanent worden gesloten en niks hebben gedaan dat tegen de regels is. Ik heb hier alles een scherm opname van destijds op mijn iphone XR.

Dus je hebt alleen screen recording van de inzetten na je grote winst, maar niet hoe je die grote winst hebt behaald? Dat is namelijk volgens mij waar het om draait. Je hebt dit geld volgens Betsson op een verkeerde manier gewonnen? Je redenering hoe je precies dat bedrag van 9.983.987 hebt gewonnen is nu nog een raadsel, en eigenlijk onmogelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei JackPot:

Dus je hebt alleen screen recording van de inzetten na je grote winst, maar niet hoe je die grote winst hebt behaald? Dat is namelijk volgens mij waar het om draait. Je hebt dit geld volgens Betsson op een verkeerde manier gewonnen? Je redenering hoe je precies dat bedrag van 9.983.987 hebt gewonnen is nu nog een raadsel, en eigenlijk onmogelijk. 

Geen idee waar jij het over heb? Betsson? En volgensmij blijft het gokken. Zo grappig dat wanneer je een groot geld bedrag heb het opeens onmogelijk is. Terwijl je op de video mijn balance ziet, mijn inzetten, dat ik chat met de medewerkers.

 

ten tweede: hoe kun je geld winnen op een verkeerde manier? Stel dat zou zo zijn zou ik graag een uitleg van hun willen en niet klakkeloos mijn account dicht gooien zonder enige reden

bewerkt door LuckyV (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei LuckyV:

Geen idee waar jij het over heb? Betsson? En volgensmij blijft het gokken. Zo grappig dat wanneer je een groot geld bedrag heb het opeens onmogelijk is. Terwijl je op de video mijn balance ziet, mijn inzetten, dat ik chat met de medewerkers.

 

ten tweede: hoe kun je geld winnen op een verkeerde manier? Stel dat zou zo zijn zou ik graag een uitleg van hun willen en niet klakkeloos mijn account dicht gooien zonder enige reden

Betsson is de eigenaar van Krooncasino.
Krooncasino is overgegaan naar casinowinner ivm de aankomende regulatie.

Geld winnen op een verkeerde manier:

Een bonus krijgen en ver over de toegestane inzet inzetten.
Met een bonus rood/zwart spelen op roulette.

Een tweede of derde account.

Een account geopend na self exclusion.

Verkeerde persoonsgegevens ingevuld hebben.

 

Allemaal manieren om op een verkeerde manier geld te winnen. 

 

Krooncasino (Betsson) is een grote provider. En alhoewel 10 miljoen een groot bedrag is zullen ze dit niet zomaar zonder reden niet uibetalen. Juist omdat de media hier bovenop kan springen.

Ik weet overigens niet of wat @TheGreatOne zegt helemaal waar is van de vergunning. Kan me niet voorstellen dat de KSA dat soort dingen bekijkt.

De MGA zal over het algemeen wel actie moeten ondernemen. Ik snap niet helemaal waarom de ecogra er bij gehaald worden. Die zijn er meer voor het checken van de juiste RTP etc.

Anyways keep us up to date een intressante zaak om te volgen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-9-2021 om 14:41 zei LuckyV:

Kan jij helpen of ben jij gewoon een benieuwde gokker die af en toe hier en daar wat speelt? Ten tweede, je kan heel goed heel veel geld winnen op slots. Er bestaan 10/20.000 euro feature buys. Daarin kun je tonnen winnen in 1 bonus spin. Schermopnames deel ik niet openbaar en deel ik alleen met iemand die kan helpen. Nogmaals als je denkt dat ik voor me lol 2 jaar bezig ben met deze zaak maar geen bewijzen heb gaat er iets goeds mis bij je…

Je hebt wel een aardig grote bek voor iemand die hulp nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei LuukFOD:

Betsson is de eigenaar van Krooncasino.
Krooncasino is overgegaan naar casinowinner ivm de aankomende regulatie.

Geld winnen op een verkeerde manier:

Een bonus krijgen en ver over de toegestane inzet inzetten.
Met een bonus rood/zwart spelen op roulette.

Een tweede of derde account.

Een account geopend na self exclusion.

Verkeerde persoonsgegevens ingevuld hebben.

 

Allemaal manieren om op een verkeerde manier geld te winnen. 

 

Krooncasino (Betsson) is een grote provider. En alhoewel 10 miljoen een groot bedrag is zullen ze dit niet zomaar zonder reden niet uibetalen. Juist omdat de media hier bovenop kan springen.

Ik weet overigens niet of wat @TheGreatOne zegt helemaal waar is van de vergunning. Kan me niet voorstellen dat de KSA dat soort dingen bekijkt.

De MGA zal over het algemeen wel actie moeten ondernemen. Ik snap niet helemaal waarom de ecogra er bij gehaald worden. Die zijn er meer voor het checken van de juiste RTP etc.

Anyways keep us up to date een intressante zaak om te volgen.

 

MGA verwijst mij door naar eCOGRA. De punten die je benoemde zijn niet van toepassing. Heb eerder uitbetaald, mijn correcte gegevens zijn ingevuld op de site en helemaal geverifieerd. 
 

En kijk mocht ik iets fout hebben gedaan, wat ik zelf niet door heb gehad. Wil ik dat graag weten met een uitleg en niet eerst 3 maanden mijn account bevriezen wanneer ik wil uitbetalen en vervolgens mijn account permanent sluiten zonder geldige reden.

 

ik hou het up to date wat ecogra zegt. gaat nog wel ff duren moet de bewijzen nog opsturen etc nadat mijn zaak is geaccepteerd door hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik gok dat het volgende gebeurd is. Speler was geen High roller en lekker op wat slots aan het spelen, tot hij op de een of andere manier op een slot is terecht gekomen die hem ten onrechte een absurd hoog bedrag heeft uitbetaald. Een softwarefout, een glitch, noem het maar. Het komt heel zelden voor, maar het gebeurt.  Omdat hij wist dat dit misschien niet helemaal de normale gang van zaken is, is hij snel wat tafelspellen gaan spelen. Kroon had ondertussen door dat er iets helemaal verkeerd is gegaan en blokkeert zijn account om te kijken wat er mis is. Speler doet alsof hij gek is en eist zijn geld. Kroon sluit het account. 

10  miljoen winnen in een online casino kan alleen als je godsgruwelijk veel inzet. Was de speler al een high roller, dan had Kroon hem never nooit niet de wacht aangezet. Dan hadden ze hem nog meer in de watten gelegd. Zeker een giga bedrijf als Betsson, met een uitstekende reputatie en een hele grote reserve.

Het verklaart ook waarom topicstarter zo vaag doet over de spellen en de inzetten en zo vijandig en agressief doet zodra wij om meer details vragen. Een filmpje van het saldo zegt niets, ik wil weten hoe die 10 miljoen tot stand is gekomen. Welke spellen, welke inzetten, hoe lang heeft het geduurd? Was je een dag aan het spelen, een week, een maand?

  • Like 3
  • Thanks 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als speler ooit op een saldo van bijna EUR 10 miljoen is gekomen, moet dat geglitched zijn.

Met het winnen van de Jackpot op Joker Millions had hij hooguit EUR 3 miljoen gewonnen maar hier was geen sprake van, 
met gewone wins kom je -nooit- op 10 miljoen op Joker Millions.   
Met een glitch geldt 'malfunction voids all pays' zie screenshot hoek rechtsonder.

image.thumb.png.f892d86d8de0d95b89b2001495d02000.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wolfie:

ik gok dat het volgende gebeurd is. Speler was geen High roller en lekker op wat slots aan het spelen, tot hij op de een of andere manier op een slot is terecht gekomen die hem ten onrechte een absurd hoog bedrag heeft uitbetaald. Een softwarefout, een glitch, noem het maar. Het komt heel zelden voor, maar het gebeurt.  Omdat hij wist dat dit misschien niet helemaal de normale gang van zaken is, is hij snel wat tafelspellen gaan spelen. Kroon had ondertussen door dat er iets helemaal verkeerd is gegaan en blokkeert zijn account om te kijken wat er mis is. Speler doet alsof hij gek is en eist zijn geld. Kroon sluit het account. 

10  miljoen winnen in een online casino kan alleen als je godsgruwelijk veel inzet. Was de speler al een high roller, dan had Kroon hem never nooit niet de wacht aangezet. Dan hadden ze hem nog meer in de watten gelegd. Zeker een giga bedrijf als Betsson, met een uitstekende reputatie en een hele grote reserve.

Het verklaart ook waarom topicstarter zo vaag doet over de spellen en de inzetten en zo vijandig en agressief doet zodra wij om meer details vragen. Een filmpje van het saldo zegt niets, ik wil weten hoe die 10 miljoen tot stand is gekomen. Welke spellen, welke inzetten, hoe lang heeft het geduurd? Was je een dag aan het spelen, een week, een maand?

Wat 😂 Sinds wanneer bestaat er geglitched geld. Ten tweede dat geld zou je dan niet kunnen inzetten. 
ten derde: waarom word mijn account permanent gesloten als het een glitch is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wolfie:

En weer geef je geen antwoord op de vraag  Als ik zie grof je hier soms reageert kan ik mij wel voorstellen hoe je met een helpdesk omgaat. Voor mij is het duidelijk.Natuurlijk kan een slot glitchen  Waarom denk je dat er altijd iets staat van "Malfunction voids all pays" ? Of is dat alleen maar voor de sier?

Ja en dan glitched het? Dat is geglitched geld, iets wat je niet kunt inzetten. In bijvoorbeeld een tafelspel. En nog geen reden om een account 3 maanden te vriezen en daarna permanent te sluiten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minutes ago, LuckyV said:

Wat 😂 Sinds wanneer bestaat er geglitched geld. Ten tweede dat geld zou je dan niet kunnen inzetten. 
ten derde: waarom word mijn account permanent gesloten als het een glitch is?

Ten tweede:
Als er niet geglitched was, had je niet kunnen gaan blackjacken of andere spellen spelen, omdat je accountsaldo vóór elke inzet gecheckd en getoond wordt op je scherm.
Dat er bepaalde inzetten bij blackjack niet geaccepteerd zijn, zegt niet zo veel.
Komt regelmatig voor bij live casino games, dat een inzet niet niet geaccepteerd wordt.

Ten derde: als ik er naar mag raden ben je niet altijd beleefd gebleven in je communicatie met het casino. 

p.s. ik ben degene die de mods heeft gevraagd je naam uit het screenshot eerder in dit topic te verwijderen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees zojuist dit topic terug (vanaf de eerste post).

Waarom deel je niet de relevante informatie (welke spellen gespeeld, welke inzetten, tijdsduur etc.) zodat duidelijk is hoe dit bedrag tot stand gekomen is? @LuckyV

Je ´dropt´ ineens uit het niets een bericht en vooral een enorm bedrag (bijna 10 miljoen euro blijkbaar) zonder ook maar enige onderbouwing, duiding en bewijslast te delen. Als je serieus hulp en advies zoekt is het toch niet gek dat anderen hierom vragen? Op deze manier blijft vrijwel alles onduidelijk en ontstaan er twijfels en zelfs achterdocht. 

Mijn vraag is dan ook welk doel je voor ogen hebt met het starten van dit topic @LuckyV

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rispetto:

Ik lees zojuist dit topic terug (vanaf de eerste post).

Waarom deel je niet de relevante informatie (welke spellen gespeeld, welke inzetten, tijdsduur etc.) zodat duidelijk is hoe dit bedrag tot stand gekomen is? @LuckyV

Je ´dropt´ ineens uit het niets een bericht en vooral een enorm bedrag (bijna 10 miljoen euro blijkbaar) zonder ook maar enige onderbouwing, duiding en bewijslast te delen. Als je serieus hulp en advies zoekt is het toch niet gek dat anderen hierom vragen? Op deze manier blijft vrijwel alles onduidelijk en ontstaan er twijfels en zelfs achterdocht. 

Mijn vraag is dan ook welk doel je voor ogen hebt met het starten van dit topic @LuckyV

Ik heb al door dat dit een forum is en ik dacht dat dit in contact ligt met casino’s zoals anderen websites die echt in verband liggen met het casino.

 

Heb inmiddels een advocaat erop, een valse aangifte zou ik niet doen als het verhaal niet waar is. 
 

Communicatie is altijd netjes geweest en heb nooit iemand uitgescholden of in caps lock of in een rare manier gepraat tegen het casino. Heb alle emails tussen mij en het casino opgevraagd en heb alles op papier. Daarin kun je ook zien dat ik beleefd ben. 

TEN DERDE: Mocht ik onbeleefd zijn en een medewerker hebben uitgescholden, zou het casino dat gewoon aangeven en de reden zeggen van mijn permanente sluiting. Ook is mijn account is 3 maanden bevroren en daarna meteen permanent gesloten.

 

bedankt iedereen voor de reacties maar dit word verder opgelost met eCOGRA en mijn advocaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te lezen dat de communicatie netjes is opgelost en veel succes met eCogra en je advocaat.

Ik ben hier gewoon forumgebruiker en heb nauwelijks of geen banden met forumleiding of (online) casino branche.
Wel heb ik vrij ruime ervaring met spelers issues bij online casino's en ADR's .

De kans is groot dat eCogra jouw issue niet in behandeling gaat nemen op grond van artikel 3 van hun ADR regels:
https://ecogra.org/products-services/alternative-dispute-resolution )
3. eCOGRA reserves the right to refuse to mediate a dispute at any time if:
...
- more than one year has passed since the conclusion of the Operator's internal complaints procedure;

eCogra informeert je daar volgens bovenstaand gelinkde regels artikel 9 binnen drie weken over,
maar de praktijk leert dat ze soms  een herinnering nodig hebben als ze niks laten horen.

Volgens de Casinowinner Terms en Conditions artikel 15 mag je als je niet tevreden bent met de uitkomst van de klachten procedure inclusief  eCogra ruling, ook nog klagen bij MGA player support unit en/of European ODR platform .
https://www.casinowinner.com/en/support/terms-and-conditions#term-15 

toi toi toi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Rudi:

Fijn om te lezen dat de communicatie netjes is opgelost en veel succes met eCogra en je advocaat.

Ik ben hier gewoon forumgebruiker en heb nauwelijks of geen banden met forumleiding of (online) casino branche.
Wel heb ik vrij ruime ervaring met spelers issues bij online casino's en ADR's .

De kans is groot dat eCogra jouw issue niet in behandeling gaat nemen op grond van artikel 3 van hun ADR regels:
https://ecogra.org/products-services/alternative-dispute-resolution )
3. eCOGRA reserves the right to refuse to mediate a dispute at any time if:
...
- more than one year has passed since the conclusion of the Operator's internal complaints procedure;

eCogra informeert je daar volgens bovenstaand gelinkde regels artikel 9 binnen drie weken over,
maar de praktijk leert dat ze soms  een herinnering nodig hebben als ze niks laten horen.

Volgens de Casinowinner Terms en Conditions artikel 15 mag je als je niet tevreden bent met de uitkomst van de klachten procedure inclusief  eCogra ruling, ook nog klagen bij MGA player support unit en/of European ODR platform .
https://www.casinowinner.com/en/support/terms-and-conditions#term-15 

toi toi toi!

Update: Mail gekregen van eCogra. Case is aangenomen en word onderzocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ wegens het ontbreken van details en enige Sherlocking van mij schat ik de kans op succes voor speler in op ongeveer nul.

Maar ik heb het graag mis en dit zou ook niet de eerste keer zijn: eerder won ene Andy Green dankzij een glitch 
op Betfreds "Frankie Dettori Magic Seven Blackjack" spel nog GBP 1.7 miljoen.

Toen ik daar vér voor de laatste gerechtelijke uitspraak over had gelezen, gaf ik hem ook nul kans.

https://www.bbc.com/news/uk-england-lincolnshire-56663830 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...